Permalänk

Dlh?

Väntar ett paket från dhl o senaste statusen va igår klockan 20
"Sändning på terminal - Inväntar nästkommande avgång/utkörningstillfälle"

Vad är det som händer...?

Har även en fråga om dom ringer o frågar vilken tid man kan ta emot leveransen eller dyker dom bara upp? Har läst att dom brukar ringa ca 5minuter innan o säga "vi är där om 5min"vilket är uselt när man jobbar hela dagarna.

Permalänk
Medlem

Kanske DHL ?

De jobbar väl med ditt paket, bland tiotusentals andra ?

Visa signatur

En del av mina bildlänkar hostas på egen maskin, är bildlänkarna trasiga, ha tålamod.

Permalänk
Medlem

Antar du menar DHL?
I min erfarenhet kommer paketen oftast till ett ombud och man får ett SMS, om det inte är *stora* saker (typ IKEA möbler, bildäck) då har de levererat hem det och ringt i god tid.

Så är det iaf i min erfarenhet.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

@nastybloodlust: Att det står så betyder att de kör ut i områdesvis över en vecka, så det är bara till att vänta tills det är ditt områdes tur att få sina paket utkörda. I värsta fall var det igår, så då blir det först om en vecka du får ditt paket.

Annars kontakta dem och säg att du kommer förbi terminalen och hämtar paketet där annars, brukar inte vara några problem.

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Antar du menar DHL?
I min erfarenhet kommer paketen oftast till ett ombud och man får ett SMS, om det inte är *stora* saker (typ IKEA möbler, bildäck) då har de levererat hem det och ringt i god tid.

Så är det iaf i min erfarenhet.

Det här paketet väger ca 30kg så det är hemleverans

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Det blir utkört på Tisdag eller Onsdag nästa vecka skulle jag gissa.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Tråd låst då vi fortfarande inte tillåter intetsägande rubriker. TS är välkommen att pm:a en ny rubrik om tråden ska öppnas igen.

Citat:

§3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...