Xbox och Microsoft på E3 2018, ikväll 22:00!

Permalänk
Relik 📜

Xbox och Microsoft på E3 2018, ikväll 22:00!

Jag och Calle är på plats! Sitter och väntar för fullt. Hemma i Stockholm kommer Jocke och Gurra från FZ köra live, med uppsnack från 21:30. Spana vetja!

Sändningen är slut, här finns sammanfattning av vad som visades!
https://www.fz.se/nyhet/276894-microsofts-e3-2018-fz-sammanfa...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Inaktiv

HYPE! HYPE! HYPE! HYPE! HYPE! HYPE! HYPE! HYPE! HYPE!

Permalänk
Entusiast

Länk till Microsofts egna videoström.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Så onödigt. Edit fungerade visst var inget.

Citat:

Logga in och bekräfta din ålder
Det här videoklippet kan vara olämpligt för vissa användare.

Permalänk
Medlem

Terry Crews best yet at E3!

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Inaktiv

The Division 2!! WOOHOOO!!

Permalänk
Inaktiv

Gears 5! Nu jävlar

Permalänk
Medlem

Microsofts bästa E3 show men långt ifrån vad Sony brukar ha, fortfarande inget spel i samma level som Uncharted, Last of Us, Became Human, God of War och många fler.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Vangen:

Microsofts bästa E3 show men långt ifrån vad Sony brukar ha, fortfarande inget spel i samma level som Uncharted, Last of Us, Became Human, God of War och många fler.

Synd bara att senaste Uncharted och God of War inte är något att skriva hem om.

Permalänk
Medlem

Var najs, saknade dock AOE

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Sötast

rätt så meh imo.

gillade ori uppföljaren iaf

Permalänk
Medlem

Cyberpunk 2077 cinematisk trailer i upp till 4K på tuben

Permalänk
Medlem

Tjuter fan så fint CP77 ser ut

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Halo till PC och Cyberpunk 2077? Nej nu jävlar.. Är detta sant?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fulci:

Cyberpunk 2077 cinematisk trailer i upp till 4K på tuben

https://www.youtube.com/watch?v=8X2kIfS6fb8

Skrivet av ggalaxyy:

Tjuter fan så fint CP77 ser ut

https://i.imgur.com/sYWoSV4.png

Ett brev från CD Project RED i trailern!

100% DRM Free on PC
No Microtransactions!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AdoringFan:

Synd bara att senaste Uncharted och God of War inte är något att skriva hem om.

Håller väl inte med om uttalandet i övrigt som du svarade på, men det här är ju bara galenskap 😊 Efter Last of Us Remastered så är de två spelen de bästa till PS4 enligt mig.

Permalänk
Medlem

Hade verkligen hoppats på en port av Gears 2 och 3 till PC. Annars så är jag rätt så nöjd med det jag såg.

Trodde också att Microsoft skulle visa upp något nytt BR-spel med tanke på alla spelstationerna på scenen men icke. Undra vad dessa var till för?

Visa signatur

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | Asus PG279Q 144hz IPS | Corsair K65 RGB MX Red | FinalMouse Ultralight Air58 / Zowie FK1 w/ paracablemod / Glorious Model O | Xtrfy XGP-L4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asssor:

Hade verkligen hoppats på en port av Gears 2 och 3 till PC. Annars så är jag rätt så nöjd med det jag såg.

Trodde också att Microsoft skulle visa upp något nytt BR-spel med tanke på alla spelstationerna på scenen men icke. Undra vad dessa var till för?

De användes för att spela Forza om jag inte minns helt fel.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Forza Horizon 4, så sjukt taggad!!

Visa signatur

Intel Core i5 12600K | ASUS RTX 3060Ti Dual OC 8GB
NZXT H510i Flow White/Black | Corsair Vengeance Pro Led 3200Mhz 16GB DDR4 |
Samsung 980 PRO 500GB | Corsair H100i Elite Capellix |
Corsair RM750 V2 750W

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Cenorida:

De användes för att spela Forza om jag inte minns helt fel.

