Permalänk
Avstängd

marknaden

Min fundering är varför den inte är gratis när det är typ ingen annons som säljs här.

Permalänk
Hedersmedlem

Hej!

Jag tror inte riktigt jag förstår vad du menar, så du får gärna förklara närmare. Menar du att det ska vara gratis att lägga upp annonser i marknaden?

Visa signatur

How can we win when fools can be kings?

Permalänk
Medlem

Varför är du intresserad av att annonsera här om du menar på att inga varor blir sålda? Det räcker ju med att titta på kommentarerna till annonserna så ser man att det mesta blir sålt inom ett par dagar så länge priset är vettigt.

Dessutom är avgiften ett av få sätt, förutom att whitelista reklamen, att bidra ekonomiskt till forumets överlevnad. Folk förväntar sig drift av forumet, recensioner av hårdvara, bevakning av diverse mässor runtom i världen men samtidigt ska det helst vara gratis och gud förbjude om man blir tvungen att se en diskret annons...

Väldigt många siter går under just för att folk förväntar sig att allting ska vara gratis och de enda alternativen som finns är att antingen vara reklamfinasierade eller sätta upp en paywall där man måste betala för att kunna läsa artiklar osv.

Vilket tycker du själv är minst illa av de två alternativen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz