GTA och andra Rockstar-spel billigt hos Humble Bundle

Permalänk
Melding Plague

GTA och andra Rockstar-spel billigt hos Humble Bundle

Humble Bundle påbörjar nu en Rockstar-kampanj, där ett flertal av utvecklarens mest omtyckta speltitlar erbjuds till ett lågt pris.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Jag gissar att detta endast gäller PC?

Visa signatur

HTPC

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av arowe17:

Jag gissar att detta endast gäller PC?

Japp, endast PC.

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Master race

Visa signatur

Ryzen 5600x (Noctua NH-D15) || Kingston Fury 32GB 3600MHz
ASUS Prime X470 PRO || ASUS GeForce RTX 3080 Tuf OC
Fractal Design Define S (6x chassifläktar) || Corsair RM750X v2
FURY Renegade 2TB || WD Blue 1TB M.2 || LG C2 42" + XB271HUA

Permalänk
Medlem

Akta er ifall ni köper den för Bully: Scholarship Editions skull, den "fungerar" fortfarande sisådär på Windows 10 och 64bitars OS.

Permalänk

Fungerar dessa spel bra om man har windows 10? Har för mig att ex första maxpayne var man tvungen att köra på windows XP när jag testade senast men det var rätt många år sedan och det var inte steam versionen.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

@jOnÄTÄn:
Finns en lång lista med alla fel som dessa spel har, avsaknat stöd för Windows 10, kräver Games for Windows Live på en del titlar, andra tekniska problem, avsaknad av content för steam versioner av spel osv. Kan inte hitta den dock.

*edit* här är den https://www.reddit.com/r/GameDeals/comments/7u3d5n/humble_roc...

Permalänk
Skrivet av str8forthakill:

@jOnÄTÄn:
Finns en lång lista med alla fel som dessa spel har, avsaknat stöd för Windows 10, kräver Games for Windows Live på en del titlar, andra tekniska problem, avsaknad av content för steam versioner av spel osv. Kan inte hitta den dock.

*edit* här är den https://www.reddit.com/r/GameDeals/comments/7u3d5n/humble_roc...

Ok då står jag nog över tackar.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Värt att påpeka för de som bryr sig:

Humble Bundle är nu mera ägda av IGN, så vill ni inte ge pengar till IGN kan det vara värt att dra ner "Humble Tip" procenten när ni betalar. Personligen har jag bojkottat Humble sedan IGN köpte upp de.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

...och lägg till ytterligare några hundra så kan ni köpa spelet ni faktiskt vill ha.

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Skrivet av Bloodstainer:

Värt att påpeka för de som bryr sig:

Humble Bundle är nu mera ägda av IGN, så vill ni inte ge pengar till IGN kan det vara värt att dra ner "Humble Tip" procenten när ni betalar. Personligen har jag bojkottat Humble sedan IGN köpte upp de.

Köpte upp dem. 👮🏻‍♂️

Får man fråga varför du anser att IGN är värda att bojkotta?

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma

Permalänk
Medlem
Skrivet av arowe17:

Jag gissar att detta endast gäller PC?

Skrivet av Epic:

Japp, endast PC.

Nja nu är ni väl ändå ute och cyklar? 4 av spelen fungerar på mac (GTA 3, GTA vice city, GTA San Andreas, max payne 3)

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av adzer:

Det är ju egentligen så men ändå verkar många mena att PC = en dator med Windows. Tycker nog vi borde börja benämna vilket eller vilka operativsystem ett spel eller program rullar på istället för att säga ”det funkar till PC”.

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac Pro (Mid 2010) | 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | Radeon RX 5700 XT | 32 GB RAM | macOS 12 Monterey | Windows 10
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | macOS 14 Sonoma