Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raprodent:

Om det inte är med extra-delar, kan man tvinga dem att ge en resten pga EAN-koden?

Var och hämtade ett ex, var fly more combo

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 4770k & GTX 1080 & 32GB ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av shampo:

Var och hämtade ett ex, var fly more combo

Skickades från m.sweclockers.com

Nice! Blir nog ett köp för mig också!

Skjut mig erbjudandet tog slut helt sonika fastän det stod 100+ i lager för 5min sen...

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Skrivet av BostonGurkan:

Nice! Blir nog ett köp för mig också!

Skjut mig erbjudandet tog slut helt sonika fastän det stod 100+ i lager för 5min sen...

Fyfan. Ångest.

Permalänk
Skrivet av BostonGurkan:

Nice! Blir nog ett köp för mig också!

Skjut mig erbjudandet tog slut helt sonika fastän det stod 100+ i lager för 5min sen...

Falsk marknadsföring deluxe?

Permalänk
Medlem

Är det värt att köpa utan det där extra man fick med på andra?

https://www.elgiganten.se/product/foto-video/dronare-och-gadg...

Permalänk
Medlem
Skrivet av T_Sand:

Är det värt att köpa utan det där extra man fick med på andra?

https://www.elgiganten.se/product/foto-video/dronare-och-gadg...

Jag beställde basenheten nu ändå för det var ett bra pris, men hade helst skaffat hela paketet. Man kommer inte långt med endast 1 batteri. Blir att bita i det sura äpplet och beställa flera batterier för 1000kr styck eller kolla begagnat...

Antar att paketpriset avslutades för att batterierna tog slut i lager. Tycker man borde ha två olika saldon för sånt, men men...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BostonGurkan:

Jag beställde basenheten nu ändå för det var ett bra pris, men hade helst skaffat hela paketet. Man kommer inte långt med endast 1 batteri. Blir att bita i det sura äpplet och beställa flera batterier för 1000kr styck eller kolla begagnat...

Antar att paketpriset avslutades för att batterierna tog slut i lager. Tycker man borde ha två olika saldon för sånt, men men...

Skickades från m.sweclockers.com

Batteriet håller ju ändå 27 minuter. Kanske räcker känner jag. Vet inte. Min dji phantom 2 höll väl en kvart på sin höjd. Ah, får se hur jag gör.

Permalänk

Jag ringde till Elgiganten och snackade med en trevlig prick i supporten som sa att han inte visste varför saldot visade 100+ men plötsligt blev "ej köpbar".

Får väl bevaka det hela.

Förstod att det var det paketet jag ville ha när det väl tog slut.. xD

Permalänk
Medlem
Skrivet av T_Sand:

Batteriet håller ju ändå 27 minuter. Kanske räcker känner jag. Vet inte. Min dji phantom 2 höll väl en kvart på sin höjd. Ah, får se hur jag gör.

Absolut. Det beror ju på vad man använder den till. Jag tänkte nog åka ut på lite längre utflykter och då vill man ju ändå få ut lite åktid med den. Men oavsett så är ju baspriset svårslaget så vitt jag kan se.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raprodent:

Jag ringde till Elgiganten och snackade med en trevlig prick i supporten som sa att han inte visste varför saldot visade 100+ men plötsligt blev "ej köpbar".

Får väl bevaka det hela.

Förstod att det var det paketet jag ville ha när det väl tog slut.. xD

Gissar att det är för att batterierna tog slut i lager och är åter i lager 18/05 :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Nu man inte ens köpa den andra dealen utan batteriet. Aja, jag får väl se om det kommer något mer erbjudande i framtiden.

Permalänk
Skrivet av T_Sand:

Nu man inte ens köpa den andra dealen utan batteriet. Aja, jag får väl se om det kommer något mer erbjudande i framtiden.

Dåligt.. Man kanske skulle höra av sig till andra butiker och se om de vågar matcha?

Permalänk
Medlem
Skrivet av T_Sand:

Nu man inte ens köpa den andra dealen utan batteriet. Aja, jag får väl se om det kommer något mer erbjudande i framtiden.

Såg det nu också. Den har helt plockats bort från systemet. Antar att den sålde för bra så de avbryter den i förtid? Blir jävligt pissed om de drar tillbaka min order fastän jag fick en orderbekräftelse nyss.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem
Skrivet av BostonGurkan:

Såg det nu också. Den har helt plockats bort från systemet. Antar att den sålde för bra så de avbryter den i förtid? Blir jävligt pissed om de drar tillbaka min order fastän jag fick en orderbekräftelse nyss.

Skickades från m.sweclockers.com

Elgigantens "drönarhelg" varade inte länge. Fick ett reklammail om det för bara 30 minuter sen typ.

Permalänk
Skrivet av T_Sand:

Elgigantens "drönarhelg" varade inte länge. Fick ett reklammail om det för bara 30 minuter sen typ.