Ja, folk """spelade""" på ett fåtal av dessa. Annars visade de loggor etc.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Microsoft presenterar nya uppföljare på väldigt gamla spelserier. De annonserar att de köpt upp en handfull studios som de tidigare jobbat nära med, och att de har en egen helt ny studio. Samt väldigt mycket prat om Xbox Gamepass, deras prenumerationstjänst. Men var är deras nästa stora egna exklusiva nya titel? Sea of Thieves kunde varit en av dem, om de bara vågat tro på spelet och inte lanserat det för tidigt och utan tillräckligt innehåll. Nu kommer det mer innehåll längre fram, men svårt att ändra gamers första intryck. MS behöver spel som Horizon Zero Dawn. När Killzone började bli trött fick Guerilla Games förtroendet att göra ett nytt spel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GraffeT:

Ser helt sjukt bra ut!

Visa signatur

Send me out... with a bang.

Permalänk
Medlem

idag 00:17 av användare quadratis

"gömd text i slutet av trailern (två frames, som jag klistrade ihop i PS).

i textform:

It's been over 2077 days since we announced our plan to develop Cyberpunk 2077. We released a CGI trailer, gave some interviews and... went dark. Normal procedure for these kinds of things - you announce a game and then shut up, roll up your sleeves, and go to work. We wanted to give you The Witcher 3 and both expansions first, which is why this period of staying silent was longer than we planned. Sorry for that.

As soon as we concluded work on Blood and Wine we were able to go full speed ahead with CP2077's pre-production. But we chose to remain silent. Why? At some point, we made a decision to resume talking about the game only when we have something to show. Something meaningful and substantial. This is because we do realise [sic] you've been (im)patiently waiting for a very long time, and we wouldn't want anyone to feel that we're taking this for granted. On the contrary - it gives us a lot of extra motivation. The hype is real, so the sweat and tears need to be real, too :).

But to the point. Today is the day. If you're seeing this, it means you saw the trailer - our vision of Cyberpunk, an alternative version of the future where America is in pieces, megacorporations control all aspects of civilised [sic] life, and gangs rule the rest. And, while this world is full of adrenaline, don't let the car chases and guns mislead you. Cyberpunk 2077 is a true single player, story-driven RPG. You'll be able to create your own character and..., well, you'll get to know the rest from what we show at our booth at E3. Be on the lookout for previews!

Before we finish, you probably have some questions, right?

When? When we told you we would only release the game when it's ready, we meant it. We're definitely much, much closer to a release date than we were back then :), but it's still not the time to confirm anything, so patience is still required. Quality is the only thing that drives us - it's the beauty of being an independent studio and your own publisher.

How big? Seriously big, but..., to be honest, we have no bloody clue at this point in time. Once we put it all together, we will openly tell you what you can expect. And we promise we'll do this before we start talking about any pre-orders or ask anything of you.

Free DLC/Expansions/DRM? Expect nothing less than you got with The Witcher 3. As for DRM, CP2077 will be 100% DRM-free on PC.

Microtransactions? In a single player role-playing game? Are you nuts?

Once again, thank you for your patience. If you have a minute, do visit cyberpunk.net and share your opinion (about anything) with us. We read everything you post and we treat it very seriously.

Yours, CD PROJEKT RED Team"
https://www.fz.se/forum/post/3807233

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Testpilot

Är för första gången på flera år riktigt hyped för kommande spel, både i år och överskådliga tiden framöver:

Fallout 76
Rage 2
the Elder Scrolls 6 (tippar på 2022 release, 4.a år dev-cycle)
Wolfenstein: Youngblood
the Last of Us: Part Two
Death Stranding
Spider-Man
Days Gone
Shadow of the Tomb Raider
the Division 2
Just Cause 4
Cyberpunk 2077
Anthem (ser rätt lovande ut från gameplay)
Unravel 2
Battlefield V (sjukt taggad efter att ha sett gameplay från t.ex. JackFrags)
Metro Exodus
YS VIII: Lacrimosa of Dana
World of Warcraft: Battle for Azeroth (gillar skarpt att dom går tillbaka till mer likt TBC/WotLK)
Spyro: Reignited Trilogy

Tyvärr så kommer jag nog skippa eller vänta in crack på Red Dead Redemption 2. Vet att många älskar att hata EA, men för mig är Rockstar/TakeTwoInteractive den absolut värsta och största 'anti-consumer' studion & utgivaren på alla plan - Dom är definitionen av mjölkning.
Sedan på tal om EA är det någon som borde få sparken högre upp, Command & Conquer på mobilen med P2W element? Var det seriöst det enda dom kunde ge fans efter dom skrotat Generals 2 (3 gånger!!)!?

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >