Medlemmar vinner påkostad RGB-belysning från Phanteks

Permalänk
Melding Plague

Medlemmar vinner påkostad RGB-belysning från Phanteks

RGB-festen är total när fem vinnare kammar hem varsitt belysningspaket i Phanteks tävling, och går därmed vidare till final med chansen att vinna ett presentkort på 5 000 kronor hos Webhallen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hade skrivit typ samma som 1:an

Grattis!

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av drwlz:

Hade skrivit typ samma som 1:an

Grattis!

Är det nu det passar att säga "First!" som i alla youtube kommentarer?
man tackar man tackar

Nu måste man ju kanske köpa fler fläktar.. har ju bara två i chassit, å får 5 halo ringar

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 3900x Noctua NH-D14 MOBO: TUF Gaming X570-PLUS GPU: GTX 980 RAM: 32 GB 3200 MHz Chassi: R4 PSU: Corsair AX860 Hörlurar: SteelSeries 840 Mus: Logitech G502 Lightspeed V.v. nämn eller citera mig för att få svar.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av drwlz:

Hade skrivit typ samma som 1:an

Grattis!

Mitt förslag var julgransbelysning men ingen verkar gilla julen. Får sitta här ensam med min torkade plastgran ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@anon8755: Du får skaffa en Twinkly-slinga

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haptic:

Är det nu det passar att säga "First!" som i alla youtube kommentarer?
man tackar man tackar

Nu måste man ju kanske köpa fler fläktar.. har ju bara två i chassit, å får 5 halo ringar

Grattis, du var som sagt inte ensam om att skriva det Det är ju en jäkligt bra idé, synd att Philips patenterade den för länge sen. Jag är inget fan av rgb i övrigt men just ambilight fyller en funktion.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk

Synd att man inte fick se klockslagen på inläggen, skrev samma som 5:an typ genast tävlingen började

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pillertrillaren:

Synd att man inte fick se klockslagen på inläggen, skrev samma som 5:an typ genast tävlingen började

Exakt samma här, men det var nog många med det förslaget bevisligen

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem

Fattar inte att min idé med rgb-belysning till dvd-läsaren inte slog igenom. Vem vill inte ha guidande leds när man ska "landa" sin skiva i läsaren?

Visa signatur

:>