Fallout 76 är Bethesdas nya spel

Permalänk
Medlem

Börjar bli lite segt, har de inte sagt någon tid?

Permalänk

Skyrim kommer till Fallout?

Visa signatur

Fractal Design Meshify C Vit |ASUS TUF Gaming Z490-PLUS (WI-FI) | i7 10700k |ASUS GeFroce RTX 3080 TUF OC
|32 Gb HyperX Fury | Corsair RM750X V2 / 750W / 80+ Gold | Ducky One 2 Mecha Mini [MX Silent Red] | Logitech Pro Wireless |

Permalänk
Medlem

För de som missade det!
https://clips.twitch.tv/EnchantingScrumptiousBobaRitzMitz
"Hi u/revsolo!
Bobble
Complete!"

Visa signatur

GPU: RTX 2080TI CPU: Ryzen 9 3900X. PSU: Corsair 1000W. RAM: 32GB (16x2).

Permalänk
Medlem
Skrivet av SebKro:

För de som missade det!
https://clips.twitch.tv/EnchantingScrumptiousBobaRitzMitz
"Hi u/revsolo!
Bobble
Complete!"

Som svar på detta inlägg på Reddit:

https://www.reddit.com/r/BethesdaSoftworks/comments/8n1sh6/if...

Då är det iaf bekräftat att det är live och inget förinspelat som spelas upp "live"!

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Kan ju hoppas på fallout 5, men tvivlar på det.
Gällande nästa Elder Scrolls så tror jag dom hade kommit en bra bit på nästa del, men sen släpptes Witcher 3 som lyfte ribban rent för mycket för open world rpg så gissar på att dom skrotade allt dom hade och började om

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Avstängd

just nu så känns det bara drygt att dra ut på det.

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem

De blåste i en sån där kalasvissla och det är en ballong vid tvn. Fallout 3 10år, remastered ändå?

Visa signatur

VR: Oculus Rift CV1 + Touch
Dator: Ryzen 2600X | 16GB 2933 MHz | RTX 2070 FE | 2 x Samung 850 SSD 250GB | Corsair SF600 | Louqe Ghost S1 | Noctua L12
Server: HP ProLiant MicroServer G7 N54L

Permalänk
Avstängd
Skrivet av philipborg:

Fallout 4 DLC?

Sista har ju redan kommit ut sedan länge.

Det bästa vore att höra att Obsidian har gjort något baserat på senaste motorn osv..

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem

Tror (tyvärr...) stenhårt på att det är Fallout 3 remaster med tanke på 10 års jubileum samt ballonger och visslor i streamen.
Ett nytt Fallout från Obsidian hade inte suttit fel!

Visa signatur

[4690k@4,7GHz] [Asus Z97-A] [Asus GTX 970 Strix] [Corsair 16GB DDR3 1600MHz] [Samsung 830 120 GB] [WD Green 3TB]

Permalänk
Medlem

Jag tror helt klart att det är Fallout 3 remastered.

Visa signatur

Arbetsstation/streamdator: Define R6, Ryzen 2600, 16GB DDR4, EVGA 980ti.
Speldator: Define R6, 6700k, 16GB DDR4, MSI 2080ti X Trio.
Filserver: Define R6, 2500k, 16GB DDR3, EVGA 960.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kaleid:

Sista har ju redan kommit ut sedan länge.

Det bästa vore att höra att Obsidian har gjort något baserat på senaste motorn osv..

Hm, ok. Då är det troligen inte det. Har inte följt Fallout 4 alls så.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk

"Fallout: New Vegas 2"

Nuff said, det hade varit mind blowing stuff det

Permalänk
Medlem

kom igen snälla inget remake skräp / dlc / switch eller sånt, helt nytt stort fallout spel ja tack! single player inget jävla fallout online eller sånt fjant som de kör med elder scrolls serien.

fullkomligt älskar stora Rpg open world spel, samt post apocalyptic teman.

lite synd bara att 4an saknade lite RPG element men det struntar jag i älskar spelen ändå men om de fått obsidian att göra ett fallout till vore det ju trevligt.

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Medlem

En video från en kille som är besatt av Elder Scrolls och Fallout.

Enligt källor så är det inte en Remaster men det finns/fanns någon form av boking för "Fallout 3 Anniversary" på E3. Allt måste självklart tas med en stor nypa salt.

Permalänk
Medlem

Med tanke på ballonger och skåla i kalasdricka så känns Fallout 3:remastered väldigt sannolikt ....

Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av the squonk:

Med tanke på ballonger och skåla i kalasdricka så känns Fallout 3:remastered väldigt sannolikt ....

Plus att det var Pete Hines som groggade på nuka cola quantum plus alko. PH är Vice President på Bethesda och just nu är det lekstuga med alla gamers. F3 Remastered har lägst odds helt klart, fast det kan vara New Vegas i samma paket med tanke på ledtråden med flaggan.

