Halo Online - ElDewrito

Permalänk
Medlem

Halo Online - ElDewrito

Hej Clockers!

Är det månne någon som spelat Halo Online i någon av de tidigare iterationerna, och/eller är det någon som spelar ElDewrito nu?
Jag är otroligt sugen, men ingen av mina kamrater som jag spelade Halo med på den gamla goda tiden är det.
Det är inte supportat av Bungie, utan verkar vara en fan-mod.

Jag har inte provat själv. Klient finns på https://eldewrito.com/

TL/DR:
Det här är Halo 3 mutiplayer på PC. Har någon spelat?

Permalänk
Medlem

@superpwnguin:Visst spelade man Halo 3 som en galning förr. Ska ladda hem och kika.

Permalänk
Medlem

Spelade en match. Riktigt skoj, som den gamla goa tiden :).

Permalänk
Medlem

Drog hem det precis. Verkar nice. Känns dock inte riktigt rätt när man hoppar. Läste annars att det ska vara möjligt att ladda hem någon mod som gör att man får Halo 3 skins istället för Halo 4 skins.

Permalänk
Medlem

Körde två matcher nu också, fasiken va svårt det var. Och vapnen var inte sig riktigt lika... men gratis och verkar som det kan bli kul på LAN.

Permalänk
Medlem

Hittade detta i lördags, sjukt trevligt! Äntligen kan man spela Halo 3 online! Men visst är vapna från fyran eller femman? Halo 2 och 3 har man kört mycket i sina dagar.

Permalänk
Medlem

Ska testa nu. Låter lovande.

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Gjorde faktiskt en edit på lite grymma plays från det spelet här om dagen!

https://youtu.be/acICMD3H8Oo

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

@sebstr: JEEBUS. Vad du är grym! Jag fick inte till det sådär precis...

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

@sebstr: JEEBUS. Vad du är grym! Jag fick inte till det sådär precis...

Tackar! Har spelet lite för mycket Halo..

Visa signatur

13700K & GTX 3070

Permalänk
Medlem

Behöver en Sweclockers server!

Man var ju rätt grym förr med handkontrollen men blir totalt krossad nu när jag kör med mus och tangentbord hehe. Får spela några hundra timmar till helt enkelt.

Permalänk
Medlem

@Baxtex: Känner samma sak, eller rättare sagt går det alltid bra de första fem-tio fragsen, sen tappar jag ledningen varenda jäkla gång...