Fulkultur om parkförvaltningen i Pawnee, Indiana

Trädvy Permalänk
Replikator
Registrerad
Dec 1999

Fulkultur om parkförvaltningen i Pawnee, Indiana

Det har blivit dags för ett nytt avsnitt av Fulkultur, där gänget denna gång diskuterar tv-serien Parks and Recreation.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tanzcentrum, Stuttgart
Registrerad
Feb 2007

Min andra favoritkomediserie efter Seinfeld. Makalöst bra. Blev lite soppig framåt slutet, men det har jag överseende med.

En favoritsekvens:

Anne: Mr Hotate, welcome! Would you like something to drink? Water?
Ken Hotate: Water? You mean like firewater? That's racist, and i do not appreciate it.
Anne: ...
Ken Hotate: I'm just messing with you. But seriously, i'll have a whisky.

Das Haus, det bästa inom House.

| ASRock X370 Gaming Pro Fatal1ty | Ryzen 1700@4Ghz | 32GB Corsair DDR4 3200 | MSI 1080ti Gaming X | Samsung 960 Pro 1tb M.2 SSD | Dell UP3017 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hemma
Registrerad
Jul 2007

Bästa

Sometimes autocorrect makes me say things I don't Nintendo.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2014

älskar också denna serien! hadde sett lite avsnitt förr men efter att sett memes med Ron Swanson och att jag skaffade amazon prime så såg jag genom allt.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2017

"Just give me all the bacon and eggs you have"
Helt fantastiskt. Serien blandar och ger lite men när de får till det är det otroligt bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Kids, always eat your vegetables and ALWAYS check run as administrator.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2003

Dagens tips: Ge inte upp serien för tidigt. Jag tycker att första säsongen är lite segstartad. Ha tålamod. Efter ~ 10 avsnitt är man hoooooked. Rent guld.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jul 2005
Skrivet av Nasso:

Dagens tips: Ge inte upp serien för tidigt. Jag tycker att första säsongen är lite segstartad. Ha tålamod. Efter ~ 10 avsnitt är man hoooooked. Rent guld.

Håller med

Jag skippar alltid första säsongen när jag kollar om på serien.

What evah! i'll do what i want!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Apr 2006

Grym serie!
Älskar man skruvade komedier så kan jag lägga till Arrested Development (men den kanske alla har sett redan) och Better off Ted på er utmärkta rekommendationslista.
Angående 30 Rock så är den nästan värd att se bara för Dr Spacemans få inhop (även om den är rolig i övrigt också).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Falkenberg
Registrerad
Apr 2003

@Taharez: Och The Office, amerikanska varianten