Permalänk
Medlem

Dator med montering

Jag valde bara delar som fanns i lager och beställde med montering.
Under ordern så står alla delar som "bokad" men går jag in på olika delar så är vissa slut i lager.

Betyder bokad att de är reserverade åt mig eller kan jag förvänta mig längre leveranstid pga att de står som slut i lager på produktsidorna?

Permalänk
Medlem

@n3crosis: Kontakta företaget och fråga dem istället

Visa signatur

Ryzen 7 1700 || EVGA GTX 1080 Ti FTW3 || ASUS Crosshair VI Hero || 4x8GB G.Skill TridentZ @3200MHz CL14 || EKWB Hardline Loop || EVGA Supernova G3 650W || Samsung 980 1TB - Samsung 850 EVO 500GB
Phanteks Evolv X Tempered Glass
|| Acer Predator X34A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Arcec:

@dweebling: Kontakta företaget och fråga dem istället

Till skillnad från precis alla andra inlägg på denna specifika Inet-forum sida?
Eftersom ALLA skriver om sådant som man kan kontakta företaget om direkt tänkte jag också göra det.
På köpet så skulle nästa som har samma undring kunna söka och hitta min fråga i forumet och slippa göra egen förfrågan.

I forumbeskrivningen står det "Fråga Inet om service, sortiment och erbjudanden."
Om du har invändningar mot det kanske du får ta det med mod.

Permalänk
Medlem

@n3crosis: Eller så kan man plocka upp telefonen och ringa Inet och de svarar direkt, istället för att hoppa in på ett forum och vänta och hoppas på att de svarar. Good choice

Visa signatur

Ryzen 7 1700 || EVGA GTX 1080 Ti FTW3 || ASUS Crosshair VI Hero || 4x8GB G.Skill TridentZ @3200MHz CL14 || EKWB Hardline Loop || EVGA Supernova G3 650W || Samsung 980 1TB - Samsung 850 EVO 500GB
Phanteks Evolv X Tempered Glass
|| Acer Predator X34A

Permalänk
Inet

@n3crosis:

Hej,

Ursäktar sent svar.

Står det "bokad" ska produkten vara allokerad ditt bygge och är då inte en del av lagersaldot på produktsidan.
Vi kan kolla status mer ingående åt dig, PM:a oss ditt ordernummer så återkommer vi med uppdatering.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

@dweebling:

Hej,

Ursäktar sent svar.

Står det "bokad" ska produkten vara allokerad ditt bygge och är då inte en del av lagersaldot på produktsidan.
Vi kan kolla status mer ingående åt dig, PM:a oss ditt ordernummer så återkommer vi med uppdatering.

Mvh

Tack för svaret, har inte haft tid att tacka förrän nu.
Eftersom jag har svårt att vänta i telefonkö pga mitt yrke så är det tacksamt att ni tar er tid att svara i forumet.

Permalänk
Medlem

Undrade också samma, men nu vet jag slapp jag göra en egen tråd