Permalänk
Medlem

Asus Zenfone 5

Hej!

Testar att skapa min första tråd här.

Jag har aldrig köpt en mobil som inte är av dom populäraste märkena (Samsung, Huawei osv..), men är inte intresserad av att lägga så mycket pengar som dessa kostar idag. Däremot har jag fastnat väldigt mycket för ASUS kommande mid-range telefon Zenfone 5, och undrar lite hur man får tag på telefoner som inte finns på svenska marknaden.

Är det krångligt? Vart beställer man ifrån? Hur mycket kommer frakten att ligga på ungefär?

Sedan undrar jag vad ni har för tankar om just Zenfone 5 och 5z, har ni testat någon telefon från ASUS tidigare, har ni varit nöjda?

Tackar på förväg.

Mvh

Visa signatur

PC: i7-12700K • Z690M-PLUS D4 • 32GB, 3200mhz • ASUS RTX3090 TUF
Monitor: LG 38'' UltraGear 38GN950

Permalänk
Medlem

Är också väldigt intresserad av den telefonen, skulle gärna höra om någon från denna sidan kunde dela med sig från erfarenheter av telefonen.

Här är en sida jag sett den på, till ett lockande pris:

https://www.eglobalcentral.eu/asus-zenfone-5-2018-ze620kl-4gb...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag köpte min zenphone 3 ultra från tyskland. Största misstaget i mitt liv var att köpa en zenphone den funkar verkligen skräp.med enormt mycket buggar

Visa signatur

-Ny Mainrigg kommer inom framtiden.

Permalänk
Avstängd

Är sjukt sugen på zs620kl

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd

har en Asus zenfone 3 max, det är versionen med större batteri. beroende på användnings så kan batteriet räcka upp till 5 dagar utan att jag behöver ladda det, använder jag den mycket så kan jag kolla på youtube i typ 18 timmar innan batteriet tar slut.

hade lite problemet ett tag vid en Android uppdatering som gjorde att jag tappade nät i typ en månad, men det fixades och jag har inte haft något problem efter det.

Lite svårt att få tag på tillbehör till Asus telefoner, jag har varit sugen på att uppgrader till nästa generation av ASUS MAX telefoner men efter som ASUS ingick i GPP så köper jag inget mer av dem på några år.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

Tack så mycket för svaren. Efter mycket funderande ändrade jag mig och köpte en Nokia 7 plus istället, ungefär samma pris och kändes som ett säkrare kort

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PC: i7-12700K • Z690M-PLUS D4 • 32GB, 3200mhz • ASUS RTX3090 TUF
Monitor: LG 38'' UltraGear 38GN950