SweClockers på Nordsken 2018 – reportage, tävlingar och massor spelande

Permalänk
Melding Plague

SweClockers på Nordsken 2018 – reportage, tävlingar och massor spelande

Veckan är kommen, klockan är slagen – det är snart dags för Nordsken 2018. I morgon torsdag rullar evenemanget igång, och SweClockers kommer vara på plats.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Flipper?

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av Lordsqueak:

Flipper! Finns en stor hall precis som förra året med musik och massor av flipper!

Permalänk

När det händer i hemstaden måste man dit och titta

Permalänk

Woo! jag kommer vara där! LAN plats och allt

Permalänk
Medlem

"Både video- och fotokameror får rulla tills de (bildligt talat) skriker och ber om nåd."
Det är bara vad du tror.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Lordsqueak:

Något speciellt du vill se?

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Häftigt att lanet tog fart efter att man var med i starten när det var nytt

Permalänk

Vart på mässan står ni

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Rinsewood:

Vart på mässan står ni

Skickades från m.sweclockers.com

Vi har ingen plats på mässgolvet, men vi rör oss en hel del på mässan. Hål utkik efter SweC-gubben på tröjor! Lyckas du gissa rätt nickname på någon av oss bjuder vi på en Crystal Potion!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Någon som ett klipp när Kenneth "hackar" frekvenserna?

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Frejoh466:

Någon som ett klipp när Kenneth "hackar" frekvenserna?

Vi letade i live-feeden men hittade inte!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

@emilakered @Kenneth
X är en hamburgergrill som var känd för bra smak och att de stekte på ett gammalt sätt. Då Max tog över så gick försäljningen ner så de fick hete X igen. Bytte ut lite datordelar där för över 10 år sedan det smakade bra då och en av de som hjälpte mig på flera av Max restauranger i området sa att. Åker man förbi X måste man äta där och samma saken på hemvägen.
Stället är legendariskt hoppas de fortfarande är lika bra som jag minns.
Då var jag var där hade de delvis gått över till Max sortiment men det var helt klart en egen touch på det hela.
Inte förvånande att det kunde vara kö. Men ha inte för stora förväntningar då brukar det bara bli fel. Var bra burgare.

Visa signatur

CPU: 5900x. Mem:64GB@3200 16-17-17-34-1T. (ImDIsk)
GPU: 1080 Ti@ca 6-7%OC. Sound: SB-Z -> toslink (DTS)-> old JVC. MB Realtek to Z-2300 for VOIP.

Permalänk

@hACmAn: Den klassiska Bureburgaren!! Ett måste!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

@emilakered @Kenneth
X är en hamburgergrill som var känd för bra smak och att de stekte på ett gammalt sätt. Då Max tog över så gick försäljningen ner så de fick hete X igen. Bytte ut lite datordelar där för över 10 år sedan det smakade bra då och en av de som hjälpte mig på flera av Max restauranger i området sa att. Åker man förbi X måste man äta där och samma saken på hemvägen.
Stället är legendariskt hoppas de fortfarande är lika bra som jag minns.
Då var jag var där hade de delvis gått över till Max sortiment men det var helt klart en egen touch på det hela.
Inte förvånande att det kunde vara kö. Men ha inte för stora förväntningar då brukar det bara bli fel. Var bra burgare.

Har bott i Skeå utan att veta att det fanns eventuellt bra burgare där, wtf. Åt nästan aldrig ute i brist på bra käk på stan.
Även när man besökt stället så har det blivit sletna max vid scandic (eller viking inne i stan).

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Hjälpsam

Men åhhh @emilakered, försökte få tag på dig. Var där igår och strövade med familjen. Synd att jag missade er.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Fluf:

Men åhhh @emilakered, försökte få tag på dig. Var där igår och strövade med familjen. Synd att jag missade er.

Vi måste fan uppgradera från Skype.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av hACmAn:

@emilakered @Kenneth
X är en hamburgergrill som var känd för bra smak och att de stekte på ett gammalt sätt. Då Max tog över så gick försäljningen ner så de fick hete X igen. Bytte ut lite datordelar där för över 10 år sedan det smakade bra då och en av de som hjälpte mig på flera av Max restauranger i området sa att. Åker man förbi X måste man äta där och samma saken på hemvägen.
Stället är legendariskt hoppas de fortfarande är lika bra som jag minns.
Då var jag var där hade de delvis gått över till Max sortiment men det var helt klart en egen touch på det hela.
Inte förvånande att det kunde vara kö. Men ha inte för stora förväntningar då brukar det bara bli fel. Var bra burgare.

Det vore kanske bra att tala om att Krysset (X) ligger på Mackvägen intill Shell mitt emot Coop Forum längs med E4:an så att folket hittar dit!

Skrivet av Gripen333:

@hACmAn: Den klassiska Bureburgaren!! Ett måste!!

Agreed!

/Ullman

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av hACmAn:

@emilakered @Kenneth
X är en hamburgergrill som var känd för bra smak och att de stekte på ett gammalt sätt. Då Max tog över så gick försäljningen ner så de fick hete X igen. Bytte ut lite datordelar där för över 10 år sedan det smakade bra då och en av de som hjälpte mig på flera av Max restauranger i området sa att. Åker man förbi X måste man äta där och samma saken på hemvägen.
Stället är legendariskt hoppas de fortfarande är lika bra som jag minns.
Då var jag var där hade de delvis gått över till Max sortiment men det var helt klart en egen touch på det hela.
Inte förvånande att det kunde vara kö. Men ha inte för stora förväntningar då brukar det bara bli fel. Var bra burgare.

Skrivet av Gripen333:

@hACmAn: Den klassiska Bureburgaren!! Ett måste!!

Skrivet av Ullman:

Det vore kanske bra att tala om att Krysset (X) ligger på Mackvägen intill Shell mitt emot Coop Forum längs med E4:an så att folket hittar dit!

Agreed!

/Ullman

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S