Permalänk
Avstängd
Skrivet av HC-8315:

Ja, de är ju ganska lätt att "lösa" sina problem med vapen i USA. Men jag tror inte hela befolkningen där har häftstift i huvudet.

Det är väl främst dom mer välutbildade som inte har "häftstift i huvudet", men längre ner i leden så är det betydligt mer vanligt. Räcker ju med att gå in på en porrsida och söka på "me and my cousin" så får man upp allt möjligt skit som huvudsakligen härstammar ifrån USA. Att sen tillgången på droger är relativt enkel bidrar ju inte heller till att ge en bättre bild av amerikanerna.

Visst nu är jag väldigt dömande, men det är ju tyvärr så verkligheten ser ut.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR | Inet fraktfritt

Main: Ryzen R5 1500x|AsRock X370 Killer SLI|16GB DDR4 Crucial 2666MHz|480GB Corsair Force LE|Gigabyte RX480 8GB G1|Be Quiet Dark Rock 3 Pro|Be Quiet SIlent Base 800 Orange|Corsair RM750x|
Network: Synology DS416j|2x 8TB WD Red|3TB WD Red| Comhem 100/10|

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Peppar2014:

Det är väl främst dom mer välutbildade som inte har "häftstift i huvudet", men längre ner i leden så är det betydligt mer vanligt. Räcker ju med att gå in på en porrsida och söka på "me and my cousin" så får man upp allt möjligt skit som huvudsakligen härstammar ifrån USA. Att sen tillgången på droger är relativt enkel bidrar ju inte heller till att ge en bättre bild av amerikanerna.

Visst nu är jag väldigt dömande, men det är ju tyvärr så verkligheten ser ut.

De ironiska ödet är att allt negativt tyvärr syns och blir ihågkommet. De som är bra och positivt glöms bort och räknas aldrig.

Visa signatur

🖥Phanteks Enthoo Evolv iTX . Phanteks AMP 650W. AMD R5 3600X. msi B450I GAMING PLUS AC. 32gB HyperX Fury RGB 3200MHz. msi RX 5700 XT GAMING. 1TB Kingston A2000.
AOC G2460FQ. Logitech G903. Logitech G840 XL. Logitech G513. Logitech PRO Gaming Headset. Luxorparts Headphone Stand. LG BP50NB40.