Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Ska man köpa en dator så är det bäst att göra det i flera beställningar för mer godis om man ändå lyckas få gratis frakt.

Man kommer lätt upp i 20-25 paket med lite fläktar och så.
Men gör du en sån beställning kommer Ågren jaga dig till världens ände..

Permalänk
Medlem

nya godiset är så mycket bättre än pingvinstängerna! nam nam nam!

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk

Man betalar nog inte ens för frakten, bara godiset

Visa signatur

Min gamla trotjänare: |Intel Core i7 3770k|Asus Maximus V Gene|Corsair LPX 16GB DDR3|Zalman Cnps10X m. Noctua fläkt|Asus Gtx 1070 Dual 8GB|Intenso 120GB SSD|Corsair TX650W|Antec P180 White|

Övriga specs: |2xAOC M2047Sw|Corsair K70 RGB|Razer Deathadder Chroma|Logitech G930 Wireless|Corsair MM200 Extended|

Permalänk
Medlem

Ferrari bilar > Pingvinstänger

Visa signatur

12600KF - NH-D15 - PRIME Z690 - Corsair 32GB - RTX 3070 - 2x SN570 500GB/1TB - RM750 - Meshify 2 C
Logitech G915 TKL - G Pro Wireless - Pro X - Odyssey G7 27"

Better Sweclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlbrogren:

Man betalar nog inte ens för frakten, bara godiset

Sweclockers fri frakt då får du godiset gratis

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Permalänk
Medlem

Älskar företag som gör det där "lilla" extra som kan vara något så enkelt som att slänga med godis i paketen. Godiset kanske kostar nån krona extra för Inet men ack vilken investering i kundnöjdhet

Permalänk

hahaha, riktigt mycket pappa humor i tråden ser jag... tror dessutom att jag läste på inets facebook sida att de gärna tog emot feedback på deras nya godisar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Easy:

So? Man kan rengöra toaletten med cola, fett från restaurangerna sitter i varenda kosmetika-produkt och tvål etc etc.
Är väl bäst att odla allting själv om man inte vill få i sig några skalbaggar eller liknande.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Hur mycket godis tror ni äts upp av de som borde packa ner det istället?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monaco33:

Älskar företag som gör det där "lilla" extra som kan vara något så enkelt som att slänga med godis i paketen. Godiset kanske kostar nån krona extra för Inet men ack vilken investering i kundnöjdhet

Absolut, folk betalar gärna en hundring mer för att få med några kronor godis i paketet.

Permalänk
Medlem

Godis är jättegott!

Permalänk
Avstängd

La allt i en skål och åt igår när jag lade mig, tummen upp haha.

Skrivet av Evil Easy:

Med din logik skulle alltså blodpudding vara något helt fruktansvärt men det är inte illa alls.

Är det gott, inte farligt så har jag inget emot att äta det.

Finns mycket sjuka saker folk äter så att äta godis med lössblod? Inget som stör mig direkt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil Easy:

Är det fräschare att äta en död ko? Nej, trodde väl inte det heller.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Man kommer lätt upp i 20-25 paket med lite fläktar och så.
Men gör du en sån beställning kommer Ågren jaga dig till världens ände..

Kul och hämta paketen om dom skickas på olika dagar.

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dreijer:

Är det fräschare att äta en död ko? Nej, trodde väl inte det heller.

Till middag föredrar jag absolut mina kor döda.

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roffe:

Till middag föredrar jag absolut mina kor döda.

Det är nog t.o.m att rekommendera ärligt talat.

OnTopic:
Pingvinstängerna är ju helt klart en del av charmen med att beställa från Inet. Det roliga är att jag alltid blir lika överraskad varje gång för jag av någon mystisk anledning alltid glömmer bort att de skickar med det. Så Inet-beställning = julafton.

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem

@Inet : inget godis när man beställer ett Fractal Design R5? Sadface

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfwin:

@Inet : inget godis när man beställer ett Fractal Design R5? Sadface

Enkelt. Skärmar och chassin skickas oftast i sina egna kartonger, alltså finns det inget utrymme, ska ju behöva öppna lådan heller och lägga ner en. Då skulle snacket om att alla fått returnerade ex dra igång.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

@RVX: Sant, viktig poäng (dock otroligt godissugen så här på fredag eftermiddag)

Permalänk
Medlem
Skrivet av cfwin:

@Bruce Wayne: Sant, viktig poäng (dock otroligt godissugen så här på fredag eftermiddag)

Som tur var råder det ju ingen brist på pingvin-stänger

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Beställde igår en kylare från Inet som var framme i morse. Men ingen PINGVINSTÅNG!

Visa signatur

| i5 13600K | Noctua NH-D15S | PRO z690-p | 16GB RAM 3200 | EVGA RTX 3080 |
| Fractal Design Newton 800w platinum | 3xBenQ XL2420T + 3D Vision gen2|
| Win10 x64 | Logitech Pro X Superlight | Sennheiser HD 599 | Pioneer VSX-D510 |

Permalänk
Sötast
Skrivet av S.Shooter:

Beställde igår en kylare från Inet som var framme i morse. Men ingen PINGVINSTÅNG!

Och jag gick in i tråden här på sweclockers men det viktigaste i hela tråden fattades bilden
Don't ressurect the dead

Permalänk
Skrivet av Allexz:

Och jag gick in i tråden här på sweclockers men det viktigaste i hela tråden fattades bilden
Don't ressurect the dead

Samma här :/ upp med bilden igen 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av PWR-RST:

Man är ju van att få en pingvinstång med sina paket men detta gjorde mig riktigt förvånad.

Undrade varför mitt paket var tjockare än normalt med tanke på vad jag beställde och här är varför.

TACK INET :D!

http://i.imgur.com/8J7zmpG.jpg

"the image requested does not exist"
Ladda upp den någon annanstans vetja.
kanske går att motivera den där uppgraderingen trots allt..

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bellerefon:

"the image requested does not exist"
Ladda upp den någon annanstans vetja.
kanske går att motivera den där uppgraderingen trots allt..

2017-06-08

*cough*

Permalänk
Medlem

jag har handlat på inet otroligt många ggr, men jag har bara fått pingvinstång en enda gång vilket förvånade mig som fan, trodde jag köpte fel grejer eller får billiga paket men har beställt delar till två datorer och säkert 2 skärmar där, så jag har haft otrolig otur.
men pingvinstången jag fick på mitt senaste köp som var 5 noctuafläktar var lakrits med gul kokos, (supersmarrig)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

2017-06-08

*cough*

tråden var "uppstånden" och låg bland förslagen, väckt av någon annan.
Så förutsatte att den var relevant

Visa signatur

Win 12 pro | AMD i7 tolvsjuhundraX 1.2ghz | Asus Mode kort delux Fashion Gucci | 32 GB 1337 MHz
AMD 2020 Corona GPU | 1GB HDD Seagate Expansion | ~3 KB SDD
Fractal design K3 | motionscykel 850W | Dell 32 ventiler överliggande kam
mbturbo.com

Permalänk
Medlem

var ju perfekt att ha nått att äta när man bygger dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xermalk:

2017-06-08

*cough*

Visst om det varit 2007-12-06

Man får väl lägga upp bilderna vettigt så de håller ett år iaf...

Skickades från m.sweclockers.com