Permalänk

[Tjock-TV] - SONY Trinitron

Hej!

Jag söker en tjock tv, helst Sony från Trinitron serien. Minst 28” och ska kunna stödja både NTSC och PAL format.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Hade en 28" Thomson åkte på tippen för ett tag sedan, tyvärr. Trodde jag var den siste i kommunen med en tjock-tv Är det nostalgi, eller något speciellt skäl till att du söker just en tjock-tv?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Har en Philips 36" modell 36PW9765/12R som ska klara NTSC. Du kommer att bli glad över hur lite använd den är.

Permalänk
Skrivet av Marsupilami:

Hade en 28" Thomson åkte på tippen för ett tag sedan, tyvärr. Trodde jag var den siste i kommunen med en tjock-tv Är det nostalgi, eller något speciellt skäl till att du söker just en tjock-tv?

Det är nämligen för min retro anläggning, blir mycket mer optimalt för mina gamla konsoler. Man kan självklart använda sig av emulator, tredjeparts konsoler, en omvandlare som framemeister och så vidare, men det kommer aldrig kännas likadant som att spela på en TV som konsolerna var anpassade för på den tiden. Jag tycker faktiskt att det finns en charm med att spela på en gammal tjock TV eftersom det känns mer äkta, och det tar en tillbaka till tider då saker och ting var mycket simplare.

Skrivet av joeflo:

Har en Philips 36" modell 36PW9765/12R som ska klara NTSC. Du kommer att bli glad över hur lite använd den är.

Oj, låter som en riktigt fin TV, då är den säkert i väldigt bra skick och är ganska tung med tanke på storleken på skärmen eller hur? Jag vill helst att det ska vara 4:3 egentligen, inte widescreen. Vad har ni för planer för den om man får fråga?

Permalänk
Medlem

Vet inte riktigt vad du menar med planer för för den. Ja den är i nyskick. Original fjärrkontroll är aldrig använd. Lägg ett bud vet ja. Den finns i Stockholm.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av joeflo:

Vet inte riktigt vad du menar med planer för för den. Ja den är i nyskick. Original fjärrkontroll är aldrig använd. Lägg ett bud vet ja. Den finns i Stockholm.

Skickades från m.sweclockers.com

Absolut, kan man få en bild på den innan? Gärna på baksidan också där modellnumret står och annan info.

Permalänk
Medlem

PM ditt mobil nr så skickar jag bilder.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrazyBlueberry:

Hej!

Jag söker en tjock tv, helst Sony från Trinitron serien. Minst 28” och ska kunna stödja både NTSC och PAL format.

Läs hela annonsen här

Hej. Jag har en Sony Trinitron 29 tum.
Ring mig 073 97 37 149
Mvh Raoj

Skickades från m.sweclockers.com