Permalänk
Medlem

Saker från gaderoben.

Säljer diverse grejer eftersom jag har gått och blivit minimalist.

Intel Core i7 7700K 4,2GHz Socket 1151 (2500kr)
Corsair Vengeance LPX Black DDR4 PC24000/3000MHz CL15 2x8GB (1500kr)
Gigabyte GA-Z270N-WIFI mini-ITX, Socket 1151, Intel Z270 (1000kr)
Fractal Design Celsius S24 240mm (700kr)
Fractal Design Integra 500w halvmodulär (250kr)
Fractal Design Core 500 (250kr)

Jag har inte jättebråttom att kränga iväg datorn så skambud ignoreras. Tänkte mig runt 6200kr för den som vill köpa hela datorn som ett paket, men givetvis släpper jag delar om priset är rätt.

Logitech G930 wireless. (Som ni kan se är vadderingen utnött, men inte för att jag har använt den mycket utan för att jag bara låtit den stå och sen använt den lite när den har stelnat.)

USB SATA/IDE adapter kit
Linksys WRT54GL v1.1, tomato installerad.
Corsair CX750 Halvmodulär (helt oanvänd)
2x Fractal Dynamic X2 GP-12 PWM, helt nya oanvända.
Coollaboratory LiquidUltra + Rengöringskit, oanvänd. Tänkte delidda 7700k:n men blev aldrig av.

BenQ 22” G2200W
Fractal Design Define R3 (3x 120mm fractal fläktar ingår och en fläktkontroller)
Creative 2.1 MF0355 Högtalare
Samsung DVD±RW Samsung 22X SATA
Logitech Wingman Extreme Joystick
2x bordsmikrofonder från trust resp. deltaco

Hämtning från Göteborg prioriteras.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

riktpris på Corsair CX750 Halvmodulär (helt oanvänd)?

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

@Pronix 550kr

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

@gwingis

intresserad av moderkortet, cpu & minnen om herren kan tänka sig sälja dessa i delar.
börjar med ett bud på 4000.

inte intresserad av chassit, nätagget eller kylningen.
har samtliga delar liggandes som ska tryckas in i dan case v2

Samtliga behöver skickas.

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem

Kan buda 350 kr+ hämtning för Fractal Design R3

Permalänk
Medlem

@Thesoxie: Om ingen bjuder över + hämtar tills helgen när jag är i GBG så kan du köpa den för det priset. Om du nu är okej med att vänta tills helgen?

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk

Logitech G930 wireless 200kr + frakt.

Permalänk
Medlem

@Hovabonnen, bud noterad. Är i Skara just nu om du har vägarna förbi kan du plocka upp den om du vill. Annars kan det hända att jag har vägarna förbi Skövde själv men det blir senare i veckan.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk

@gwingis: se där ja!
Är hemma och VABar så jag löser nog inte att svänga förbi Skara idag. Säg till om du är i närheten i helgen så ska jag nog kunna lösa att mötas upp någonstans.

Permalänk
Medlem

Processor, moderkort, ram samt integra 500w 4500+frakt. kommer åka linköping till växjö på fredag om kanske jönköping skulle vara en resonabel mötespunkt om du ska röra dig neråt? Annars ska jag till malmö under lördag eller söndag. Kanske är smidigast med frakt.

Visa signatur

Asrock Steel Legend B550M - Ryzen 5600x - 16gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - Gigabyte 3070 EAGLE OC - Fractal design Meshify Mini C

Permalänk
Medlem
Skrivet av gwingis:

@Hovabonnen, bud noterad. Är i Skara just nu om du har vägarna förbi kan du plocka upp den om du vill. Annars kan det hända att jag har vägarna förbi Skövde själv men det blir senare i veckan.

Du har pm.

