Elder Scrolls Online: Summerset Isle stream med Kristallkrona

Permalänk
SpelClockers

Elder Scrolls Online: Summerset Isle stream med Kristallkrona

Nu är det dags för ett ännu nytt kapitel till The Elder Scrolls Online! Drottningen Ayrenn ledaren av Aldmeri Dominion (en av allianserna i Tamriel) har äntligen öppnat gränserna till Summerset Isle! Hemlandet av Altmers, eller High Elves som de också kallas. Stora byggnader och en värld där Psijic Order existerar, magikerna som kan bemästra magi som ingen annan kan.

Jag Kristallkrona tänkte ta med er till ön och utforska allt detta tillsammans med er.

När?: Måndag 21 maj
Tid?: Kl: 19.00
Var: GeeksLive på Twitch

https://www.twitch.tv/geekslive

Kapitlet Summerset Isle släpps den 21 maj till PC/MAC och den 5 juni till Xbox/PS4.

Jag hoppas vi ses!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk

Går det att köpa Morrowind och Summerset i samma bundle?
Hittar bara en bundle som innehåller Elder Scrolls Online Base Game och Summerset, eller Elder Scrolls Online Base Game och Morrowind. Ingen som innehåller Morrowind och Summerset i samma.

Permalänk
Medlem

"Only you can find the path that will lead us from darkness"

Men om vad jag vill är att kasta ner Summerset Isles i ett evigt mörker? Trist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Krigarvarg:

Går det att köpa Morrowind och Summerset i samma bundle?
Hittar bara en bundle som innehåller Elder Scrolls Online Base Game och Summerset, eller Elder Scrolls Online Base Game och Morrowind. Ingen som innehåller Morrowind och Summerset i samma.

Jag har för mig att morrowind kommer bli tillgängligt för alla när summerset släpps. Jag kan försöka hitta info imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 5600xt | MSI B450 Mortar Max | 32GB HyperX Fury | EVGA Supernova G2 750w | Intel 665p 1TB | MSI Radeon 6800
H2O: Alphacool XP3 light | EK-Quantum Vector RX 6800 | 2st NexXxos XT45 X-flow
Ljud: Epiphany EHP-O2D / AKG K240

Permalänk
Medlem

Skulle man få något nöje av att bara spela igenom storyn i spelet, är själva grinden till max-level något som är kul?
Gillar TES-världen men har dragit mig för att spela detta då jag redan spenderat alldeles för mycket tid i WoW och inte vart sugen på något annat MMO.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Krigarvarg:

Går det att köpa Morrowind och Summerset i samma bundle?
Hittar bara en bundle som innehåller Elder Scrolls Online Base Game och Summerset, eller Elder Scrolls Online Base Game och Morrowind. Ingen som innehåller Morrowind och Summerset i samma.

Det var sista chansen igår att köpa base game och summerset och få morrowind på köpet.

Men dom har nu gjort morrowind tillgängligt att köpa i crown store. Men har man ESO+ så får man morrowind.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Skrivet av kristallkrona:

Det var sista chansen igår att köpa base game och summerset och få morrowind på köpet.

Men dom har nu gjort morrowind tillgängligt att köpa i crown store. Men har man ESO+ så får man morrowind.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, måste alltså köpa base game + Morrowind och sen köpa Summerset Upgrade då

Permalänk

Snart steam summer sale. Då kan det ju bli bra erbjudanden

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

" Less is more... how can that be? It's impossible... more is more"

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Krigarvarg:

Okej, måste alltså köpa base game + Morrowind och sen köpa Summerset Upgrade då

Ja exakt. Men som någon annan skrev så är det summer steam sale snart. Kan finnas bra erbjudanden då.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av FreddyK:

Skulle man få något nöje av att bara spela igenom storyn i spelet, är själva grinden till max-level något som är kul?
Gillar TES-världen men har dragit mig för att spela detta då jag redan spenderat alldeles för mycket tid i WoW och inte vart sugen på något annat MMO.

