3x GTX Titan inkl. vattenblock | 3x Samsung 23" S23A700D (120hz)

Permalänk
Medlem

3x GTX Titan inkl. vattenblock | 3x Samsung 23" S23A700D (120hz)

3x GTX Titan inkl. EKWB fullcover vattenblock
Säljer tre titaner med EKWBs fullcover vattenblock.
Två är av märket ASUS, den tredje minns jag tyvärr inte. Har laddat in följande BIOS: https://www.techinferno.com/index.php?/forums/topic/2679-nvid...

Fungerar klockrent och har varit över 1200mhz med dom utan problem. Minns tyvärr inte temp men beror såklart på din vattenloop. Kräver dock ett starkt nätagg att driva runt alla

Säljer helst alla tre ihop. Annars skruvar jag isär vattenkanalen och skruvar dit single-versionen för kopplingarna (se första bilden nere till höger)

Har även SLI-koppling för korten om det är av intresse. Bjuder på den om du köper alla tre

Pris: 7000kr för alla 3 eller bud. Bud om jag säljer dom separat.

-----------------------------------------------------------------

3x Samsung 23" LED Syncmaster S23A700D
Tre stycken Samsung Syncmaster S23A700D. Kört dom i 3D Surround med ovanstående grafikkort. Smala kanter och sköna att spela på.
120hz och 3D. Säljer även dessa helst i ett paket. Ingår även ett par 3D-glasögon med varje skärm (oanvända)

Gäller alltså de tre undre skärmarna på bilden.

Mer info: https://www.komplett.se/product/749027#

Pris: 5000kr för alla 3 eller bud. Bud om jag säljer dom separat.

-----------------------------------------------------------------
GTX Titan referenskort
Vet inte så mycket om detta kortet. Försökt få fram tillverkare på serienumret men inte fått träff.
Det är ett s.k referenskort som kommer från en utställningsmässa i Göteborg.

Tanken var att jag skulle kasta in detta i datorn för att köra 4-way SLI men kom aldrig till skott.
Har aldrig testat det så kan personligen inte lämna någon garanti för dess funktion.

Pris: Bud

-----------------------------------------------------------------

2x ASUS GTX Titan/780 standardkylare
Har två standardkylare som passar Titan och 780-korten. Kommer från ASUS-korten ovan.

Pris: Bud

Allt kan skickas med Schenker, annars finns det att hämta i östra Skåne vid Blekingegränsen.
Föredrar betalning med Swish.

Ligger även ute för försäljning på andra sidor. Bibehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Jag är inte intresserad av korten men misstänker att 7000 är lite dyrt för 3st kepler titans..

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem

Bjuder 500kr för det otestade referenskortet plus kylare. Betalar frakt med schenker

Permalänk
Medlem

550kr+frakt för otestade referenskortet

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem

600+frakt för otestade ref. kortet

Permalänk
Medlem

700kr för otestat referenskort och kylare plus frakt

Permalänk

1200 kr för titan ref kort kan swisha

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Jag är inte intresserad av korten men misstänker att 7000 är lite dyrt för 3st kepler titans..

Tja.. ett begagnat Kepler-titan går på ca 2000kr. Sen kan du slänga på vad fullcover-blocken kostar också.
Med tanke på överklockningspotentialen får man mycket prestanda för pengarna imo.

Skrivet av Chamoxzqt:

1200 kr för titan ref kort kan swisha

Högsta bud på referenskortet noterat.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk
Medlem

Hej. Vill bara klargöra att om jag inte får båda standardkylarna från ASUS sålda så slänger jag med det utan extra kostnad till referenskortet om det är av intresse av köparen. Frakten kanske blir lite mer, men som sagt, ni bestämmer själva i så fall om ni vill ha det eller ej

Märk att jag dock inte har några "kuddar" till kylarna som ska sitta på minnen osv, men det finns säkert hos någon datorbutik till en billig peng.

Visa signatur

"Claiming Java is good because it works on all OS' is like claiming anal sex is good because it works on all genders"

Permalänk

@Poison: jag gav 1500kr för ett kepler titan med ekwb block men det var ju typ några måndersedan.

GTX780 asus vatten/luft hybrid kort fick jag för typ 800kr

f.ö så är jag intresserad, mitt r9 280 håller på att ge upp, även fast det är vattenkylt och powerlimit på -20% så är det ändå inte helt stabilt

skall se ifall jag kan lösa det.

Visa signatur

12900K, 48GB DDR5, GTX Titan Xp 12GB

Sugen på att köra e-GPU?