Permalänk
Medlem

@EjjeZ: Det kommer funka, om du väljer monteringsplåt B. A är gjord för att användas med en 2u vä shift vilket ger möjlighet till dedikerade piltangenter på ett 60% tangentbord, vilket ditt tangentset inte medger.

Gällande stabilisatorer ogillar jag personligen de som KBDFans har och föredrar Cherrys, men de funkar absolut. Till en svensk layout med de tangenter du tittar på behöver du stabilisatorer för hö shift, enter, backspace och mellanslag. I kittet medföljer allt du behöver för att bygga ett tangentbord med 6.25u mellanslag.

Utöver det du plockat ihop kan det vara bra att ha ett chassi att montera resten i då du annars har undersida av PCB mot bordet.

Permalänk

@EjjeZ:
Tangenterna borde passa utan problem
Om du ska använda dom tangenterna du länkade så bör du köra på B platen då A platen är gjord för 2u vänster shift.
Står inte exakt vilka stableizers som kommer med kittet men ansi och iso(svensk) använder samma storlek på stableizers.
Vad jag kan se så verkar det inte vara något case med i kittet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Khers:

@EjjeZ: Det kommer funka, om du väljer monteringsplåt B. A är gjord för att användas med en 2u vä shift vilket ger möjlighet till dedikerade piltangenter på ett 60% tangentbord, vilket ditt tangentset inte medger.

Gällande stabilisatorer ogillar jag personligen de som KBDFans har och föredrar Cherrys, men de funkar absolut. Till en svensk layout med de tangenter du tittar på behöver du stabilisatorer för hö shift, enter, backspace och mellanslag. I kittet medföljer allt du behöver för att bygga ett tangentbord med 6.25u mellanslag.

Utöver det du plockat ihop kan det vara bra att ha ett chassi att montera resten i då du annars har undersida av PCB mot bordet.

Skrivet av FlyingLlama:

@EjjeZ:
Tangenterna borde passa utan problem
Om du ska använda dom tangenterna du länkade så bör du köra på B platen då A platen är gjord för 2u vänster shift.
Står inte exakt vilka stableizers som kommer med kittet men ansi och iso(svensk) använder samma storlek på stableizers.
Vad jag kan se så verkar det inte vara något case med i kittet?

Tack för svaren! Ett chassi måste såklart också läggas till ja, inte bestämt mig för något än bara

Permalänk
Medlem

Någon som har tips på billiga och kvalitativa caps till ett Ducky Shine 2?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Någon som har tips på billiga och kvalitativa caps till ett Ducky Shine 2?

Finns en del sets (billiga? å kvalitativa?, (Ducky:s egna keycaps sets (PBT) är bra) här: https://www.maxgaming.se/tangentbord-tillbehor/keycaps

Shine 4 sets som passar på ditt Shine 2, då bl.a Shine 2, 3, 4, 5, 6 å Ducky One har standard botten rads mått.

http://www.maxkeyboard.com/mechanical-keycap-layout-and-size-...

Ändring i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seville57:

Finns en del sets (billiga? å kvalitativa?, (Ducky:s egna keycaps sets (PBT) är bra) här: https://www.maxgaming.se/tangentbord-tillbehor/keycaps

Shine 4 sets som passar på ditt Shine 2, då bl.a Shine 2, 3, 4, 5, 6 å Ducky One har standard botten rads mått.

http://www.maxkeyboard.com/mechanical-keycap-layout-and-size-...

Med "billiga" tänker jag då att det inte kostar 1000kr> för ett set.

Det jag tänker främst på är jämförelsen mellan mitt Ducky 2 och 5, där femman har lite trevligare tangenter. Vad jag har läst är 5ans tangenter "bättre" (dyrare?). Det vore såklart roligt med något set som inte ser standard ut också.

Vart är det bäst att köpa fjädrar? Är det någon skillnad på kvalité på olika fjädrar, eller kan man köra billigast möjligt?

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Ibland tror jag att folk blandar ihop "shine" med "utslitna legender och 'gunket' som blir på flims-flams-stock-caps" (tänk tangentbord i konferensrum: Urk!)

