Permalänk

Högljudd garderobsresning!

Hejsan!

Rensade lite bland mina tillhörigheter och samlade ihop allt som ger ifrån sig ljud på ett eller annat sätt.

Marantz Model 1090 (varit oanvänd i förrådet cirka 5 år, fungerade fint sist, kan ej testa)
Harman Kardon HK 3490

NuForce Icon USB DAC ( https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=294688 , repad på ena långsidan som jag använt som "undersida")
Tangent Clarity 4 (hittar inte på prisjakt, "spiksen" som man kan ha som ben är tyvärr borta)

Sony WH-H800 (h.ear on 2 Mini Wireless, https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4468194 , fick när jag köpte ny mobil. Har bara testat en gång)
Asus xonar essence STX PCI-E (inte använt på ett år, ingen möjlighet att testa)

Kommer inte skicka förstärkarna, DAC'en eller högtalarna då jag inte har något emballage.

Osäker på pris, vill bara bli av med det.
500kr per förstärkare?
NuForce + högtalarna 1000kr?
Hörlurarna 500kr?
Ljudkortet 250kr?

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 för lurarna + frakt

Permalänk
Medlem

Hade jag bott lite närmare så hade jag köpt nästan allt. Kan ju säga i alla fall att 500kr för HK3490 är på tok för billigt i alla fall. Lägg ut den på blocket eller hifimagasinet så kan du säkert få 1500-2000kr för den.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Kan ge 500 för HK förstärkaren och hämta idag.

Permalänk
Medlem

bjuder 500+frakt för iconen om du är villig att skicka den.

Permalänk
Medlem

Du har PM ang. NuForce + högtalarna

Visa signatur

$$

Permalänk
Medlem

kan ge sagt pris+frakt för xonar kortet om du vill skicka

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Hade jag bott lite närmare så hade jag köpt nästan allt. Kan ju säga i alla fall att 500kr för HK3490 är på tok för billigt i alla fall. Lägg ut den på blocket eller hifimagasinet så kan du säkert få 1500-2000kr för den.

Tack för informationen, lite mer än jag trodde men jag önskar bli av med en del saker inom kort så det får gå för lite billigare.

Skrivet av Muji:

Kan ge 500 för HK förstärkaren och hämta idag.

Kan tillägga att jag inte har någon högtalarkabel för att "testa" förstärkaren men den har aldrig krånglat. Låter folk komma hem från jobbet först, har ingen bjudit över innan 18 och kan hämta ikväll så är den din. Om du fortfarande är sugen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Igelkotten Igge:

Kan tillägga att jag inte har någon högtalarkabel för att "testa" förstärkaren men den har aldrig krånglat. Låter folk komma hem från jobbet först, har ingen bjudit över innan 18 och kan hämta ikväll så är den din. Om du fortfarande är sugen

Funkar bra för mig

Permalänk
Medlem

Är intresserad av ljudkortet, hur låter 300 inklusive frakt?

Permalänk

Är hörlurar kvar? Isåfall bjuder jag 550+frakt

Permalänk

Har du kvar NuForce + högtalarna ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlhenrik:

Har du kvar NuForce + högtalarna ?

Jag köpte dom

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

$$