Permalänk

Surface pro 2 i5 128GB

Hejsan!

Säljer min surface pro 2 i5 128gb, medföljer originalpenna, en "bättre" bamboo stylus, 1,5st laddare.
Bägge laddarna fungerar, den ena är i perfekt skick. Den andra börjar gå sönder på två ställen och är delvis lagad.

Windows 10 osv, jag vet att folk kan vara oroliga över batteritiden på datorer som är begagnade.
Jag vet inte hur jag objektivt skall mäta det, men jag satte ljusstyrkan på 60% och satte igång autoplay på youtube i chrome. Finns att skåda på https://drive.google.com/file/d/1q9SNOoW2nQDVpMsjWzrb9m0l_ZhM...

Skickas inte, hämtas i Lund. Kom med bud

Läs hela annonsen här

Permalänk

Tjena! Jag kommer troligen att åka förbi lund onsdagen 20 mars, är lite osäker på värdet på plattan dock, är det den här modellen : https://www.amazon.com/Microsoft-6CX-00001-10-6-Inch-Surface-...

Kudos också för filmen, grymt

Permalänk

@microsofter: I datorn så säger den "Intel(R) Core(TM) i5-4300U CPU @ 1.90GHz 2.50 GHz, 4GB ram

Så det känns som nästintill samma modell som länken, jag har själv ingen aning om värde på den

Permalänk

Attans, är ute efter en pro 2:a men lund är lite långt borta.
2500kr är jag bered att ge, tyvärr så kan jag inte hämta den.
schyst liten dator i alla fall.

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem

Hur lång är batteritiden?

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Skrivet av SAnDis:

Hur lång är batteritiden?

Kan du utveckla din fråga?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkotten Igge:

Kan du utveckla din fråga?

Mvh

Hur länge håller batteriet vid användning av datorn.

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Skrivet av SAnDis:

Hur länge håller batteriet vid användning av datorn.

Han har redan svarat din fråga innan du frågade, titta på videon och räkna timmarna på klockan i bakgrunden.
rätt bra batteri tid för en bärbar

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk
Medlem
Skrivet av LordOfError:

Han har redan svarat din fråga innan du frågade, titta på videon och räkna timmarna på klockan i bakgrunden.
rätt bra batteri tid för en bärbar

Missade videon. Tack!

Visa signatur

/SAnDis - Pew pew

Permalänk
Skrivet av SAnDis:

Missade videon. Tack!

Ingen fara 🙂

Permalänk
Skrivet av LordOfError:

Attans, är ute efter en pro 2:a men lund är lite långt borta.
2500kr är jag bered att ge, tyvärr så kan jag inte hämta den.
schyst liten dator i alla fall.

Nästan värt att leta upp bubbelplast och en kartong för det priset. Mycket mer än vad jag trodde.

Permalänk
Skrivet av Igelkotten Igge:

Nästan värt att leta upp bubbelplast och en kartong för det priset. Mycket mer än vad jag trodde.

Okej, kan ge 2700kr + frakt i så fall
Men jag förstår hur bökigt det är att skicka saker.

Visa signatur

Dator 1: begagnat gott & blandat
Chassi: lian li pc-o11 dynamic Processor: Ryzen 5900X @4.1GHz Moderkort: MSI X570-A pro Ram: Corsair Vengeance 2x16Gb Hdd/Ssd: Corsair MP600 kylare: custom loop Grafikkort: RTX 3080TI Nätagg: Dark base 700 Tangentbord: hemmabygge Headset: The one and only Pioneer Monitor 10 från 1978 :-P

Permalänk

Jag kommer att åka via tåg via lund imorgon förmiddag hur ser det ut för dig då, vi kanske skulle kunna mötas upp fast du plattan kanske redan är såld

Permalänk

Usch vilken rotvältska mobilen är lite tetig att skriva på tåget stannar till 12:10 till 12:40 i Lund

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av microsofter:

Usch vilken rotvältska mobilen är lite tetig att skriva på tåget stannar till 12:10 till 12:40 i Lund

Skickades från m.sweclockers.com

Tyvärr redan såld!