Permalänk
Medlem

HP LP3065 veteran

HP LP3065 30"
2560x1600
60Hz S-IPS panel
DVI-D DL enbart!

Den här skärmen har hängt med mig sen Sommaren 2007 då den inköptes. Har varit min primära skärm fram tills 2016 var den med om en olycka när mitt skrivbord gick sönder och åkte i väggen innan jag fångade den före golvet.

Skadan är tre döda pixlar och ett hummande coilwhine om inte ljusstyrkan är på 100%. Samt ett tickande ljud som en Kondensator som urladdas var 4 sekund eller så när den går i standby mode(dvs när datorn sätter den i standby, inte när man stänger av den). backlighten är CCFL och högra halvan är lite gulnad speciellt efter kallstart. Röda ringar är döda pixlarnas position.

Pga åldern och defekten har jag inte mage att sälja den.
Bortskänkes mot avhämtning, att skicka kommer inte på fråga.

Förbehåller rätten att skänka till vem jag vill, först till kvarn gäller ej. Vad vill du ha den till?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Beroende lite på var skärmen befinner sig, men jag skulle gärna hämta. Blir perfekt som TV i min minimala studenthåla

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@SeeKer3Million:
Står uppe till höger i annonser under Pris, finnes centralt i Katrineholm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

@SeeKer3Million:
Står uppe till höger i annonser under Pris, finnes centralt i Katrineholm.

Ah, mobilvarianten av sidan specificerar inte närmare än södermanland. Jag ska tänka över saken, återkommer!

Edit: Katrineholm blir lite väl långt, så jag avstår. Men tack ändå!

Permalänk
Medlem

@str8forthakill Tar den gärna. Kan hämta den i morgon Söndag.

Edit: Tänkte den till min dotter. Ersätta hennes gamla 1280x1024 skärm

Permalänk
Medlem

@elixyr:
Yes visst, svalt intresse tydligen så varför inte :), Skickar PM med mitt nummer/adress.