Billig mini-ITX dator, i5, SSD osv.

Permalänk
Medlem

Billig mini-ITX dator, i5, SSD osv.

Hej!
Köpte en liten dator här på Sweclockers för ett tag sedan som jag tänkte ha till ett projekt. På grund av tidsbrist så har den inte använts, och nu ska vi flytta så därför säljs den. Den är komplett och körklar, just nu installerad med Win10.

Stats:
CPU: Intel i5-4440, 3.3GHz turbo
Mobo: Random Mini-ITX, minns inte
Minne: 8GB DDR3
SSD: 120 Gb
GFX: Nvidia GT 640. 1st VGA, 1st DVI, 1st HDMI. Helt passivt vill jag minnas.
Chassi: Cooler Master Elite 110 i bra skick, frontgallret lite dammigt men enkelt åtgärdat.
Nätagg: EDIT: 350w.
Kylare: skulle tro att det är kylaren som kom med i5an, chassit har också en stor inbyggt fläkt i fronten och sedan nätagget som drar ut, funkar toppen.

Sätter du i ett GFX för en liten burk (typ mini GTX1050, osv) så har du en komplett spelburk som kör de flesta spel. Såna enklare spelburkar är värda en hel del på blocket. Vårat flyttlass går om några dar och vi har helt enkelt inte plats i bilen, dessutom pallar jag inte mecka mera, så säljer den därför. Finns på Gotland men kan skickas.

Jag tar bud, köpare står för frakt. Ser gärna snabb affär då vi måste bli av med en del grejer snabbt. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, om jag vill. Skickar samma dag som jag får betalning (se referenser i separat tråd).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad.
Jag kan hämta(torsdag). Kan du kolla vilket mobo det var?
Ska bara tänka lite på vad jag är beredd att ge(lite beroende på mobo).
Mvh

Permalänk
Medlem

Allright! Står Asus h81-a_dp på det.

Permalänk
Medlem

Prisindikation? För jag är intresserad

Permalänk
Medlem

2-2.5k ser jag som rimligt.

Permalänk
Medlem

Startbud, 1500 kr + frakt.

Visa signatur

ASUS Z390 Prime // Intel i5 9600k // Gigabyte RTX 2070 Super // RM 850 Gold // Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x16GB // Kingston 1TB M.2 // Corsair Carbide 270R

HUAWEI MATE 20 PRO

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibbe1234:

Startbud, 1500 kr + frakt.

Tack för bud, leder

Permalänk
Medlem

Lag lägger ett bud på 1300:-

Edit: Ha ha. Missade andra budet

1600

Permalänk
Medlem

1700+ frakt. Har du lust att dubbelkolla så att nätagget stämmer också?

Permalänk
Medlem

Tack!

Kollade nätagget, det är 350w.

Permalänk
Medlem

Bud på 1800 finns mer PM.