Visa signatur

Gammal gubbe

Permalänk
Medlem

Hoppas på en bättre motor än 4ans om de ska göra remaster på 3an. Inte troligt men man kan hoppas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Fallout 4 SE?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5

Permalänk
Digital fyndjägare

Hoppas på att de släpper "ett spel" som klarar 60 FPS/Hz gränsen nu... sen om det är Fallout, Fallout remastered eller The Elder Scrolls spelar ingen roll bara DET KLARAR 60 FPS/Hz gränsen utan att fysiken flippar ur eller ser ut som en Benny Hill "snabb"spolad film...

Benny Hill
https://www.youtube.com/watch?v=Zat9CRfUr-E
vs. Fallout
https://www.youtube.com/watch?v=XdJOf1UPrqg
vs. Skyrim
https://www.youtube.com/watch?v=Yuyp-S7FPNI

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Medlem

Hoppas absolut att det är Fallout 5 med ny och ordentlig motor samt mer möjligheter till en faktiskt "öppen" värld. Älskar 4'an och allt den har att erbjuda men den gamla havoc motorn visar verkligen åldern nu tyvärr. Hade inte heller haft något emot en uppdaterad version av byggsystemet etc.

Bara inte någon idiotisk Battle Royale version är på ingång...

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem

remaster legendary edition för switch

Permalänk
Medlem

tror tyvärr det är fallout shelter 2 eller linknade,

Permalänk
Medlem

Hoppas på ett nytt Elder Scrolls spel. Fallout har inte fallit mig i smaken alls
Mitt problem är att jag aldrig slutfört varken Oblivion eller Skyrim. Skulle vilja starta upp Skyrim igen men det tar sån tid innan moddarna blir färdig till Skyrim SSE typ SKSE SSE

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Alla verkar tro det är en remaster eller nåt sånt, men självklart är det ju inte det. Vi vet väl exakt vad det är:

Fallout Battle Royale

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gelantious:

Kan ju hoppas på fallout 5, men tvivlar på det.
Gällande nästa Elder Scrolls så tror jag dom hade kommit en bra bit på nästa del, men sen släpptes Witcher 3 som lyfte ribban rent för mycket för open world rpg så gissar på att dom skrotade allt dom hade och började om

Fallout 4 stal massa utmärkelser (i min mening) från Witcher 3 dock :/

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Trodde det skulle vara en ny sidotitel likt New Vegas såsom det ryktades i den förmodligen falska E3-lineup-läckan (hittar inte källan)
Men i o m att Fallout 3 vägrar starta i W10 och de ballonger ni nämnde så känns F3 troligt. Har inte kört mer än introt så tar gärna det.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Hoppas förstås på F5 och att det faktiskt är bra, F4 var lite av en besvikelse. Moddat är det kul men utan mods på tok för enkelt. Borde nog installera det igen och Modda lite sen köra igen.

Tror det är F4 till Switch personligen men...

Verkar baserat på kommentarer här som att F3 remastered är mest troligt nu i efterhand och det vore inte helt fel faktiskt. Aldrig lirat något fallout innan 4an så det vore välkommet.

Dock lär väl även F3 remastered kräva att man väntar på mods för att det ska kännas som F4 Moddat. Dvs som att överleva i den trasiga världen är på riktigt svårt och farligt. Undvika allt annat än strider där man har ett extremt övertag är direkt farligt osv. Så mitt F4 Moddat blir iaf, svinkul. Men ett lätt uppdrag tar flera ggr längre att klara, och kräver att man är på helspänn hela tiden xD

Aja, får se helt enkelt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 6900XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |

Permalänk
Medlem

Efter Bethesda har en dålig vana med att försöka mjölka sina kassakor in i det sista, och gärna använda tidigare material/resurser/motor för att göra det, är FO3:Remastered mest sannolikt.

Även om det vore otroligt jävla tråkigt, ärligt talat. Men förstår dem från en företags-synpunkt. Varför utveckla från scratch om man kan dra en re-brand/re-design på befintligt.

Är det Fallout 4 till switch kommer jag få ett utbrott liknande den tyska damp-ungen som bankar tangentbord.

Visa signatur

Jag ansvarar för vad jag skriver, inte för vad du förstår.
Förlåt, jag hörde inte vad du tänkte säga.

Permalänk

Hade varit trevligt om Obsidian fick göra ett nytt New Vegas-liknande spel igen, men det kommer ju inte hända.

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bl4ckIce:

Hoppas på att de släpper "ett spel" som klarar 60 FPS/Hz gränsen nu... sen om det är Fallout, Fallout remastered eller The Elder Scrolls spelar ingen roll bara DET KLARAR 60 FPS/Hz gränsen utan att fysiken flippar ur eller ser ut som en Benny Hill "snabb"spolad film...

Benny Hill
https://www.youtube.com/watch?v=Zat9CRfUr-E
vs. Fallout
https://www.youtube.com/watch?v=XdJOf1UPrqg
vs. Skyrim
https://www.youtube.com/watch?v=Yuyp-S7FPNI

Alltid lika kul att bryta upp lås i 200fps!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Ah, MX Blues, the power of nuclear bombs at your fingertips!

13700KF / Gigabyte Z790UD / 32gb DDR5@6000mhz / Powercolor RX 6700 XT 12Gb / NZXT HALE90 750 / NZXT H2 White