Permalänk

Ang viewsonic 32 144hz

Nu är de så att jag kom hem skulle sätta mig vid datorn skall sätta på skärmen men när den väl är på så blir vänstra delen svart och ser ut som någon tryckt mot den sidan ? Men ingen vart hemma och rört den och spelade på den igår då funka den felfritt. Har dock garanti kvar på den. Så hur fungerar de nu ? Har jag rätt att få pengarna tillbaka? Trodde det var bättre kvalite på den skärmen alltså.

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Inaktiv

Pengarna tillbaka lär du inte få direkt, utan den skickas på lagning eller utbyte. Om det inte finns någon fysisk skada så lär det gå på garantin.

Permalänk

Ja finns ingen fysisk skada. Plus att dom har inte en sådan längre till försöljning. Så man kan inte begära pengarna tillbaka ?😭.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Cpu: Amd Ryzen 1500x. Moderkort: Asrock Killer Sli x370. Ramminne: Ddr4 G.SKILL TridentZ RGB Series 16gb 2444mhz klockade till 2666mhz. Nätaggregat: Corsair Gs 600watt.Chassi: Mission SG GGX 3.5 Tempered glass.Gpu: ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING .
Hdd1: Ssd m.2 Samsung 960 pro.
Hdd2: Seagate barracuda 1tb.

Permalänk
Inaktiv

Nej, du kan inte kräva att få pengar tillbaka det första du gör, utan det är upp till försäljaren om den tycker att den ska in på lagning för försök till reparation först. Hör av dig dit du köpte den, du kommer att få ett mycket bättre svar därifrån än vi kan ge.