LG 27UD58-B (4K) bildskärm (PS4PRO/XBONEX/PC)

Permalänk
Medlem

LG 27UD58-B (4K) bildskärm (PS4PRO/XBONEX/PC)

Hej!

Säljer min 4K LG skärm (3820x2160 upplösning) som införskaffades förra året 2017-10-03 ifrån Amazon.de. Färgreproduktionen är helt fantastiskt tack vare IPS panelen, och monitorn kommer fabrikskalibrerad enligt tillverkarens anvisningar.

Produkt information
• Monitorn stödjer HDMI 2.0 vilket innebär att den lämpar sig bra till PS4 Pro och Xbox One X. Då den kan köra i 4K 60hz på dessa konsoler.

• Det finns även en DP som har stöd för Freesync, vilket passar bra till en PC. Detta innebär att man kan ha både en PC och en PS4 Pro eller Xbox One X inkopplad samtidigt.

• Bildskärmen omfamnar lite mer i sRGB färgrymden vilket innebär att färger är lite levande. Vilket är bra för er som jobbar med färgkritiska uppgifter inom Photoshop eller i videoredigering.

• Skärmen lider av "clouding" (Inte backlight bleed) vid nedre högra och vänstra hörnen. Dessa uppmärksammas inte vid vanligt användande, men ifall du är petig och spelar många mörka spel/sitter i en låg belyst miljö. Kanske inte min skärm är för dig.

• Kvitto (Garanti gäller ett halv år till) och kartong finns. Monitorn kan därmed skickas, via Postnord eller DBSchenker (Med eller utan blocketpaket). Om monitorn ska skickas via Postnord eller DBSchenker (utan blocketpaketet) så gäller förskottsbetalning via Swish.

• Jag kan svara på eventuella andra frågor kring skärmen ifall det önskas.

Bud
Startbud: 1250kr + frakt
Köp nu: 2500kr + frakt

Uppdatering
Budgivningen avslutas Lördag 20.00.

Jag erhåller mig rätten till att sälja till vem jag vill eller inte alls ifall jag är missnöjd med priset.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kan du lägga upp foto på helsvart skärm så att det går att se ungefär hur stor cloudingen är?

Permalänk
Medlem

Hur mycket går frakten på

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@simpa975: lägger startbud, kommer gärna och kikar/hämtar skärmen när snökaoset lagt sig

Visa signatur

ROG Strix SCAR 17 | 12th gen i9H | 3070Ti 8GB (såld)
Ryzen 7600 | RTX 4080S FE | 32GB ram 6800 Mhz
Ljudprylar: M-Audio Studiophile Q40, Blue Yeti mick, JBL Quantum 810, V-moda Crossfade 2

Permalänk
Avstängd

1350 + frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boegas:

Hur mycket går frakten på

Skickades från m.sweclockers.com

199kr via Postnord

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Kan du lägga upp foto på helsvart skärm så att det går att se ungefär hur stor cloudingen är?

Cloudingen ser värre ut på foto, men visst det kan jag göra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av truedesire:

@simpa975: lägger startbud, kommer gärna och kikar/hämtar skärmen när snökaoset lagt sig

Noterat!

Skrivet av XeVoNi:

1350 + frakt.

Noterat! Ledande bud.

Permalänk
Medlem

När avslutas budgivningen?

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaDallas:

När avslutas budgivningen?

Någon gång under helgen, Söndag mest troligt. Men om jag är missnöjd med högsta budet kan budgivningen förlängas, i så fall meddelas det tidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hazelberg:

Kan du lägga upp foto på helsvart skärm så att det går att se ungefär hur stor cloudingen är?

Kör med Iphone 5 kamera i kolsvart rum så bilderna är lite risiga. Jag kan försöka ta lite bättre bilder vid önskemål.

Fortsättningsvis, det är 100 i ljusstryka, de gula fläckarna som ibland kan ses i övre högra/vänstra hörn är någon form av IPS glow som jag inte kan se i verkligheten. För att bevisa det påståendet kan ni se att det gula fläckarna blir starkare vid en snävare vinkel, eller om ni verkligen är skeptiska får ni gärna åka hit och kolla på den.

Om ni har fler frågor svarar jag gärna på dessa

https://imgur.com/a/u3AQA

Permalänk
Medlem

1450 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av NStorm:

1450 + frakt

Noterat!

Permalänk
Avstängd

1500 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av XeVoNi:

1500 + frakt

Noterat! Börjar närmar sig nu

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

1700 + frakt

Permalänk
Medlem

1900 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av ett_apa:

1700 + frakt

Noterat!

Skrivet av NStorm:

1900 + frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat! Ledande bud.

Permalänk
Medlem

Hej allihopa, jag kommer att avsluta budgivningen Lördag 20.00 (Innan melodifestivalen). Högsta bud är just nu 1900kr + frakt av @NStorm. Ifall någon budar över exakt kl 20.00 imon så kommer budgivningstiden att ökas med 10-15 minuter.

//Simon

Permalänk
Medlem

2000kr + frakt!

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av billyskate:

2000kr + frakt!

Noterat!

Permalänk
Medlem

2500kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esgd:

2500kr + frakt

Noterat, skickar PM då du budat köp nu priset