Kan jag få 3500kr gratis om jag äger en lg g4?!

Permalänk

Kan jag få 3500kr gratis om jag äger en lg g4?!

Läste en spännande artikel: https://www.theverge.com/circuitbreaker/2018/1/31/16957332/lg...
Äger sen tidigare en ca 3 år gammal lg g4, som har bootloopat innan men jag lämnade in den och fick den fixad. Nu kommer min fråga... Kan jag få 425$ ~ 3500kr av LG? Isåfall, hur går jag till väga? Tack!

Permalänk
Medlem

Det står ju att de endast gäller de som anmält sig som "class member". Någon med mer koll får svara vidare vad det innebär. Googla class action suit så förstår du säkert mer

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem

@godzlindauu: "If you’re a class member, you’ve either been contacted by the firm representing the class action suit or will be in the next couple of days to file a claim before February 12th. If you didn’t join the class already, unfortunately you’re out of luck and won’t be able to receive the settlement." Är du med i "The class"?

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk
Medlem

Skulle gissa att det bara gäller amerikaner.

Permalänk
Medlem

Ingenting är "gratis"

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

class action suit är en amerikansk konsument domstol som har dömt ut och gäller inte i Sverige, du får ju helt enkelt driva svenskrättslig prövning på skadeersättning, om det är något som orsakar problemet.

Permalänk

Ah, okej! Tack för alla svar! Lät lite för bra för att vara sant först