Permalänk
Medlem

Min dator fryser sig helt

Tjena min dator fryser sig helt plötsligt och fastnar frysande tills jag startar om den har bra fläktar osv och tror då att det är bra ventilation i datorn några tips på vad som kan vara fel? Btw grafikkortet överstiger aldrig 70grader 1060 6gb uppskattar hjälp så snabbt det går

Glömde skriva tack för hjälp
Permalänk
Medlem
Skrivet av kzb123:

Tjena min dator fryser sig helt plötsligt och fastnar frysande tills jag startar om den har bra fläktar osv och tror då att det är bra ventilation i datorn några tippa på vad som kan vara fel? Btw grafikkortet överstiger aldrig 70grader 1060 6gb uppskattar hjälp så snabbt det går

Hade lite svårt att formulera det du skrev.
Jag har ett problem med min dator där skärmen plötsligt blir svart och grafikkortets fläktar kör på högsta varv. Jag kan inte göra något annat än att trycka på Resetknappen som finns på datorns chassi. är det liknande det du upplever?

Visa signatur

Punch a fish make a wish

Permalänk
Medlem
Skrivet av Whaea:

Hade lite svårt att formulera det du skrev.
Jag har ett problem med min dator där skärmen plötsligt blir svart och grafikkortets fläktar kör på högsta varv. Jag kan inte göra något annat än att trycka på Resetknappen som finns på datorns chassi. är det liknande det du upplever?

det som sker för mig är att jag spelar cs t.ex. och då så fryser sig allt och ingenting går att göra förutom att starta om

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Felmeddelande i eventloggen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"

Permalänk
Medlem
Skrivet av sp4ceRock3r:

Felmeddelande i eventloggen?

Skickades från m.sweclockers.com

eventloggen? vad är det?

Permalänk
Medlem

Event viewer alt kör i cmd eventvwr

Permalänk
Medlem

hur hittar jag felet då?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Samma inlägg igen om datorn som fryser sig

Hej medans jag sitter och spelar spel så fryser sig datorn helt plötsligt och förblir så tills jag startar om den. Har någon nåt förslag om vad det kan vara /Tack i förhand

Permalänk
Hedersmedlem

@kzb123 *Trådar sammanfogade*

Jag har slagit ihop dina två skapade trådar eftersom båda handlar om samma sak. Jag rekommenderar en genomläsning av forumets regler. https://www.sweclockers.com/forum/regler

/Giplet, Moderator

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Skrivet av kzb123:

hur hittar jag felet då?

Skickades från m.sweclockers.com

Felmeddelanden som är från samma tid som datorn fryser förslagsvis.

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"