Förslag till syster dotter som gillar frozen

Permalänk
Medlem

Förslag till syster dotter som gillar frozen

Hej, jag har en systerdotter som fyller år nästa månad och hon gillar frozen filmen, så jag undrar om någon har något förslag på något man kan köpa i frozen "kategorin".

Permalänk
Medlem

Filmen, lego, pussel. Beror lite på ålder men pussel och lego brukar vara populär. Annars finns det ju dockor och nallar också.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Poster/tavla.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

@MinscS2: Höjdar ide, tänkte inte ens på det, kan hon ha i sitt rum och se den och bli glad :).
Mm, hon är väldigt ung, så små figurer och liknande inköpes också. Tack för förslagen. Uppskattas

Permalänk
Medlem

Klänningar, mjukisdjur.

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Sängkläderna älskar vår unge.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Bygger för fullt på nya burken |

Permalänk
Medlem

Du kanske kan fråga henne vad hon önskar sig? Eller fråga din syster? Alla småtjejet gillar väl frozen btw? x)

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Hedersmedlem

Star Wars-lego. Det går alltid hem.

Visa signatur

yayaya I am Lorde yayaya

Permalänk
Medlem

Min äldsta dotter är i samma fas. Allt med Elsa på går hem och helst ska det låta och spela ”Slå dig fri” på en för hög volym.
Köpte nått lego vid jul med Anna/Elsa och nått litet isslott. Det har jag lekt med många timmar(Jag är Anna, hon Elsa..), kanske kan vara nått om intresse för lego finns.
Annars finns ju Elsaklänning att köpa, tiara, skor, smycken you name it. Allt finns och de älskar allt.
Subskription på Netflix kanske, där kan man se filmen samt alla kortfilmer på repeat, uppskattas.
Men om du inte vill gå på leksaker så är ju sängkläder, affisch, ryggsäck etc bra skit.

/En som hoppas frostfebern tar slut snart..(”tyvärr” har jag en dotter till som jag antar ska gå igenom samma fas snart xD )

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Avstängd

Fråga @MinpinStudios om inte han kan fixa en Frozen tavla i trä eller @andreas_dock om du vill ha bilden gjord i pärlkonst. Riktigt häftiga båda två.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bardbard:

/En som hoppas frostfebern tar slut snart..(”tyvärr” har jag en dotter till som jag antar ska gå igenom samma fas snart xD )

Såg ut som att det snart dyker upp en film till snart med Olof och gänget i Frozen, de visade något klipp på julafton. Kan kanske bli en nytändning för båda😂. Lycka till.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stefflo:

Såg ut som att det snart dyker upp en film till snart med Olof och gänget i Frozen, de visade något klipp på julafton. Kan kanske bli en nytändning för båda😂. Lycka till.

Hehe, är väl medveten om det så man lär väl inte komma undan

Visa signatur

Bara gammalt skräp...

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bardbard:

Hehe, är väl medveten om det så man lär väl inte komma undan

Du skulle ha satsat på att få söner istället och kunna leva med Star Wars resten av livet. 😂

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Avstängd

@Ymerio:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=frozen+pop&_osacat=0&_f...

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

tack för alla förslag, det blev en anna frost docka mjuk, ett badlakan, en frozen ram och små figurer :). Igen, tack. Superegg, hittade den tyvärr inte på webhallen, annars hade jag köpt den direkt, har själv en figur från GoW serien som förnöjer livet

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ymerio:

tack för alla förslag, det blev en anna frost docka mjuk, ett badlakan, en frozen ram och små figurer :). Igen, tack. Superegg, hittade den tyvärr inte på webhallen, annars hade jag köpt den direkt, har själv en figur från GoW serien som förnöjer livet

Sånt säljs som smör.

Olaf han är för gov.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Olaf han är för gov.

Elsa-dockan va ju lite söt, men Olaf-dockan ser ut som något från en mardröm.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem

@MinscS2: Haha, absolut. Han ser manisk ut, en figur man ser i slasher filmer