Ja man skulle ha enbart roligt att bara spela mainstoryn. Den är rolig och rätt så lång. men ja det tycker jag. Max lvl för gear/armor är 160. Sedan har man övrig lvl som jag inte har en aning om vad max lvl är på den.

Förstår att folk som spelat andra mmo spel kan tröttna på andra mmo spel. Men något man måste komma ihåg är att Elder Scrolls Online är inte WoW. Vilket många WoW spelare jämför med när de spelar Elder Scrolls Online.

Skickades från m.sweclockers.com

Stavfel.
Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Går det fortfarande att köra ESO single-player i praktiken, dvs skippa allt förbannat multiplayer dungeonfanskap och totalt ignorera alla andra spelare?

Älskar TES men hatar MMO.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Jag spelade ESO på Closed BETA först innan det kom ut, och köpte sen den stora boxen med en plastfigur. Sen spelade det kort bara och ledsnade. Blev nyss bjuden på BETA av den senaste men jag var för upptagen med mina Kerbals.

Visa signatur

Main: Win 10 Pro, Gigabyte Z97X-SLI, i7-4790K stock, HyperX 4x4 GB PC-12800, GTX 960 2GB, Kingston m.2 128, GB SSD 18TB RAID lager.
HTPC: Win 10 Pro, Gigabyte Z97P-D3 i5-4570s, Crucial 4+4 GB PC-12800, Kingston SATA3 120 GB SSD, Asus Blu-Ray.

Permalänk
Medlem
Skrivet av olle1884:

"Only you can find the path that will lead us from darkness"

Men om vad jag vill är att kasta ner Summerset Isles i ett evigt mörker? Trist.

"...and in to eternal damnation and despair "
kanske kan vara en läplig fortsättning?

lär ju inte vara första gången ett TES spel introducerar en " good guy " person som
på ett eller annat sätt försöker förinta världen

Visa signatur

Glöm inte att gilla bra inlägg!

AMD Ryzen 7 2700X | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 2060 6GB OC Gaming |
Fractal Design Meshify S2 (Blackout) | ASUS ROG STRIX X470-F Gaming |
G.Skill Trident Z RGB 3200mhz 16GB | Samsung 970 EVO Series 500 GB M2 | Seasonic Focus Plus 750W

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av backfeed:

Går det fortfarande att köra ESO single-player i praktiken, dvs skippa allt förbannat multiplayer dungeonfanskap och totalt ignorera alla andra spelare?

Älskar TES men hatar MMO.

ja det går, men som i alla MMO spel så för att ha bra gear så måste man ju grinda olika dungeons för att få det. Men alla quest kan man köra solo utan att få hjälp. jag körde t.ex. typ hela main questen solo och övriga quest kör jag solo..

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

ja det går, men som i alla MMO spel så för att ha bra gear så måste man ju grinda olika dungeons för att få det. Men alla quest kan man köra solo utan att få hjälp. jag körde t.ex. typ hela main questen solo och övriga quest kör jag solo..

Ok, bra. Jag körde igenom huvuduppdragslinjerna (med alla tre huvudfaktioner) när ESO kom ut, och slutade efter jag var klar. Besökte dock aldrig Cyrodil, då jag turbohatar PVP med passion.

Skulle kunna vara kul att kliva in igen, då det ju har kommit en hel del nytt sen jag senaste körde.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av backfeed:

Ok, bra. Jag körde igenom huvuduppdragslinjerna (med alla tre huvudfaktioner) när ESO kom ut, och slutade efter jag var klar. Besökte dock aldrig Cyrodil, då jag turbohatar PVP med passion.

Skulle kunna vara kul att kliva in igen, då det ju har kommit en hel del nytt sen jag senaste körde.

exakt, jag älskar att spela det solo. just för att det är väldigt bra story i de flesta quests.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!