Permalänk
Medlem

TV till mor och svärfar.

Hej letar efter en ny tv till min mamma och svärfar som ska ersätta deras gamla plasma tv. kraven är att få en tv med relativt bra bild och är runt 50-55 tum i storlek med en max budget på 6000 kr. den får gärna ha några hdmi och lite andra portar men man ska kunna koppla in externa högtalare och det med smart tv är irrelevant då de har en chromecast och en dator redan.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklad:

Hej letar efter en ny tv till min mamma och svärfar som ska ersätta deras gamla plasma tv. kraven är att få en tv med relativt bra bild och är runt 50-55 tum i storlek med en max budget på 6000 kr. den får gärna ha några hdmi och lite andra portar men man ska kunna koppla in externa högtalare och det med smart tv är irrelevant då de har en chromecast och en dator redan.

https://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=4262480

Bakbelyst IPS med de funktioner ni behöver och mer därtill.
Blir nog inte mycket bättre.

/Lifooz

Visa signatur

Deepcool Matrexx 30 & MSI Z87-G43 Gaming!
Intel Inside Core I7 4790K med AMD Radeon R9 390!
Rubbet strömförsörjs av Corsair RM750X!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Niklad:

Hej letar efter en ny tv till min mamma och svärfar som ska ersätta deras gamla plasma tv. kraven är att få en tv med relativt bra bild och är runt 50-55 tum i storlek med en max budget på 6000 kr. den får gärna ha några hdmi och lite andra portar men man ska kunna koppla in externa högtalare och det med smart tv är irrelevant då de har en chromecast och en dator redan.

Ovanligt att mamma och svärfar bor ihop, spännande

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinel:

Ovanligt att mamma och svärfar bor ihop, spännande

Skickades från m.sweclockers.com

Min första tanke också! Vem vet, det kanske bara är början på dramat?
https://www.youtube.com/watch?v=sV0-TckDDes

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heinel:

Ovanligt att mamma och svärfar bor ihop, spännande

Skickades från m.sweclockers.com

woops mnae styvfar XD