MF.dll hittas ej vid start av GTA V

Permalänk
Avstängd

MF.dll hittas ej vid start av GTA V

Hej
Jag har precis formaterat hårddisken och installerat om Win 10 Pro N.
Jag äger original GTA V, men sitter på ADSL, så jag tänkte att jag laddar ner en piratkopia av spelet, ja jag vet att det är fel, men äger trots allt originalet.
Anledningen varför jag laddade ner en piratkopia är för att den är mindre än den från rockstar.
Men förstår inte detta felmeddelande, att MF.dll saknas, har kört sfc scannow och en massa andra kommandon i cmd, men hittar inga skadade eller korrupta filer.

Kanske måste ladda ner originalet ändå genom adsl, suck...

Permalänk

MF.dll är en windows media player fil. Och medföljer inte vid installation av "N" versioner av Windows.

Visa signatur

Dator: i5 7600k@5ghz | EVGA 1060 | 16gb Corsair 2666mhz | MSI Z270-A
Laptop: Lenovo Thinkpad T430s | i7-3520M | 8 GB &&
Laptop 2: HP Probook 6470B | Intel i5-3210M | 8 GB
Mobil: iPhone 7 128gb | Konsoler: XboxOne | PS4 | Wii

Permalänk
Medlem
Skrivet av JSvanberg:

Hej
Jag har precis formaterat hårddisken och installerat om Win 10 Pro N.
Jag äger original GTA V, men sitter på ADSL, så jag tänkte att jag laddar ner en piratkopia av spelet, ja jag vet att det är fel, men äger trots allt originalet.
Anledningen varför jag laddade ner en piratkopia är för att den är mindre än den från rockstar.
Men förstår inte detta felmeddelande, att MF.dll saknas, har kört sfc scannow och en massa andra kommandon i cmd, men hittar inga skadade eller korrupta filer.

Kanske måste ladda ner originalet ändå genom adsl, suck...

https://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV_PC/comments/6bn7jx/f...

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Avstängd

@Niivpzi: tack, men måste köpa programmet för 150 kr för att ladda ner en dll fil, nä, då laddar jag ner original.

Permalänk
Avstängd