Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Mar 2007

iPhone 8 Silver NY

iPhone 8 Silver 64 GB helt ny, öppnad endast och startad i max 1 timme om ens det. Sedan nedpackad igen. Köptes för 7490:- från Elgiganten och kvitto medföljer. Telefonen är självklart olåst.

Säljes PGA felköp, går ej att lämna tillbaka. Frugan ville ha en PLUS men jag trodde det var vanliga och suprize som gick fel.

Drar av rakt av 1500:- från nypris, då den fortfarande är "NY" med kvitto o full garanti.

Kan skickas om köparen står för frakten.

Budstart: 5500:- + frakt eller hämtning (Går ej lägre än så)

Köp NU: 6000:- + frakt eller hämtning

Läs hela annonsen här

i7 8700k | GTX 1080 Ti | 16GB DDR4 3000mhz | ASUS Strix Z370-F | Corsair H115i | SSD Samsung 850 250GB + MX300 525GB / 2TB WD Green | EVGA Supernova G2 750w | Asus ROG SWIFT PG278Q

Laptop: Macbook Pro 13.3'' MID 2017 | Dell XPS 13

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

Varför kan du inte lämna tillbaka ?

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av andreas_dock:

Varför kan du inte lämna tillbaka ?

Antagligen för att han köpte den i butik och butiken inte tillåter återlämning.

|Define XL | AX850W | P8P67 EVO | 2600K | NH-C14 | GTX 980 | Vengeance 2x4GB | 520 240 GB + VelociRaptor 160gb+ F1 1TB + Green 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Essence STX | DT880 PRO @ 250 ohm + Modmic V4| MK-85 Pro (Brown)|5K Laser|

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002
Skrivet av Mithras:

Antagligen för att han köpte den i butik och butiken inte tillåter återlämning.

Elgiganten erbjuder öppet köp i 30 dagar även på öppnade produkter - därav min fråga.
Känns lite skumt... Eller så vet han kanske inte bara detta, men det känns konstigt att de då skulle neka honom en retur ?

https://www.elgiganten.se/cms/elgiganten-kundgaranti/garantie...
Är den köpt hos Elgiganten Phone House så får man retunera den i en "vanlig" elgiganten butik istället bara - men retunera får amn - även då återförs hela köpesumman.

Bättre för TS...

Citera eller Svara för respons! •
Pixel Artist - Öppen för förslag på beställningsjobb! PM'a mig. • Mer på Instagram
YouTube - Gör lite såsaker här ibland, unboxing, drönar/go-pro saker och dyl. •

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Mar 2011
Skrivet av andreas_dock:

Elgiganten erbjuder öppet köp i 30 dagar även på öppnade produkter - därav min fråga.
Känns lite skumt... Eller så vet han kanske inte bara detta, men det känns konstigt att de då skulle neka honom en retur ?

https://www.elgiganten.se/cms/elgiganten-kundgaranti/garantie...
Är den köpt hos Elgiganten Phone House så får man retunera den i en "vanlig" elgiganten butik istället bara - men retunera får amn - även då återförs hela köpesumman.

Bättre för TS...

Kanske bra att läsa genom villkoren också

"Mobiltelefoner, film, spel och programvaror får du återlämna i obruten förpackning. "

|Define XL | AX850W | P8P67 EVO | 2600K | NH-C14 | GTX 980 | Vengeance 2x4GB | 520 240 GB + VelociRaptor 160gb+ F1 1TB + Green 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Essence STX | DT880 PRO @ 250 ohm + Modmic V4| MK-85 Pro (Brown)|5K Laser|