Haha de har skitit i det blåa skåpet!

Håll utkik efter andra erbjudanden ang. drönare!
Det ryktas om att en DJI Mavic Pro 2 anländer snart,
då lär priserna rasa..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Repairman:

Corsair Vengeance LPX Red 8GB (2x4GB) 499 kr hos Webhallen. https://new.webhallen.com/se/product/224720-Corsair-Vengeance...

Annars runt 1099 kr.
https://m.prisjakt.nu/product/3264491

Skickades från m.sweclockers.com

Trevligt värre! Får se om denna beställning blir nu skickad!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Icte:

Trevligt värre! Får se om denna beställning blir nu skickad!

Samma här, klippte 4 kit och betlade med paypal

Permalänk
Medlem
Skrivet av BostonGurkan:

Jag beställde basenheten nu ändå för det var ett bra pris, men hade helst skaffat hela paketet. Man kommer inte långt med endast 1 batteri. Blir att bita i det sura äpplet och beställa flera batterier för 1000kr styck eller kolla begagnat...

Antar att paketpriset avslutades för att batterierna tog slut i lager. Tycker man borde ha två olika saldon för sånt, men men...

Skickades från m.sweclockers.com

Är inga lösa batterier, allt kom i en snygg förpackning från dji

Visa signatur

i7 4770k & GTX 1080 & 32GB ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av shampo:

Är inga lösa batterier, allt kom i en snygg förpackning från dji

Då antar jag att de gick åt som fan på 10 minuter

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Måste ändå säga att dagens deal-tråden är guld värd. Tänkte inte precis att jag skulle fynda en drönare bara sådär när jag vaknade imorse. Ska sluta kludda ner här nu.

Trevlig helg alla!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Medlem

Vi var flera på jobbet som blev sugna på Mavic Pro paketet och jag köpte direkt då jag inte behövde fråga fru om lov. Nu hoppas jag bara att jag får min

Permalänk
Medlem
Skrivet av AppendixSE:

Vi var flera på jobbet som blev sugna på Mavic Pro paketet och jag köpte direkt då jag inte behövde fråga fru om lov. Nu hoppas jag bara att jag får min

Haha jag har en sambo, tur att man har ett hemligt leksakskonto

När beställde du din? Jag beställde min runt 10:30 igår och den hann tyvärr inte bli skickad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av T_Sand:

Elgigantens "drönarhelg" varade inte länge. Fick ett reklammail om det för bara 30 minuter sen typ.

Skrivet av Raprodent:

Haha de har skitit i det blåa skåpet!

Håll utkik efter andra erbjudanden ang. drönare!
Det ryktas om att en DJI Mavic Pro 2 anländer snart,
då lär priserna rasa..

Samtidigt har erbjudandet Elgiganten haft varit det lägsta någonsinn även om man jämfört andra sidor i Europa. Det finns en aledning att det tog slut snabbt. Det var snuskigt bra och får får man inte tveka med köp.

Speciellt inte med tanke på att det fanns folk här som köpte 4 st.... Var arg på dem istället för butiken

Permalänk
Medlem
Skrivet av oscarh93:

Haha jag har en sambo, tur att man har ett hemligt leksakskonto

När beställde du din? Jag beställde min runt 10:30 igår och den hann tyvärr inte bli skickad

Skickades från m.sweclockers.com

De skickar väl bara samma dag om man beställer expressfrakt.... Och före 15.

Jag beställde iaf efter fredag lunch då diskussionen här kom igång så jag var "sent" ute. Skulle de ställa in ordern blir det Kamikaze för jag har sett utbildningsfilmer halva helgen

Permalänk
Medlem

@AppendixSE: hen som köpte 4 st, det var ram minne, inte drönare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AppendixSE:

De skickar väl bara samma dag om man beställer expressfrakt.... Och före 15.

Jag beställde iaf efter fredag lunch då diskussionen här kom igång så jag var "sent" ute. Skulle de ställa in ordern blir det Kamikaze för jag har sett utbildningsfilmer halva helgen

Ahh jag förstår, tack!

Hahahah! Jag håller fullständigt med!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dennisnp:

@AppendixSE: hen som köpte 4 st, det var ram minne, inte drönare.

Då är hen förlåten

Permalänk
Skrivet av megamats:

Crazy! Köpte en i bara farten, fri frakt om man väntar nån extradag. Har en sen innan, funkar bra!

Permalänk
Medlem
Skrivet av madchicken72:

Crazy! Köpte en i bara farten, fri frakt om man väntar nån extradag. Har en sen innan, funkar bra!

Vet du om det kanske går att tar isär den och sen sätta HDDn i sin dator?
Skulle vara skitbillig i så fall.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iknight:

Vet du om det kanske går att tar isär den och sen sätta HDDn i sin dator?
Skulle vara skitbillig i så fall.

Ja det går, jag har plockat isär en.

Visa signatur

RIPE LIR