AKRACING ProX FZ Edition, G27 Ratt

Permalänk
Medlem

AKRACING ProX FZ Edition, G27 Ratt

Rensar lite

AKRACING ProX Gaming Chair 1000kr (Nypris 4000): Vann stolen för 2 år sedan på Dustin Expo. Ersatte stolen under julen, och sedan dess har den inte använts. Stolen är i bra skick, de enda skavankerna är 2 plastskydd som gått sönder. Fast efter ett snabbt mejl till AKRACING så kunde dom skicka en nytt plastskydd kostnadsfritt, har dock bara ett extra plastskydd så det andra får ni själva beställa gratis. Stolen är till för stora personer (En av anledningarna till varför jag bytte stol)

Logitech G27 1000 kr: Köpte Ratten på Sweclockers marknad för 1 år sedan, spelade ett par gånger första veckan. Sedan dess har den endast samlat damm. Inga problem eller skador. OBS, Den musmattan under gaspedalerna är nu borttagen.

Thrustmaster Hotas X 250kr: Köpte stickan som en start till min DCS karriär. Fungerade utmärkt fram tills jag köpte en Warthog, den har samlat damm sedan dess.

Grejerna finns att hämta i Tyresö!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Stolen och Joysticken är borta, ratten är kvar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Foxmaner:

Stolen och Joysticken är borta, ratten är kvar!

Du ska inte västerut något framöver? Mot södertälje/eskilstuna hållet?

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Medlem

500kr ratten kan hämta direkt i Tyresö

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4