Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Okt 2013

75% Tangetbord med Nordisk layout

Som titeln lyder, 75% Tangetbord med Nordisk layout samt stort plus om F-keys är direkt över "numbertangenterna" 1,2,3 osv.

Något som noppo choc mini t.ex. helst med bruna switchar, orkar inte lyssna på allt ljud.

Tack på förhand!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011

Vortex Race3?
Bruna brytare

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av Sloke:

Allt med det är perfekt, förutom att det inte finns med MX Clear

4930k | R9 290 CF | Gskill Ares 2133MHz 16GB | Asrock x79 Extreme4-m | Corsair AX1200i | Parvum s2.0 Extended | EK Supremacy EVO | EK-FC Original CSQ Nickel | 360+240 | EK D5+EK-D5 X-RES 140
Bygglogg: Chandra | by lowngcawt
Galleri: Aether | Chandra

-=CITERA FÖR SVAR=-

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2011
Skrivet av lowngcawt:

Allt med det är perfekt, förutom att det inte finns med MX Clear

Finns tydligen 1 kvar på Candykeys, men vad leveranstiden kan tänkas vara därifrån vågar jag inte säga.
https://www.candykeys.com/product/vortex-race-3-iso-nor-mx-clear/

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av Sloke:

Finns tydligen 1 kvar på Candykeys, men vad leveranstiden kan tänkas vara därifrån vågar jag inte säga.
https://www.candykeys.com/product/vortex-race-3-iso-nor-mx-clear/

Åh, se där!
Nu har jag ju förvisso mitt Pok3r med Clears, men hade jag köpt nytt idag så hade det blivit ett race

4930k | R9 290 CF | Gskill Ares 2133MHz 16GB | Asrock x79 Extreme4-m | Corsair AX1200i | Parvum s2.0 Extended | EK Supremacy EVO | EK-FC Original CSQ Nickel | 360+240 | EK D5+EK-D5 X-RES 140

-=CITERA FÖR SVAR=-

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
$HOME
Registrerad
Jun 2006
Skrivet av lowngcawt:

Åh, se där!
Nu har jag ju förvisso mitt Pok3r med Clears, men hade jag köpt nytt idag så hade det blivit ett race

Du kan ju alltid byta dem om du gillar brädet men inte brytarna du har nu. Dock om du överväger det, skulle jag överväga att kika på Zealios, de är riktigt bra alterantiv till Cherry MX Clears.

Gentoo Linux ~ Blogg | Skärmskott | Punktfiler

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Nacka
Registrerad
Sep 2013
Skrivet av Hund:

Du kan ju alltid byta dem om du gillar brädet men inte brytarna du har nu. Dock om du överväger det, skulle jag överväga att kika på Zealios, de är riktigt bra alterantiv till Cherry MX Clears.

Jo, jag har tänkt att någon gång bygga ett eget. Då blir det zealios Purple

Skickades från m.sweclockers.com

-=CITERA FÖR SVAR=-