EVGA 980 sc med vattenblock och backplate

Permalänk
Medlem

EVGA 980 sc med vattenblock och backplate

Hej!

Pga uppgraddering säljer jag min evga 980 med tillhörande ek-wb vattenblock och backplate. Kortet är köpt i nov 2014, jag är den andra ägaren. Är registrerad på ekwb sedan feb 2015, en del av deras garanti borde vara kvar.

Ej OC, ingen mining, liten cw hördes tidigare, den försvann helt efter att jag har bytt psu för 2 år sedan. Kartong finns, originalkylare följer med.

Budstart från 1800kr , avhämtning i Hässleholm med omnejd prioriteras, köparen står för frakt om det ska fraktas.

Hälsningar
Kristoffer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

pris med originalkylare då?

Permalänk
Medlem

1800 bjudet kan hämta närsom,bor i hanaskog.

Permalänk
Medlem

Bjuder 2000kr+frakt om luftkylningen är korrekt.

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas imorgon kväll. Luftkylningen har jag enbart testat direkt efter köpet och den var ok, sedan dess har kortet varit ”under vattnet”.

Permalänk
Medlem
Skrivet av krzysgro:

Budgivningen avslutas imorgon kväll. Luftkylningen har jag enbart testat direkt efter köpet och den var ok, sedan dess har kortet varit ”under vattnet”.

Finns alla skruvar kvar till luftkyl? Vet att vattenblocken å luftkylaren aldrig har samma skruvar.

Permalänk
Medlem

Kollar upp detta och återkommer på kvällen.

Oj, vilket uppdrag det blev Men jag hittade en påse markerad "EVGA gpu" med thermalpads, EK-kylpasta och massor med små skruvar inkl. sådana med små fjädrar. Svaret - ja, skruvar till luftkyl finns.

Permalänk
Medlem

Referenskort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trapt:

Referenskort?

Nej, det ät detta kort https://www.evga.com/products/specs/gpu.aspx?pn=472a80bc-9a78...

Permalänk
Medlem

2000 bjudet. Föredrar starkt om jag kan hämta i eftermiddag så jag får sätta ihop skiten för spelsöndag

Permalänk
Medlem

Kortet är sålt till @Wasp som hämtar det idag.