Min personliga åsikt, vad gäller "shine" (på dubbelskjutna kvalitetstangenter) är mer i linje med antikrundans åsikter om "patina"
Jag tycker att ytfinishen nästan blir som om man har klarlackat, polerat och vaxat tangenterna och enligt min subjektiva och personliga åsikt är det riktigt snyggt, speciellt på SPs SA tangenter där ytfinishen är lite si-och-så som nya IMO!

Men det enklaste sättet att slippa glans är ju att köpa (många) fler key-sets

(och som tur är får vi ju alla tycka olika)

Det finns bara en typ av shine, dock lär jag väl erkänna att jag ibland säger blanka när jag egentligen menar regelrätt utslitna. Ett SA-set som är blankt per design är ju en helt annan femma dock. Nu har jag inte använt blanka tangenter sedan vi fick skivat bröd, men jag har svårt att tänka mig att jag skulle gilla det. Dock ska det tilläggas att jag tycker att blanka SA är ruskigt snyggt!

Och usch på ofräscha tangentbord! Det finns inget värre när man ska hjälpa någon med deras dator och fingrarna nästan fastnar i allt gunk.. Jag är väldigt noga med att alltid skydda mina tangentbord när jag inte använder dem och innan jag sätter mig ner tvättar jag alltid händerna med tvål och vatten.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EjjeZ:

Hej på er!

Jag går i tankarna på att bygga ett tangentbord men har dålig koll på vilka saker som passar ihop med vilka osv.
Tänkte därför be er om hjälp Kikar lite på ett kit från kbdfans + ett av deras keykap set.

dz60 kit (pcb+plate+stab+brytare)
Keycap set

Mina frågor är följande:

1) Passar detta kit med dz60 med keycaps setet? Tänkte mig kit n.5 med usb C och gateron silent

2) Om detta fungerar, vilken av de två plates ska man välja? Den enda skillnaden jag kan se är att hålet för vänstra shift är "upp och ned"?

3) Behövs det några special stabilizers när man ska bygga en svensk layout eller fungerar de som man får med i kitet?

4) Okunning som jag är, borde jag tänka på något annat?

Jag byggde nyligen ett sådant kit, se inlägg här.
Fungerade fint med medföljande stabilisatorer efter att ha böjt till ståltråden för mellanslag och smort allt.
Platta B som nämnts tidigare. Det står "stainless" i annonsen, men det är aluminiumplatta.

Visa signatur

Här hade jag tänkt skriva ett skämt om UDP,
men var osäker på om det skulle nå fram.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Hund:

Det finns bara en typ av shine, dock lär jag väl erkänna att jag ibland säger blanka när jag egentligen menar regelrätt utslitna. Ett SA-set som är blankt per design är ju en helt annan femma dock. Nu har jag inte använt blanka tangenter sedan vi fick skivat bröd, men jag har svårt att tänka mig att jag skulle gilla det. Dock ska det tilläggas att jag tycker att blanka SA är ruskigt snyggt!
...

I min värld finns det (minst) tre sorters blank:

  1. Blank - Glansig (i.e. Högglansig)

  2. Blank - Utan tecken (avsiktligt)

  3. Blank - Tecknen på tangenterna utslitna

Vilket gör mig aningens förvirrad om vilken "blank" det är du talar om

"Ett ABS GMK-set blir blankt (precis som PBT), men ALDRIG blankt, framförallt inte om det är blankt!"

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

I min värld finns det (minst) tre sorters blank:

  1. Blank - Glansig (i.e. Högglansig)

  2. Blank - Utan tecken (avsiktligt)

  3. Blank - Tecknen på tangenterna utslitna

Vilket gör mig aningens förvirrad om vilken "blank" det är du talar om

"Ett ABS GMK-set blir blankt (precis som PBT), men ALDRIG blankt, framförallt inte om det är blankt!"

Jag klandrar dig inte. Jag börjar inse att jag är nog ganska luddig här, mer luddig än vad jag annars alltid brukar vara. Och jag vet knappt vilken blank jag ens pratade om från början nu. Äsch.. Jag lovar att jag ska bättra mig!

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Med "billiga" tänker jag då att det inte kostar 1000kr> för ett set.

Det jag tänker främst på är jämförelsen mellan mitt Ducky 2 och 5, där femman har lite trevligare tangenter. Vad jag har läst är 5ans tangenter "bättre" (dyrare?). Det vore såklart roligt med något set som inte ser standard ut också.

