Permalänk
Medlem

2st EVGA 1070 Ti 8GB SC

Hej hej!

Nu har det blivit dags att sälja mina två 1070 ti. Korten är ca 4 månader gamla och har aldrig strulat. Temperaturen har alltid legat stabilt under 60 grader, vanligtvis runt 50-55 på bägge korten. Föredrar att sälja de i par men säljer givetvis även styckvis.

Det är ca 2 år och 8 månader kvar på garantin. Originalkartong samt alla originaltillbehör medföljer. Kvitto finns givetvis, nypris ligger på 6199kr. https://www.inet.se/produkt/5406209/evga-geforce-gtx-1070-ti-...

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, till viket pris jag vill. Köparen står för frakten. Kan mötas upp i centrala Göteborg alternativt vid mitt jobb i Frölunda ifall så önskas.

Bud börjar på 4500kr/st.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hej

Lägger en bud på 4000 inkl frakt. Hoppas det är ok.

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej! Är längden på dessa kort 267 cm (ca)?
Hälsn C

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Är också eventuellt intresserad för 4000kr + Blocketpaket.

Visa signatur

Dator 1: Meshify S2 Vit | RM750x | B550-E | 5700X | 32Gb Lpx 3600 | 3060Ti Gaming X Trio | 970 Evo Plus 1TB + 850 Evo 500GB|
Dator 2: FD Define R5 Vit | RM750x | B550-F Wifi | 3800X | 32Gb Lpx 3200 | SN850 1TB+850 Evo 500GB+Sandisk Plus 960GB | 1070 Gaming Z - Playstation 5 | Wii U | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friin:

Hej! Är längden på dessa kort 267 cm (ca)?
Hälsn C

Skickades från m.sweclockers.com

Vad ska du med över 2 meter långa grafikkort till?

Visa signatur

Byter komponenter för ofta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friin:

Hej! Är längden på dessa kort 267 cm (ca)?
Hälsn C

Skickades från m.sweclockers.com

Kortet är 266.7 mm långt för att vara exakt

Permalänk
Medlem

Hehe. I stand corrected..
Tack för svar

Permalänk
Medlem

Har dessa kort suttit i en mining-rig?

Skulle kunna tänka mig ge dina önskade 4500 för ett kort om det inkluderar frakten.
/C

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friin:

Har dessa kort suttit i en mining-rig?

Skulle kunna tänka mig ge dina önskade 4500 för ett kort om det inkluderar frakten.
/C

Ja det har de gjort, men de har används mycket sparsamt på väldigt låga temperaturer. De har endast används ett par månader så de är nästintill nya

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ok! Ingen expert på hur hårt mining tär på korten men jag litar på dig att dom är i bra skick.
Hör av dig om det blir aktuellt,
/C

Permalänk
Medlem

lägger också ett bud på 4000kr + frakt

Permalänk

Lägger bud på 4500 inklusive frakt

Visa signatur

Tryck på Citera om du vill ha svar.
____________________________________________________________
Intel 8700k @5Ghz| Corsair 16gb|Asus rog strix z370-g

Permalänk
Medlem

Då jag antar att gudbrandsen vill ha ett kort så speglar jag hans bud på 4500, kan hämta på ditt jobb i Frölunda.

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

Vi har nu alltså tre bud på 4500kr inkl frakt från Friin,Gudbrandsen och Strepto.

Permalänk
Medlem

@Cruceuz:
Bjuder 4500 kr + frakt.
Har nyligen köpt ett liknande kort av denne säljare och efter diverse korrespondens har affären avlöpt på ett utmärkt sätt av en seriös säljare.
Kan rekommendera.

Permalänk
Medlem

@Cruceuz: Drar tillbaka mitt bud på 4500 kr + frakt.

Permalänk
Medlem

Jag avslutar budgivningen, har kontaktat de berörda.

Permalänk
Medlem

Måste tyvärr dra tillbaka mitt bud, inte pga säljaren.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

data, representation av värden, text etc. lämpad för överföring, tolkning eller bearbetning av människor eller maskiner.
dator, digital automatisk beräkningsmaskin som styrs av ett i dess minne lagrat program.

Permalänk
Medlem

Dom som har köpt av den här mannen får gärna lämna omdöme. Är sugen på ett av hans kort,så jag vill veta hur säker han är. Packningen är också intressant