riktpris för google pixel xl 2 128gb

Permalänk
Medlem

riktpris för google pixel xl 2 128gb

Har en oöppnad Google Pixel XL 2 128gb och jag undrar hur mycket man kan få för en, Nypris ligger på 11300
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4505289
Edit den är importerad ifrån USA, nu vet jag inte om det ändrar på priset men väljer at nämna det endå.

Permalänk

Är den köpt i Sverige med svensk garanti osv?

Du kan plocka hem dom från UK för 9k

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Garderoben:

Är den köpt i Sverige med svensk garanti osv?

Du kan plocka hem dom från UK för 9k

Jag editade med att den var köpt ifrån USA

Permalänk

Visste saker du ska tänka på, tex en USA importerad har fel typ av laddare.
Sen hur det ser ut med Garanti och vilken återförsäljare den är köpt ifrån ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

Visste saker du ska tänka på, tex en USA importerad har fel typ av laddare.
Sen hur det ser ut med Garanti och vilken återförsäljare den är köpt ifrån ?

direkt ifrån google. Jag vet att det är fel laddar typ Verkar som att det är typ A

Permalänk

@mir0: Precis och det är något som du ska ha i åtanke, en sån laddare går väl för runt 200-300kr om man inte köper något ej CE märkt.

Att det är från google är bra då det underlättar vid garantiärenden.

Jag hade nog begärt 7500-8500kr för den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av OnlyCasanova:

@mir0: Precis och det är något som du ska ha i åtanke, en sån laddare går väl för runt 200-300kr om man inte köper något ej CE märkt.

Att det är från google är bra då det underlättar vid garantiärenden.

Jag hade nog begärt 7500-8500kr för den.

Det var runt det priset jag tänkt, Tack för hjälpen

Permalänk
Medlem

Jag hade lagt ut den för max 7500:- med tanke på att "fel" laddare ingår och att nypris om man köper den här i sverige ligger på runt 9000:-
Mobillyx har den visserligen för 8400 ich, men jag har ingen aning hur pass pålitliga dom är.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Jag hade lagt ut den för max 7500:- med tanke på att "fel" laddare ingår och att nypris om man köper den här i sverige ligger på runt 9000:-
Mobillyx har den visserligen för 8400 ich, men jag har ingen aning hur pass pålitliga dom är.

https://www.mobilyx.se/google-pixel-2-xl-4g-128gb-just-black....
det är en likadan som jag har

Permalänk
Medlem
Skrivet av mir0:

direkt ifrån google. Jag vet att det är fel laddar typ Verkar som att det är typ A

Skrivet av OnlyCasanova:

@mir0: Precis och det är något som du ska ha i åtanke, en sån laddare går väl för runt 200-300kr om man inte köper något ej CE märkt.

Att det är från google är bra då det underlättar vid garantiärenden.

Jag hade nog begärt 7500-8500kr för den.

Vad jag har förstått det som så är de lite kinkiga när en privatperson ska lämna in den i garantiärenden från ett annat land. Det är vad jag läste på något forum kring import av pixeltelefon och användandet av mellanhand

Visa signatur

Fulburken:
| I9 9900K
| Gigabyte Aorus Z390 AORUS MASTER
| Asus RTX 3090 Strix OC

Permalänk
Medlem

Ah, så du har EU-adapter med?

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

Ah, så du har EU-adapter med?

Nej jag tänkte mera på modelen då du skrev att dom går för 8400 på mobilyx