Vart är det bäst att köpa fjädrar? Är det någon skillnad på kvalité på olika fjädrar, eller kan man köra billigast möjligt?

Ducky:s Shine t - bord blev skit efter Shine 3, (förutom Ducky One), slutade köpa Shine t - borden efter 2 st ANSI "Bigfoot" Shine 4.

Senaste köpta Ducky t - bord var ett helvitt ANSI Ducky One RGB YOTG Cherry MX Black (blev aldrig släppt i ISO/Nordic layout, fanns bara med Cherry MX Red å Brown i ISO/Nordic layout) + ett ANSI rosa Ducky One Cherry MX Red för några år sen. Då det är lättare att hitta keycaps sets till ANSI layouten än till ISO/Nordic layouten, finns ju inte mycket att välja på här i Sverige eller utomlands. Har själv ett vitt ISO/Nordic Shine 2 med original rosa ABS (dåliga) keycaps.

Fjädrar vet jag inget om.

ANSI Ducky One RGB YOTG:

Samma t - bord men med Jukebox SA keycaps set + 2 st orangea Pumkins:

.

Tillägg i text.
Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

@seville57: Jag har absolut noterat att ISO inte är så värst populärt. Saken var att jag funderade på att bara ha kvar mitt Shine 2, men modda det med hårdare fjädrar och trevligare caps.

Får väl i värsta fall leta upp ett ANSI-bord att byta till.

Gillar Jukebox-capsen!

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av scienta:

@seville57: Jag har absolut noterat att ISO inte är så värst populärt. Saken var att jag funderade på att bara ha kvar mitt Shine 2, men modda det med hårdare fjädrar och trevligare caps.

Får väl i värsta fall leta upp ett ANSI-bord att byta till.

Gillar Jukebox-capsen!

Värt att notera före du ger dig på att öppna switchar på ditt shine 2 är att det är grymt drygt att löda loss LED'sen för att få loss switcharna.
Sen ska switcharna öppnas och fjädrar bytas.
Om du känner dig dedikerad till jobbet så skulle jag iaf köpa nya switchar med det motstånd du vill ha iaf, så du slipper iaf ett moment.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Värt att notera före du ger dig på att öppna switchar på ditt shine 2 är att det är grymt drygt att löda loss LED'sen för att få loss switcharna.
Sen ska switcharna öppnas och fjädrar bytas.
Om du känner dig dedikerad till jobbet så skulle jag iaf köpa nya switchar med det motstånd du vill ha iaf, så du slipper iaf ett moment.

Måste man alltså plocka bort switcharna för att kunna öppna dem? Då är det helt klart enklare att byta tangentbord rakt av.

Kanske är det bästa oavsett då jag egentligen vill ha (uppenbarligen) ANSI TKL.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av scienta:

Måste man alltså plocka bort switcharna för att kunna öppna dem? Då är det helt klart enklare att byta tangentbord rakt av.

Kanske är det bästa oavsett då jag egentligen vill ha (uppenbarligen) ANSI TKL.

Ja, har du inte väldigt mycket tid över eller är väldigt sugen på att lära dig mecka tangentbord på riktigt så är det nog smidigare att köpa ett annat tangentbord.
Och om du är sugen på att mecka tangentbord på riktigt skulle jag nästan rekommendera att köpa ett DIY-kit du bygger ihop från grunden istället för att mecka med OEM tangentbord.
Jag har gjort det väldigt många gånger, och i dagsläget när det finns DIY-kit lätttillgängligt skulle jag aldrig börja mecka med OEM tangentbord igen.

Permalänk
Medlem

@huttala: Dels vill jag ha ett fungerande tangentbord enligt mina egna specifikationer. Dels kan jag tänka mig att greja lite också, vore trevligt med något lite unikare än helt svarta tangenter osv.

Samtidigt vill jag inte lägga allt för mycket pengar på det, då tangentborden jag redan har fungerar utmärkt egentligen. Kan absolut tänka mig att löda ihop nåt själv, men av det jag sett så blir det ju lika dyrt som att köpa ett färdigt tangentbord.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

[...]
Samtidigt vill jag inte lägga allt för mycket pengar på det, då tangentborden jag redan har fungerar utmärkt egentligen. Kan absolut tänka mig att löda ihop nåt själv, men av det jag sett så blir det ju lika dyrt som dyrare än att köpa ett färdigt tangentbord.

