Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrille74:

"lyckades" på nåt sätt med nånting.

Gick på inställningar och uppdatering och säkerhet, där gick det att välja återställning, vilket jag testade i natt.
Kändes som en typ av installation som gjordes, alla program och spel var borta, några genvägar låg kvar på skrivbordet, men ingen fungerade.

Så har nu precis installerat drivrutiner och spel igen, och ska strax testa och se hur och om det fungerar

Spännande, jag tror dock du kommer få problem snart igen. Fastnar installationen så känns mjukvara mindre troligt då minimalt med drivrutiner osv lästs in. Kört crystal mark på ev. ssd?

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem

Hur jag än vrider och vänder det så får jag inte till det xD

Du har inte lust a köra TeamViewer och fixa det åt mig? ^^

Permalänk
Skrivet av trickeh2k:

Spännande, jag tror dock du kommer få problem snart igen. Fastnar installationen så känns mjukvara mindre troligt då minimalt med drivrutiner osv lästs in. Kört crystal mark på ev. ssd?

Hmm ja, det känns ju så, men ännu ca 5 timmar efteråt så funkar den ännu felfritt, får väl se hur länge det håller i sig

Hmm nej, crystal mark är inget bekant för mig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dassh:

Hur jag än vrider och vänder det så får jag inte till det xD

Du har inte lust a köra TeamViewer och fixa det åt mig? ^^

Haha, härligt att man får jobba på fritiden Kommer vara upptagen denna helg och sedan kommer jag vara utan dator under större delen av nästa vecka. Jag ska försöka förklara det bättre när jag hinner

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrille74:

Hmm ja, det känns ju så, men ännu ca 5 timmar efteråt så funkar den ännu felfritt, får väl se hur länge det håller i sig

Hmm nej, crystal mark är inget bekant för mig?

Crystal Mark är främst för SSD för att kolla hälsan och köra en test av prestandan Gött att det verkar lira so far, hoppas det håller i sig!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Det fungerade igår, men för lite över en timme sen så låste den sig första gången, startade om den, kunde spela en 20 minuter till, sen låste den sig igen. Startade om den och spelade i kanske 30 minuter till, sen stängde jag av spelet.

Permalänk