Antec lanserar Seasonic-baserade nätaggregat i HCG Gold-serien

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Antec lanserar Seasonic-baserade nätaggregat i HCG Gold-serien

Antec presenterar tre nya nätaggregat i HCG Gold-serien, där samtliga är helmodulära och baseras på en plattform från Seasonic.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2014

Titta hybridläge... går den på bensin och el då eller?

Länge sedan man såg bra agg från Antec dock. Trodde de helt lämnat scenen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2011

Inga skönheter precis! Ska man ha dem så är det nog ett krav med kåpa eller ett chassi utan fönster. Hoppas verkligen inte de presterar som de ser ut för det var fasiken vad de var fula alltså. Verkligen jättefula, tycker jag.

Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. http://ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2004

Ett gamingnätagg, undra hur många fps det ger...

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | BenQ 2420Z 24" 144hz | Corsair K65 RGB MX Red | Zowie FK1 | Xtrfy XGP-L4

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Maj 2008

Hoppas inte Antec släpper Delta som deras OEM för nätagg och går över till Seasonic helt och hållet.. Skulle vara trist om Delta försvann från konsumentmarknaden.

The burk: FD R3 vit, 2st Aerocool 120 i fronten, 1st FD Silent 2 120 bak || NZXT Hale90 650W || Intel i5 2500K @4Ghz m. Thermalright HR-02 Macho Rev.B HSF || Asus P8P67 Pro B3 || Asus R9 280 DCUII Top 3GB || OCZ Vertex 460 240GB || OCZ Agility 3 120GB || WD Caviar green 2TB || Corsair Vengeance DDR3 1600MHz CL9 2x4GB || Asus Xonar DX || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Svartå. :)
Registrerad
Jan 2012
Skrivet av Ozzed:

Inga skönheter precis! Ska man ha dem så är det nog ett krav med kåpa eller ett chassi utan fönster. Hoppas verkligen inte de presterar som de ser ut för det var fasiken vad de var fula alltså. Verkligen jättefula, tycker jag.

Hahah, tänkte just samma sak. Snacka om tråkig design.

/Lifooz

Frer8833:
Jag läste nyss att det behövs hdmi 2.1 eller DP 1.4 för att överföra 4k 120hz till TV-n från datorn. Då behövs också Nvidias senaste starkaste GPU RTX 6000 som har DP 1.4 och nån nyaste starkaste, tror jag, dator-CPU. Har TV-toppmodellerna som du nämnde hdmi 2.1 eller dp 1.4? Annars får jag glömma på ett tag att spela på 4k 120hz. Swedx har paneler på 4k 120hz (visste du inte detta?) men de har bara hdmi 2.0, så jag skrev till dem att uppdatera display-kontakten.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
The space-time continuum
Registrerad
Maj 2010
Skrivet av Ozzed:

Löjligt! Vad spelar estetiken på nätagg för roll?

Det viktiga är väl hur de FUNGERAR och PRESTERAR tekniskt och praktiskt.

Jo, jag gillar själv konst, arkitektur och formgivning. Men nätagg! Kom igen nu...

MacOS: MacBook Pro 15" [16/256GB], W10 Pro: Surface Pro 2 [8/512GB], iOS: iPad New/3 [32GB], iPad Mini Retina/2 [128GB], iPhone 8 [64GB], W10M: hp X3 Elite
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Jönköping
Registrerad
Feb 2011
Skrivet av martinot:

Löjligt! Vad spelar estetiken på nätagg för roll?

Det viktiga är väl hur de FUNGERAR och PRESTERAR tekniskt och praktiskt.

Jo, jag gillar själv konst, arkitektur och formgivning. Men nätagg! Kom igen nu...

Som sagt, har man låda utan fönster eller med kåpa så spelar det ju kvitta. Men har man fönster och utan kåpa så vill man ju visa upp sina komponenter, och då duger det inte med en design som påminner om något från forna Soviet.

Första inlägget i en tråd är sällan relevant när tid har förflutit. Vänligen svara på mitt senaste inlägg i tråden, inte det första, annars blir det kass. http://ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.