FTFY

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av scienta:

@huttala: Dels vill jag ha ett fungerande tangentbord enligt mina egna specifikationer. Dels kan jag tänka mig att greja lite också, vore trevligt med något lite unikare än helt svarta tangenter osv.

Samtidigt vill jag inte lägga allt för mycket pengar på det, då tangentborden jag redan har fungerar utmärkt egentligen. Kan absolut tänka mig att löda ihop nåt själv, men av det jag sett så blir det ju lika dyrt som att köpa ett färdigt tangentbord.

Det finns en hel del ISO-kit till ANSI-tangentbordsset. Så du kan ju börja leta där först och främst, aliexpress är ett bra ställe för caps.
Hittar du ingenting med ISO-kit som du känner dig nöjd med finns det gott om ANSI-tangentbord som är helt OK och färdigbyggda, som du sen kan köpa valfritt tangentset till.

Av nyfikenhet, vad är det för switchar du är ute efter och är det några speciella caps du tänkt på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av scienta:

Måste man alltså plocka bort switcharna för att kunna öppna dem? Då är det helt klart enklare att byta tangentbord rakt av.

Kanske är det bästa oavsett då jag egentligen vill ha (uppenbarligen) ANSI TKL.

En fördel med custom är ju att man kan köpa plåtar som tillåter att du öppnar switcharna när det sitter på brädan.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Det finns en hel del ISO-kit till ANSI-tangentbordsset. Så du kan ju börja leta där först och främst, aliexpress är ett bra ställe för caps.
Hittar du ingenting med ISO-kit som du känner dig nöjd med finns det gott om ANSI-tangentbord som är helt OK och färdigbyggda, som du sen kan köpa valfritt tangentset till.

Av nyfikenhet, vad är det för switchar du är ute efter och är det några speciella caps du tänkt på?

Jag har alltså röda och blå mx-switchar idag och har väl egentligen kommit fram till att det här med blå brytare var inte riktigt så grymt som jag hade hoppats, jag tycker nästan bättre om att skriva på de röda. Sen tycker jag att båda brytar-typerna är lite "flimsy", i brist på bättre ord - vilket jag inte vet om det kan tillskrivas kvalitén eller annat. Men en gissning är att fjädrarna är klena och jag då dragit slutsatsen att svarta kan vara nästa grej att prova.

Till caps så gillar jag "retro"-looken, likt Jukebox-capsen som postades ett par inlägg upp. Jag vet att det finns liknande till ISO, men jag är öppen för tanken med ANSI, då jag ändå hellre skulle vilja ha TKL eller 70% istället för full-size som nu.

Har såklart letat alternativ, inte minst i reddits guider och då även här. Personligen tycker jag att de mest ställer till det med all information (speciellt då en del snabbt blir utdaterad), men jag förstår ju att folk faktiskt vill använda sina fina tangentbord och att guiderna då blir fasligt långa.

Skrivet av Hund:

En fördel med custom är ju att man kan köpa plåtar som tillåter att du öppnar switcharna när det sitter på brädan.

Jo, det finns klart många fördelar med custom, hehe.

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Proffsmobbare

Tjo! Jag har sökt med ljus och lykta utan framgång, och är på jakt efter ett KBT Pure Pro (MX Brown) i ISO-utförande, alternativt en lös PCB med samma mått och layout. Var kan jag vända mig för att finna detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laine:

Tjo! Jag har sökt med ljus och lykta utan framgång, och är på jakt efter ett KBT Pure Pro (MX Brown) i ISO-utförande, alternativt en lös PCB med samma mått och layout. Var kan jag vända mig för att finna detta?

DZ60 kanske?

https://kbdfans.myshopify.com/collections/pcb/products/dz60-6...

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Hej.

@lisinge startade nyligen en discord server där vi kan nörda loss om mekaniska tangenbord.
Om du surfar in på http://mekaniskatangentbord.se bör du automagiskt bli inbjuden till servern.

Ses där!

Permalänk
Medlem

FIck hem ett brev igår från PostNord att jag måste betala ca 300 kr i tull, moms och PostNords egna avgift för mina GodSpeed XDA keycaps från Massdrop innan de skickar paketet vidare hem till mig. Betalade totalt $112 för dessa. Känns rätt högt för en hög plast. Har de räknat rätt tror ni?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Icte:

FIck hem ett brev igår från PostNord att jag måste betala ca 300 kr i tull, moms och PostNords egna avgift för mina GodSpeed XDA keycaps från Massdrop innan de skickar paketet vidare hem till mig. Betalade totalt $112 för dessa. Känns rätt högt för en hög plast. Har de räknat rätt tror ni?

