MSI Z87-GD65 Gaming (s1150) och Intel i7 3770

Permalänk
Medlem

MSI Z87-GD65 Gaming (s1150) och Intel i7 3770

Dags att rensa lite i gömmorna igen!

MSI Z87-GD65 Gaming
Funktionstestades i december, därefter har det legat nerpackat i låda. Användes ursprungligen med en 4670K.
Fungerade bra tills cpun såldes för att ersättas med en lite mer spännande, och den nya aldrig dök upp från säljaren. Har därefter inte använts på ungefär ett år, bortsett från funktionstestet för några månader sen.
Kommer med IO-plåt, men i övrigt saknas tillbehör. Behövs några kablar kan detta säkert ordnas.

Riktpris: 1000kr.
Obs, någon som hämta prioriteras, då jag gärna behåller den låda kortet bor i för tillfället.

Intel i7 3770
Använd i en htpc till för ungefär ett halvår sedan, då moderkortet fick för sig att dö.
Har testats noga efteråt, för att bekräfta att den fungerar som den ska.

Riktpris: 1000kr

Båda sakerna kan självklart skickas mot fraktkostnad.
Lämnar öppet för bud till fredag eller lördag kväll, beroende på intresse.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

Börjar med ett bud på 500 kr för moderkortet

Permalänk
Medlem

@Jokkocze:

1100 för båda och kan hämta

Permalänk
Medlem
Skrivet av Since:

Börjar med ett bud på 500 kr för moderkortet

Lite i underkant, men noterat

Skrivet av masa:

@Jokkocze:

1100 för båda och kan hämta

Pass. De pengarna kan jag få för enbart cpun om jag väljer att lägga ut den på ebay eller dylikt istället.

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB

Permalänk
Medlem

@Jokkocze:

Nej, du får inte 1100 för en i7 3770.

Tack för mig.

Permalänk
Medlem

@Jokkocze

Nå, vill du få det sålt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Since:

@Jokkocze

Nå, vill du få det sålt?

Oj, ursäkta. Fick lite diverse bud via pm och blev distraherad av dem.

Moderkort är sålt och ivägskickat, cpun väntar upphämtning.

Visa signatur

Intel E8400 @ 3.9ghz | Asus P5E | 4x2gb Corsair Dominator TWIN2X | Gigabyte GeForce GTX 460 OC 1GB | Western Digital Velociraptor 320gb | 4x1.5TB blandad lagring | Corsair VX 550w | Lian Li A71FB