Permalänk
Medlem

Present till 41 åring?

Vad ska man ge till en tjej som fyller 41 år tro? Hjälp mig gärna komma på något bra.
För att göra det ännu lite svårare så träffade jag denna underbara person på juldagen (vi håller alltså på att lära känna varandra nu) och som ni förstår är jag några år yngre men det funkar bra i alla fall.

Kläder är uteslutet då jag inte har koll på storlekar eller mode, presentkort känns sådär.

Ska man ha med blommor på födelsedagar nu för tiden eller blir det tillgjort?

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Rekordmedlem

Bjud på en ordentlig middag.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Blommor uppskattas säkert! Svårt att ge andra tips utan att veta intressen. Armband/halsband kanske är lite tidigt om ni inte träffats så länge än

Permalänk
Medlem

Någon upplevelse.

Saknar du kreativitet så gå in på liveits hemsida

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Blir det födelsedagsfirande på tu man hand eller kommer det vara fler än er två närvarande, är det en kompis eller mer än så, eller finns förhoppningar om att det ska bli det? I och med att du skriver underbar person så går det att tolka in väldigt mycket.

Men som ovanstående talare skriver så är en ordentlig middag sällan fel, och det funkar i stort sett till vem som helst, även den som redan har allt.

Visa signatur

Hörlurssetup: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Setup jobbet: Hegel HD11 + Argon HA1 + AKG K701
Sambons ljud: O2+ODAC + AKG K712
Övrigt grejs: Little Dot MKIII, JDS cMoyBB, Q701, K319, K240
Vadå AKG fanboy? Har ett faktiskt ett par DT770 också!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MadMantiz:

Blir det födelsedagsfirande på tu man hand eller kommer det vara fler än er två närvarande, är det en kompis eller mer än så, eller finns förhoppningar om att det ska bli det? I och med att du skriver underbar person så går det att tolka in väldigt mycket.

Men som ovanstående talare skriver så är en ordentlig middag sällan fel, och det funkar i stort sett till vem som helst, även den som redan har allt.

Vi är bara kompisar vi har arrangerat en del av en krog så vi kanske blir 20-30st funderar faktiskt på en middag på nå mysigt ställe.

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Inaktiv

Ett bra grafikkort för mining kanske kan vara nått?

Permalänk
Medlem

@anon76929 haha det ska jag önska mig när det är min tur

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

http://classic.fjallraven.com/sweden/

Finns biljetter att köpa på facebook.

Visa signatur

MB Gigabyte X570 I AORUS PRO RAM Corsair 16GB DDR4 3200MHz CL16 SSD Gigabyte AORUS NVMe Gen4 SSD 500GB CPU Ryzen 5 3600 GPU ASUS GeForce GTX 1660 Ti Chassi FD Node 202

Permalänk
Medlem

Ta med henne på spa, sånt gillar ju kvinnofolk

Permalänk
Avstängd

Upplevelse och uppvaktning uppskattas hos de lite mer mogna damerna.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VadSaDu:

Upplevelse

Är inne på samma spår... Ett par fallskärmar och lite basejumping?

Nej, men skämt åsido, utöver en trevlig middag, kanske nåt litet från Lush?

Permalänk
Medlem

weekend, middag, bio, blommor, smycken.
Finns hur mycket som helst.

Skrivet av kronwalled:

Är inne på samma spår... Ett par fallskärmar och lite basejumping?

Nej, men skämt åsido, utöver en trevlig middag, kanske nåt litet från Lush?

Fallskärmshoppning hade jag blivit grymt glad om jag fick. Så man får nog känna av lite vad den andra gillar.

Permalänk
Medlem

Biljetter till ett evenemang så har ni båda något att se fram emot eller parfym brukar gå hem 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix

Permalänk
Medlem

Motsvarande en helkväll med upplevelse är otroligt uppskattat. Tänk Johan Glans med en fin middag efteråt. Lush som någon sa är också väldigt uppskattat.

Väldigt klurigt det här då man måste tänka utanför boxen. Mycket enklare för killar... min jobbarkompis gick och funderade på vad hon skulle köpa i födelsedagspresent till sin pojkvän och hade kollat på klocka och skjortor och liknande. "Men självklart ska du köpa lego till honom." kontrade jag, vilket hon var väldigt tveksam till först men hon gick och köpte en stor (1500kr) låda Star Wars lego till honom och han hade nästan brutit ihop av lycka. "Världens bästa flickvän!!!" etc.

Nä, upplevelse... jag tror på konsert/standup/disney on ice-liknande.

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

Köp en bit mark på Skottland och förära henne titeln Lady.
Kostar alltifrån ett par hundralappar till flera tusen beroende på paket, men billigaste
räcker för att hon skall ha rätten att kunna titulera sig som Lady. Köp en åt dig själv också så blir du Lord.

Finns många kritiker som hävdar att det rent juridiskt är fake men strunt i det. Det är en rolig grej.

https://www.highlandtitles.com/buy-a-plot/

Mvh

// Peter

Visa signatur

Gaming: Win 10 64-bit | FD Define S | MSI B450M PRO-VDH MAX | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz CL15 Vengeance | AMD Ryzen 5 3600 3.6 GHz 36MB | MSI GeForce RTX 2060 SUPER 8GB ARMOR OC | Corsair CX 600M 80+ Bronze Modulär | ASUS VG248QE |
Server Win 10 64-bit | FD Define R4 | ASRock Z77 Pro4 | Intel Core i7 3770K + Noctua NH-C12P SE14 | Corsair 8GB (1x8192MB) CL10 1600MHz VENGEANCE + 4GB okänt märke |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Bulan75:

Biljetter till ett avenemang så har ni båda något att se fram emot eller parfym brukar gå hem 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Parfym är svårt, man gillar olika i dofter och smaker så det är ett ''wild card'' att köra med parfym. Kanske presentkort till parfym så de kan välja det de tycker lukta gott.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Presentkort går bort. Skall du ge något så ge personliga grejer. Du skall ha lagt tanke och tid bakom. Presentkort är en genväg så du slipper jobbet....det vet de flesta.
Bjud henne på restaurang eller köp något personligt DU valt till henne.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Av erfarenhet hemma så är det blommor och små hårda paket som gäller. Det där med ålder kommer hon ha större problem med än dej men det kommer gå över med åren.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bulan75:

Biljetter till ett avenemang så har ni båda något att se fram emot eller parfym brukar gå hem 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Hoppas ordet du menade att skriva var evenemang och inte lavemang

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lythelius:

Köp en bit mark på Skottland och förära henne titeln Lady.
Kostar alltifrån ett par hundralappar till flera tusen beroende på paket, men billigaste
räcker för att hon skall ha rätten att kunna titulera sig som Lady. Köp en åt dig själv också så blir du Lord.

Finns många kritiker som hävdar att det rent juridiskt är fake men strunt i det. Det är en rolig grej.

https://www.highlandtitles.com/buy-a-plot/

Mvh

// Peter

Jag är en skotsk lord
Intyget ligger i någon låda sen några år. Kostade 250 spänn har jag för mig.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av improwise:

Hoppas ordet du menade att skriva var evenemang och inte lavemang

Haha går fort ibland 😅

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Phanteks P400s | Asus B-350 Strix |Ryzen 1600X @4 Ghz
G.skill 16GB 3.6Ghz CL16 Trident Z RGB | FD Celsius S36
Samsung 960EVO 500GB |Corsair RM750x | Asus Vega 56 Strix