Verkar väl stämma rätt bra?
$112x0,25(Moms)x8,0(Dollarkurs-ish)+125 75(Avgift)+0(Tull)=350 300-ish SEK (med den högre avgiften)

Vet inte riktigt vid vilket varuvärde de drar gränsen mellan den lägre och den högre avgiften (75 vs 125), men det verkar som om du fått den lägre avgiften.

Edit2: Den högre avgiften tas ut vid varuvärde över 1500 SEK (Källa: https://www.postnord.se/ta-emot/hamta-brev-och-paket/fran-ann... ) (förr i tiden, före avgiftssänkningen, var det väl vid runt 300SEK iirc)

25% moms
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon257891:

Verkar väl stämma rätt bra?
$112x0,25(Moms)x8,0(Dollarkurs-ish)+125 75(Avgift)+0(Tull)=350 300-ish SEK (med den högre avgiften)

Vet inte riktigt vid vilket varuvärde de drar gränsen mellan den lägre och den högre avgiften (75 vs 125), men det verkar som om du fått den lägre avgiften.

Edit2: Den högre avgiften tas ut vid varuvärde över 1500 SEK (Källa: https://www.postnord.se/ta-emot/hamta-brev-och-paket/fran-ann... ) (förr i tiden, före avgiftssänkningen, var det väl vid runt 300SEK iirc)

Ja, en räkning på detta via tullverkets hemsida och jag får det till ca 300 kr! Tråkigt men ska man ha snyggt plast på tangentbordet så kostar det

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem
Skrivet av Icte:

FIck hem ett brev igår från PostNord att jag måste betala ca 300 kr i tull, moms och PostNords egna avgift för mina GodSpeed XDA keycaps från Massdrop innan de skickar paketet vidare hem till mig. Betalade totalt $112 för dessa. Känns rätt högt för en hög plast. Har de räknat rätt tror ni?

442,63:- fick jag betala. Sen var det väl något problem med norde-capsen, så de skulle eftersändas. Tull och avgift på dessa med!

Visa signatur

4770k 4.4 @ 1.2 | MSI GTX 970 sli | Nepton 280L | RM750X | Z87-PRO | 750D

Permalänk
Medlem
Skrivet av aaaaaaaaaa:

https://i.imgur.com/0jno6m7.jpg

Fick äntligen mitt Norde-kit.
-Tx-Cp
-GMK 9009 + Norde

Snyggt!:)

Skickades från m.sweclockers.com

Inlägg flyttat från Visa ditt tb-tråden till diskussionstråden //Mod
Visa signatur

Fractal Design Define R5 | ASUS Strix Z370-F | ASUS Rog Strix 2080 Ti

i7 8700K | Noctua NH D15 | Corsair 32GB/3200MHz/DDR4 | M.2 NVME 1000gb | SSD 250gb + 500gb | Corsair RM750X

Fidelio X2 | Sennheiser HD 58X | Mayflower ARC | Vortex Pok3r | Logitech G Pro Wireless | Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

Är det någon som testat Kailh BOX Navy? Kollade på följande video och dessa verkar riktigt intressanta, men hade önskat en switch med liknande taktil feedback men utan att vara clicky så att man kan använda dessa på ett tangentbord på jobbet:

https://www.youtube.com/watch?v=NWtKJDY9Aqk

Vill gärna gå ifrån MX Clear (favoriten just nu) och Zealios mot någon ny, taktil switch. Matias Quiet Click hade varit ett bra alternativ men dessvärre har de inte samma passform som MX och alla keycaps man äger passar ju inte så dessa går nog bort. BOX Navy verkar vara nästintill perfekt, förutom just clicky. Men någon här kanske har ett bra förslag på en switch?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

RAMA WORKS M60-A tangentbord

Vilken skönhet! Hade gärna sett en mattsvart/grå variant också .. då hade jag garanterat slagit till.
Går att förhandsbeställa tangentbordet nu för leverans någon gång i sommar.

https://rama.works/m60-a

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34