Permalänk

Heltäckande skydd Apple Watch 3

Halloj!

Jag funderar på att köpa en AW3. Men då jag jobbar som målare är det inte så skoj om man skulle kladda ner klockan.
Så jag undrar om någon av er känner till ett heltäckande skydd för klockan?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BodyElectric:

Halloj!

Jag funderar på att köpa en AW3. Men då jag jobbar som målare är det inte så skoj om man skulle kladda ner klockan.
Så jag undrar om någon av er känner till ett heltäckande skydd för klockan?

Ett Svettarmband av lämplig modell funkar ju bra till klockor.

Permalänk
Skrivet av Svensktiger:

Ett Svettarmband av lämplig modell funkar ju bra till klockor.

Hmm, bra tänkt! Förvisso kan man ju inte se klockan och notiser.
Det hade känts bättre med något heltäckande skal, typ Lifeproof eller OtterBox som finns till iPhonen.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem
Skrivet av BodyElectric:

Hmm, bra tänkt! Förvisso kan man ju inte se klockan och notiser.
Det hade känts bättre med något heltäckande skal, typ Lifeproof eller OtterBox som finns till iPhonen.

Nåt sånt här https://www.wareable.com/sport/best-apple-watch-cases-for-add... ?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Nu börjar vi närma oss....

Fortsätt gärna med fler tips...

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

http://lmgtfy.com/?q=protection+for+apple+watch

Kolla någon av de första två träffarna

Permalänk
Skrivet av reverend benny:

http://lmgtfy.com/?q=protection+for+apple+watch

Kolla någon av de första två träffarna

Har googlat fram dom sidorna innan, och hittade inget som jag tyckte passade mina behov.
Jag vill gärna att scroll-hjulet också ska vara heltäckt.

Snubblade precis över denna, men dom skickar tyvärr inte till Sverige.
https://www.amazon.co.uk/Catalyst-Impact-protection-Apple-Wat...

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

Om färgen är vattenbaserad borde man kunna tvätta klockan under vatten (den är vattentät)?

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Skrivet av lambdan:

Om färgen är vattenbaserad borde man kunna tvätta klockan under vatten (den är vattentät)?

Intorkad vattenbaserad färg är inte så lätt att tvätta bort...även om den just är vattenbaserad.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

Kollat amazon?
Såg en del skydd när jag letade armband.
Vet inte om de var heltäckande dock.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Kollat amazon?
Såg en del skydd när jag letade armband.
Vet inte om de var heltäckande dock.

Yes, jag har kollat Amazon. Dom flesta hade exponerat scroll-hjul. Jag hittade en som hade heltäckande skydd, men dom skickade inte till Sverige.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |