1080 Ti, Ryzen 1700, Asus Prime B350-Plus, Playstation 4 Pro, 2x8 16GB DDR4 3000MHz

Permalänk
Avstängd

1080 Ti, Ryzen 1700, Asus Prime B350-Plus, Playstation 4 Pro, 2x8 16GB DDR4 3000MHz

Säljer av datorn då jag tappat intresset. Kan säljas hel eller i delar.

CPU: AMD Ryzen 1700. Körs med original/standardkylare, tanken var att byta till en sluten lösning men original/standardkylaren fungerade så pass bra så jag har aldrig känt av behovet att byta ut den. Klockas till 3.9-4GHz lätt. Tyvärr har jag inte kvar emballaget, skickas den så kommer den packeteras dock. Kvitto finns.

Moderkort: Asus Prime B350-Plus. Kört denna med ovannämnda CPU. Originalkartong/emballage samt kvitto finns kvar.

Grafikkort: Asus GeForce GTX 1080 Ti Turbo med kvitto samt originalkartong och de andra tillbehören som kom till. Har haft kortet sedan tidigt i höstas och jag har inte märkt av några problem alls med kortet såsom coilwhine eller liknande och grafikkortet går förvånansvärt tyst också.

Ram: Crucial 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Ballistix. Originalkartong saknas men kvitto finns.

Säljer också en Sony Playstation 4 Pro, denna har uppgraderats från 1TB till 2TB utrymme. Originalkartong/emballage/kvitto finns kvar. 1 handkontroll ingår. Finns INGA spel till.

Kom med bud på det du vill ha. Skambud/skojare undanbedes vänligt med bestämt och jag förbehåller mig att sälja till vem jag vill eller inte sälja alls. Jag har referenser sedan tidigare här och jag har både köpt och sålt innan. Allt kan skickas mot Swish-betalning eller att det hämtas på plats.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Pris för 1080 ti?

Permalänk
Avstängd

Hela datorn intressant om du kan ta den till Jönköping under onsdag - torsdag nästa vecka. Vad är det för låda?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pchelp:

Pris för 1080 ti?

Bud runt 6000kr kanske. Har ju bara rört kortet en gång vilket var när jag satte i det och kortet verkar vara ett riktigt bra ex också då det inte har någon coilwhine, klockar hyfsat och går väldigt bra när det kommer till temp och ljudnivåer med.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Stefflo:

Hela datorn intressant om du kan ta den till Jönköping under onsdag - torsdag nästa vecka. Vad är det för låda?

Lådan är en Bitfenix Nova med EVGA G2 750W modulärt som nätagg. Och det blir ju smidigare om datorn köps hel då jag slipper skruva ner allt.

Permalänk
Medlem

Börjar buda då. 3500:- + frakt för cpu, moderkort och minne.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4790K@4.5ghz, 16GB DDR3, GTX 1060 6GB.

Permalänk
Avstängd

10 000kr för hela datorn om du kan ta den till Jänköping.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

@Stefflo:

Hej! bjuder 2600 för PS4'an.

Mvh,
Daniel

Permalänk
Medlem

bjuder 1100 + frakt för minnen.

Visa signatur

:)

Permalänk
Avstängd
Skrivet av DG77:

@Stefflo:

Hej! bjuder 2600 för PS4'an.

Mvh,
Daniel

Inte jag som säljer😀

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

1200 SEK + Frakt för RAM stickorna.

Permalänk
Medlem

1300 + frakt för minnen.

Visa signatur

:)

Permalänk
Medlem

1400 + frakt minnen

Permalänk
Medlem

@Greed: 3600 + frakt för CPU, moderkort och minnen.

Visa signatur

-AMD Ryzen 1600 -Vengence 16GB -EVGA RTX-3060 OC 12gb

Permalänk

Finns minnena kvar?

Permalänk
Medlem

@Greed: finns nått kvar?

Permalänk

5800kr för grafikkort, kan hämta!

Permalänk
Medlem

6100 + frakt grafikkort

Permalänk

Finns något kvar? Isåfall är jag intresserad av grafikkortet

Permalänk

Undrar också om något i annonsen finns kvar?

Visa signatur

Kaffe, bullar och choklad!

Permalänk
Medlem

Vad finns kvar?