Permalänk

Asus IV Extreme-i7 2600k kit

Hej,

Tänkte kolla om någon är intresserad av lite äldre komponenter men som fortfarande har lite styrka kvar!

Asus Maximus IV Extreme (I/O plåt finns kvar)

Intel core i7 2600k 3.4 Ghz

Hyper-X Low profile 8GB 1600mhz (2x4)

Noctua DH-14

Chassi : Phantek 300

Allt utom chassi köptes begagnat av en annan medlem på SweC i oktober och har fungerat utan bekymmer, kan inte uttala mig om dess egenskaper till dagens spel då jag inte lirar något mer avancerat än Mafia 2

Orginalkartong saknas till samtliga komponenter, till kylaren medföljer endast fästen för 1155, samt ingen 160mm fläkt, endast 2x 140mm.

Chassit är avsett för ATX men har stöd för E-ATX men tyvärr är det dåligt anpassat, med 90 graders satakablar kan 5 Sataportar användas. Utan 90 grader satakablar är endast 2 portar tillgängliga pga chassiplåtens placering i förhållande till portarna

Säljes som ett kit och skickas dessvärre inte, sakerna finns i Nyköping men kan köra ut sakerna inom en radie av Norrköping, Eskilstuna och Stockholm mot överenskommen bensinpeng

Förbehåller mig rätten om att sälja till vem jag vill eller inte alls:)

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

@TokigaSmurfeN: Asus Maximus IV Extreme och 2600k 3.4 Ghz kan vara intressant.
Vad vill du ha för båda eller enbart moderkort?

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

Kan köpa moderkort+cpu+minne samt kylare för 1000kr antingen om det finns möjlighet att skicka eller mötas upp i sthlm betalar frakten alt bensin efter överenskommelse

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

1500kr för allt + möte i stockholm(ger ersättning för bensin)

Edit: rymms dh14 i chassit?

Permalänk

1600kr för allt + bensinpeng och möte i Stockholm

Permalänk

@Skrotnisse92:

2mm mellan kylare och sidofönstret

Permalänk
Medlem
Permalänk

1750 o hämtning i nyköping ^^

Permalänk
Medlem

1900kr + bensinpengar till stockholm.

Är chassit helt och fint utan skador?

Permalänk

@Skrotnisse92:

som nytt, hade en föraning när jag köpte det att jag förmodligen kommer att sälja det någon gång framöver och placerade därför chassit på skrivbordet istället för golvet med renlighet i åtanke