Surfplatta med bra tangentbord

Permalänk

Surfplatta med bra tangentbord

Hej! Söker tips på surfplatta med möjlighet att koppla till bra tangentbord. Helst inte apple, men det kanske är det enda som finns? Hellre bra än billig.

Permalänk
Medlem

Vilken som helst med stöd för Bluetooth eller USB/USB-OTG beroende på vilket tangentbord du vill ha. Praktiskt taget alla surfplattor (undantaget Apples som jag inte kan uttala mig om) har stöd för bådadera, så du borde skaffa dig lite andra kriterier att välja utifrån.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Vilken som helst med stöd för Bluetooth eller USB/USB-OTG beroende på vilket tangentbord du vill ha. Praktiskt taget alla surfplattor (undantaget Apples som jag inte kan uttala mig om) har stöd för bådadera, så du borde skaffa dig lite andra kriterier att välja utifrån.

Just ja, jag var otydlig. Menade tangentbord i fodralet om du förstår vad jag menar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ta en titt på Surface pro och dess tagentbord.

Visa signatur

Arbetsdator: HFX Mini. Ryzen 3600, GTX1650. Skärmar: Dell 2415

Permalänk
Medlem

Laptop

Visa signatur

Zenith Extreme Alpha | Threadripper 2950X | 3080 Ti TUF OC | 64GB DDR4 3200MHz | 970 EVO Plus 1TB | 3x Red Pro 10 TB @ raid0 | OLED42C2 + 2x U3014

Permalänk
Medlem

Tycker Apples tangentbordsfodral till iPad Pro är alldeles utmärkt.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Är väl bara surface som gäller då om man vill ha ett vettigt tangentbord.

Visa signatur

||Ryzen 5800X3D, Asus TUF X570 Plus, 32GB RAM, Intel ARC a750|| Surface Pro 2017 || Samsung Flip 4|| Saab 9-3 Aero Cab|| BMW f750 GS 2023

Permalänk
Medlem

Jag har en lenovo miix 720. Den har extremt bra tangentbord

Permalänk
Medlem

Samsung notepro med logitech pro fodral och inbyggt tangentbord

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera för svar!