Memory error windows 10... could not read memory

Permalänk

Memory error windows 10... could not read memory

Hej,

Först av allt så vill jag att ala ska veta att jag har googlat och testat allt möjligt + YouTube.

Jag får en pop up message innan jag stänger eller startar datorn. Där det står som bilden nedan visar...
https://imgur.com/a/RAvYBKT

Skulle upskatta om någon kunde hjälpa mig jag orkar inte mer med detta.

Tack på förhand.

Permalänk
Vila i frid

Uppdatera till senaste version av Adobe Application Manager.

Permalänk

@hasenfrasen: Har Adobe med det här att göra?

Permalänk
Inaktiv

@Enjoy_The_Pain: Programmet försöker uppdatera men misslyckas av någon anledning.
Är nog inget fel på din dator. Enklast att bara ladda ner och uppdatera det manuellt till senaste version

Permalänk
Skrivet av anon179202:

@Enjoy_The_Pain: Programmet försöker uppdatera men misslyckas av någon anledning.
Är nog inget fel på din dator. Enklast att bara ladda ner och uppdatera det manuellt till senaste version

Ska jag installera om windows? Jag uppdaterade nyss från 8.1 till 10 bara för några veckor sedan. Kör memtest nu för tillfället får se om det är ram minnen. :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enjoy_The_Pain:

Ska jag installera om windows? Jag uppdaterade nyss från 8.1 till 10 bara för några veckor sedan. Kör memtest nu för tillfället får se om det är ram minnen. :/

Felmeddelandet tyder på ett programmeringsfel som gör att programmet i fråga försöker läsa minne det inte borde. Det är alltså högst sannolikt något fel på programmet, och inte på dina minnen.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

JJ2 Multiplayer
JJ2 ZStats

[1] Ryzen 5800X | 5500XT | Kingston A2000 | Lenovo G24-10 144Hz [2] Ryzen 5700G | RX 560 | WD Blue SN550 [3] Ryzen 5600G | Kingston A2000 [4] Ryzen 3600 | GT 740 | 850 EVO [5] Ryzen 3600 | Geforce 405 | 850 EVO (alla är i bruk)