Visa signatur

Chassi> FD Define S CPU> i7 10700 GPU>RTX 3070 MB> GB B460 Aorus Pro AC Ram> 32GB PSU> Corsair AX1200

"Server"> Enthoo Pro CPU> i7 5960x @ 4,2 Ghz GPU>GTX 760 MB> Asus x99 Deluxe Ram> 32GB 2666mhz PSU> Corsair CX650

Kringutrustning> Philips 70PUS7304, AOC AGON AG271QG, Roccat ISKU Fx, Logitech G502 Spectrum, MX 5500, MX Revolution, Arctis Nova Pro Wireless, Behringer Ms40, HP Reverb G2, MSI GF65 Thin 10SER, USB 990 Pro 2tb,

Permalänk
Medlem

Är mest intresserad av modermodemet men även cpu och minne om du kan tänka dig att dela upp dem. Bud 4100, kan ordna hämtning i Göteborg i helgen.

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem
Skrivet av spda242:

Är mest intresserad av modermodemet men även cpu och minne om du kan tänka dig att dela upp dem. Bud 4100, kan ordna hämtning i Göteborg i helgen.

Jag är ev. spekulant på cpun, du vore inte intresserad av att buda på RAM + Modermodem? Bor också i GBG och hade kunnat lösa upphämtning (såvida TS inte bor långt ut i skogen dit kollektivtrafik inte går)

Permalänk
Medlem

Jag har noterat era bud på datorn/datordelarna, men just nu har jag inte bråttom att släppa delarna för mindre än det jag har listat de för. Köps hela datorn däremot kan jag gå ner några hundralappar.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk

250+ frakt på G930 hörlurarna

/Fredrik

Permalänk
Medlem

Vad heter fjärrkontrollern?

Permalänk
Medlem

@Okreativ fjärrkontroll?

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

@gwingis Det blev fel med autokorrekt. Skriver från mobilen.
Fläktkontrollen ska det såklart stå

Permalänk
Medlem

@Okreativ det är FD egna fläktkontroller som kommer med.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

@gwingis:
Lägger ett startbud på hela burken på 5200kr+frakt

Permalänk
Medlem

@Poberg: Noterat. Går du upp till 5500kr exkl frakt. Så är den din.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Hej. Är datorn ihopsatt eller ligger den i delar? Är det bara HDD och GPU som saknas för att få den Up and running?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@BiTTeR- Den är ihopsatt och körs just nu som en htpc. Det är hdd och gpu som behövs om du ska spela på den annars har 7700k:n ett integrerat grafikkort i sig och då behöver du bara en hdd.

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk
Medlem

Jag kan tänka mig att betala 5500kr, en kollega kan hämta på plats i Göteborg.

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Det som finns kvar är:

Corsair CX750 Halvmodulär, oanvänd
2x Fractal Dynamic X2 GP-12 PWM
2x Linksys WRT54GL v1.1
BenQ 22” G2200W
Creative 2.1 MF0355 Högtalare
Samsung DVD±RW Samsung 22X SATA

Coollaboratory LiquidUltra + Rengöringskit, oanvänd
Cooler Master Notepal U3 Plus NB Kylare
Logitech Wingman Extreme Joystick

nätagg, nätaggregat, fläkt, skärm, router, dvd, cd, brännare, kylpasta, kylplatta, joystick, högtalare, linksys, benq, samsung, logitech, corsair, fractal, creative

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.

Permalänk

@gwingis Tjena!
Om det är värt mödan, vad ska du ha för Coollaboratory LiquidUltra inklusive frakt?

Visa signatur

Chassi: Phanteks Eclipse p400 | Mobo: ASUS Sabertooth Z77 | CPU: Intel Core i7 3770k 4.4GHz | GPU: EVGA Geforce GTX 1070 FTW | RAM: Corsair Vengeance 16GB 1600MHz | PSU: Corsair RM750x | SSD: Samsung 850 EVO 500GB | HDD/ 2x4TB & 3X8TB Seagate IronWolf | Kylning: Deepcool Captain 240 EX RGB

Permalänk
Medlem

@Jocke9506: 70kr inkl frakt?

Visa signatur

Bättre än din.
Tagga mig för svar i trådar.