Garderobsrensing (ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 och nätagg)

Permalänk
Medlem

Garderobsrensing (ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 och nätagg)

Så var det äntligen dags för årets garderobsrensning, och denna gång så har jag grävt fram följande:

Samtliga komponenter köptes in den 2018-01-22 från webhallen.

Som så många andra både här på swec men även runt om i världen, så hoppade jag på grävandet av kryptovalutor. Där jag mer eller mindre gick all in och införskaffade mig 7stycken kort, med målet om att max testa detta under ett halvår. Tanken var att sedan nyttja några av korten till maskininlärning medan jag säljer av de andra. Men otur som man har, så lyckades jag införskaffa mina delar lagom till årets nedgång, vilket nu gör att jag inte längre kan försvara mitt innehav och förbrukning utan att gå back avsevärt varje dag.

Detta har gjort att korten har vart aktiva i ~45dagar, där runt ~30 av dessa har gått till grävandet av kryptovalutor och resterande till tester med maskinlärning. Samtliga kort har alltid körts underklockade i en kyld omgivning (vilket innebär att korten som max har nått 60 grader) där maxbelastningen har vart 80% av kortens kapacitet.

Vilket innebär att de som är oroliga att korten har tagit någon form av skada under denna tid, kan vara lugna. Då belastningen kan liknas med ert dagliga bruk av en speldator.

Jag kan tänka mig att skicka korten, men då får köparen betala frakt. Bytesförslag och skambud undanbedes

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tjena, intresserad av ett kort. Skriv ett sms åt mig på 0730244448 så pratar vi vidare där.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Bjuder 4100kr för ett kort

Permalänk
Medlem

Bjuder 4200kr för ett kort

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk
Inaktiv

4000kr inkl. frakt för 1080

Permalänk
Medlem

4000 + upphämtning för ett kort

Permalänk

4200kr och hämtning av ett kort.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Jag ger 5000 för ett kort!

Betalar även frakt.

Du kan smsa på 073 056 75 72
Tack

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Intresserad av ett kort. Bjuder 4300kr!

Bor i Arboga. Vill minnas att det finns en Emil här på forumet som är bosatt i Örebro och som ofta har vägarna förbi Arboga. Rätta mig om jag har fel. Kan hämta kortet annars.

Visa signatur

Ryzen 5 7600 | RX 7900 XTX
Citera för svar

Permalänk
Medlem

bjuder 4300kr + frakt för ett kort

Visa signatur

7800x3D | Asus Strix 4090 OC | x670 MSI Pro WIFI | 6000Mhz 32GB CL30 DDR5 | SN850X 2GB | NH-DH15 Chromax Black| Fractal North Mesh | TUF 1000W Gold | Samsung Neo G8 32' 4K 240hz | Mac M2 |

Permalänk

Höjer mitt bud till 4300 och avhämtning men behöver veta ganska snart om det accepteras då jag har ett annat kort på G annars.

Mvh Danne

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk
Medlem

Just nu finns två bud på vardera 5000kr samt ett bud på två kort samt nätagget

Permalänk
Medlem

Bjuder 5k för ett kort. Kan hämta efter 16 idag

Hör av dig så snart du kan på 0700448672
/ Med vänlig hälsning, Simon

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 850:- inkl frakt för nätaggregatet.
Men måste veta snarast i så fall då jag ev har ett annat på gång.

Visa signatur

5800X@original ;)
3600XT@4600Mhz
E6600@3.42Ghz
Duron 600@1378Mhz

Permalänk
Medlem

Är korten sålda?

Permalänk
Medlem

@bektil: 2 kort sålda, ett är kvar

Permalänk
Medlem

Oki. Jag bjuder 4500+frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Samtliga komponenter har nu blivit sålda. Men kommer låta annonsen finnas kvar tills dess att alla köpare har mottagit sin vara.

Tack för visat intresse