Metro Exodus får ny speltrailer på E3 2018 – lanseras tidigt 2019

Permalänk
Melding Plague

Metro Exodus får ny speltrailer på E3 2018 – lanseras tidigt 2019

Efter lång väntan kan 4A Games i samband med en speltrailer på E3 2018 äntligen tillkännage ett lanseringsdatum för Metro Exodus i februari 2019.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Avstängd

På tiden att det kommer ett nytt Metro

Permalänk
Medlem

#megahypeinc

Metro serien är ju grymt som tusan!

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att alla utgivare bara mjölkar kassakorna med gamla avdankade spelserier istället för att komma upp med något nytt? Mår lite illa av att se samma skit over and over. Visst... det här är säkert ett bra spel. Men hela E3 har bara handlat om gamla spel i ny förpackning.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Wow! Kolla ljussättningarna och vattnet. De har höjt ribban! Tycker dock andra spel(motorer) renderar närmiljöer inkl. gubbarna snyggare. Röken är inte snygg (tåget, facklorna) (jämför nya doom) däremot är dimman ok.
Har gillat de andra Metro spelen så det blir nog köp

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chris_Kadaver:

Bara jag som tycker att alla utgivare bara mjölkar kassakorna med gamla avdankade spelserier istället för att komma upp med något nytt? Mår lite illa av att se samma skit over and over. Visst... det här är säkert ett bra spel. Men hela E3 har bara handlat om gamla spel i ny förpackning.

Kommer alltid något nytt varje år och varje E3 så är inte helt säker på vad du snackar om? Dom kan ju inte bara vissa up helt nya spel serier varje E3. Spel så som The Division, Cyberpunk 2077, Anthem osv. Finns hur mycket som helst sedan är det många spel som inte vissas under E3 som blir stora hits under åren som inte är upföljare

Permalänk
Medlem

Ser mest ut som mer av samma gamla Metro, fast i ny förpackning...

-Precis vad jag vill ha!!!

Visa signatur

Tower: ace Battle IV | CPU AMD Phenom II X2 BE unlocked 4cores@3,2GHz | RAM 8GB DDR2@800MHz | MB ASUS M4A785-M | GFK AMD Radeon HD 6850 1GB | HDD Kingston SSD Now 60GB (/) Seagate 2TB(/home) | OS Ubuntu 20.04 LTS
-Numera titulerad: "dator-hipster" då jag har en AMD GPU och dessutom kör Linux.

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt spel. Waow.

Visa signatur

FD define r4 vitt// ASUS ROG Strix B550-F Gaming (Wi-Fi) II + Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL16 Vengeance RGB RT Svart// Ryzen 7 5700X 3.4 GHz + Corsair iCUE H100i RGB PRO XT// Sapphire RX5600XT Pulse// AOC 27G2UG4 IPS 144Hz// Win11 på wd_black sn850x 1tb// Corsair RM750x// MATTA: SWECLOCKERS 90cm// Corsair Dark Core RGB PRO Wireless // Google pixel 8 Pro// HyperX Cloud II

Permalänk
Medlem

Introlåten/menylåten till Vampire: Bloodlines som används? Inte illa

Visa signatur

| 12900k w/ Noctua NH-D15 | Gigabyte Z690 Aorus Pro | 32GB DDR5 Kingston 4800mhz | Corsair MP600 XT M.2 1TB | Gigabyte RTX 3090 Vision OC | Be Quiet! Dark Base 900 Pro | Seasonic Prime TX 1000w | 1x LG GN950 (27" 4k 144hz IPS) + 2x LG 27UK850 (27" 4k 60hz IPS)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon267242:

Kommer alltid något nytt varje år och varje E3 så är inte helt säker på vad du snackar om? Dom kan ju inte bara vissa up helt nya spel serier varje E3. Spel så som The Division, Cyberpunk 2077, Anthem osv. Finns hur mycket som helst sedan är det många spel som inte vissas under E3 som blir stora hits under åren som inte är upföljare

Elder scrolls/skyrim varianter på mobil etc. Rage, Wolfenstein, Doom, Fallout, Prey, Battlefield, Metero... Jag vet inte om jag behöver säga mer?

Från bethesda är det bara Starfield som är ett "nytt" projekt. Anthem är ett nytt från EA... Det är ungefär vad jag minns. Det är klart dom skulle kunna välja att bara låta utvecklare göra nya spel, men man väljer helt enkelt att inte göra det.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Herr Kantarell:

Wow! Kolla ljussättningarna och vattnet. De har höjt ribban! Tycker dock andra spel(motorer) renderar närmiljöer inkl. gubbarna snyggare. Röken är inte snygg (tåget, facklorna) (jämför nya doom) däremot är dimman ok.
Har gillat de andra Metro spelen så det blir nog köp

Tycker det är lite kluvet. Av de tre nya spelen som visade gameplay här, Fallout 76, Metro 2035 och Rage 2 tycker jag Rage 2 var klart tekniskt snyggast med bra ljussättning och detaljnivå. Fallout har bra detaljnivå men off skuggor, Metro hade fantastiska miljöer men lite off dagsljus, i tunnlarna såg det bättre ut.

Alla spelen var snygga dock

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Gah har väntat länge! La till och med förbokning på webhallen för ett bra tag sedan, vilket jag annars aldrig brukar göra med något spel. Det stod då att det skulle komma 2018, men får hålla ut tills 2019 då!

Älskar Metro-spelen, kan ej riktigt sätta fingret på just VAD det är som gör att jag gillar dem dock. Får iaf bra inlevelse och feeling av spelen.

Visa signatur

i7-10700K 5.1Ghz / 32GB 3600Mhz / RTX 4070 Ti // OnePlus 8T
Dark mode √

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Chris_Kadaver:

Elder scrolls/skyrim varianter på mobil etc. Rage, Wolfenstein, Doom, Fallout, Prey, Battlefield, Metero... Jag vet inte om jag behöver säga mer?

Från bethesda är det bara Starfield som är ett "nytt" projekt. Anthem är ett nytt från EA... Det är ungefär vad jag minns. Det är klart dom skulle kunna välja att bara låta utvecklare göra nya spel, men man väljer helt enkelt att inte göra det.

Rätt så roligt för du skrev i princip bara Bethesda spel lol Har aldrig gillat vad Bethesda släpper ut.

Hade dom valt och nästan bara släppa helt nya spel så hade det aldrig varit något hype, helt dött hade det varit

Hur kan du inte minas Cyberpunk 2077!?

Ubisoft E3 börja om någon timme, låt oss se vad dom vissar. Jag gissa på Watch Dogs 3, nytt Splinter Cell spel, Assasin Creed och annat småt skit.
Sedan släpper dom ett helt nytt spel som du vill att dom ska göra

Permalänk
Medlem

Bara nu man slipper de ändlösa dialogscenerna i tidigare Metro spel. Minns fortfarande med fasa den där förbaskade gubben med skägg som man fick släpa runt på i en evighet och som pladdrade konstant. Försökte mörda honom under nån båtfärd på nån kanal men gubbfan var ju svårare att döda än Stålmannen

Permalänk
Medlem

Inte för att vara negativ men detta ser precis ut som de tidigare spelen. Jag längtar verkligen efter helt nya spel.