Sonys presskonferens på E3 2018, inatt 03:00!

Trädvy Permalänk
Chefredaktör
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007

Sonys presskonferens på E3 2018, inatt 03:00!

Min kära kollega @emilakered och ärkefiende @CalleFZ är iväg på E3 2018 och får ta del av det senaste i spelvärlden! Hemma i Stockholm sitter Jocke och Gurra på FZ som kör live från Sonys presskonferens, med försnack från 02:30.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär.
Önskas svar i forumet citera mina inlägg. Finns även på Twitter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Aberration
Registrerad
Jan 2010

Det står "Sony begår presskonferens på E3 2018 inatt klockan 03:00" på första sidan. En miss? Låter lite skumt.

i7 8700K 4.6GHz|ASUS TUF Z370-PLUS GAMING|GTX 1070| Corsair Vengeance LPX 2x8GB 3200MHz| SanDisk Ultra Plus 256GB| Kingston SUV400 120GB| WD Blue 1TB 7200RPM| Corsair RM850i| SolusProject Linux x64| IGN: Kattmat | Discord: Kattmat#0001 Hittas oftast i PUBG kanalerna på Geeks Discord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gimo
Registrerad
Aug 2004
Skrivet av Hjemrdeil:

Det står "Sony begår presskonferens på E3 2018 inatt klockan 03:00" på första sidan. En miss? Låter lite skumt.

Nä, "begår" funkar. Men hade det stått "göra" eller så hade det varit konstigt

CPU: 8700K@ 5Ghz CPU KYLNING: Noctua NH-D15 GPU: EVGA GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0 MODERKORT: Asus ROG STRIX Z370-F GAMING Ram: Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHZ HDD: M.2 960 EVO 250GB + 850 EVO 250GB + WD5000 1TB PSU: Corsair RM850W Skärm: DELL U2713HM Headset: Corsair VOID RGB USB Dolby 7.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2014
Skrivet av DunderHoken:

Nä, "begår" funkar. Men hade det stått "göra" eller så hade det varit konstigt

Ja, eller angöra. 'Att angöra en presskonferens' borde vara titeln på uppföljaren till 'Att angöra en brygga' .

Handlar om Emil som flyter iväg på en sliten presskonferensen och missar kräftskivan.

| View 31 TG | Asus ROG Crosshair VI Hero | Corsair RMX 1000W | AMD R7 1800X |
| EVGA Geforce GTX 1080 Ti FE | G.Skill TridentZ 16GB 3000MHz CL15 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Trädvy Permalänk
Semester 🌴
Emil Åkered
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Storage Jar:

Ja, eller angöra. 'Att angöra en presskonferens' borde vara titeln på uppföljaren till 'Att angöra en brygga' .

Handlar om Emil som flyter iväg på en sliten presskonferensen och missar kräftskivan.

På en luftmadrass. Som läcker.

Skickades från m.sweclockers.com

Semester till och med 5/8. För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-8400 - Z370M-ITX/ac - GTX 1070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 2600X - MSI X370 - GTX 1070 Ti - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> Surface Pro 4 - m3-6Y30 - 4 GB DDR3
▪ Konsol -> Playstation 4 Pro - Playstation Vita

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gimo
Registrerad
Aug 2004
Skrivet av Storage Jar:

Skrivet av emilakered:

På en luftmadrass. Som läcker.

Haha ja

Samt att han hade anskaffat sig ett ståtligt stooort skägg Som en liten pirat ute på äventyr.

CPU: 8700K@ 5Ghz CPU KYLNING: Noctua NH-D15 GPU: EVGA GTX 1080 FTW Gaming ACX 3.0 MODERKORT: Asus ROG STRIX Z370-F GAMING Ram: Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHZ HDD: M.2 960 EVO 250GB + 850 EVO 250GB + WD5000 1TB PSU: Corsair RM850W Skärm: DELL U2713HM Headset: Corsair VOID RGB USB Dolby 7.1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Grycksbo
Registrerad
Feb 2010

The Last of Us II har väntat i så många år sedan det första spelet som tog in mig i den dystra och hemska värld The Last of Us utspelas i. Karaktärerna kändes livslevande, som om jag var en av dom och var tillsammans med.

Snälla låt mig få uppleva ett helt nytt sådant den här gången Naughty Dog.

PC -> 4670k - 16GB RAM - GTX 980Ti - EVGA Supernova G2 750W
Konsoler -> Playstation 4 Pro - Xbox One X

Trädvy Permalänk
Semester 🌴
Emil Åkered
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003

Strul med YouTube.. Har bytt till och lånat SweClockers Extrakanal! Bytt embed i första inlägget med.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Karlstad
Registrerad
Aug 2001

Kollat på Microsoft, Bethesda, Ubisoft och nu Sony.
Att det finns pengar att hålla två vuxna män med bra(?) lön vakna och vara så värdelösa, jag förstår det inte.
Men jag ser att annonsörer och Swec växer.

Jag kräks.
Vet att jag kan välja twitch eller annan valfri, vilket jag också gör 99% av tiden...

My two cents, fy fan så värdelöst FZ.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2004

Was that it? Var min reaktion efter Sony.

Corsair Crystal 460x | MSI Z370 Carbon ATX | Intel Core i7 8700k | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Palit GTX 1070 Ti | Samsung 960 EVO 500gb NVMe | BenQ 2420Z 24" 144hz | Corsair K65 RGB MX Red | Zowie FK1 | Xtrfy XGP-L4

Trädvy Permalänk
Semester 🌴
Emil Åkered
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av Falcon:

Kollat på Microsoft, Bethesda, Ubisoft och nu Sony.
Att det finns pengar att hålla två vuxna män med bra(?) lön vakna och vara så värdelösa, jag förstår det inte.
Men jag ser att annonsörer och Swec växer.

Jag kräks.
Vet att jag kan välja twitch eller annan valfri, vilket jag också gör 99% av tiden...

My two cents, fy fan så värdelöst FZ.

Vilken sjukt tråkig attityd. Gänget hos FZ är garanterat nyfikna på konstruktiv kritik vad som kan göras bättre. Påhopp och personangrepp är däremot bara lågt mot de som jobbar för bra täckning av årets E3.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Karlstad
Registrerad
Aug 2001
Skrivet av emilakered:

Vilken sjukt tråkig attityd. Gänget hos FZ är garanterat nyfikna på konstruktiv kritik vad som kan göras bättre. Påhopp och personangrepp är däremot bara lågt mot de som jobbar för bra täckning av årets E3.

Skämtar du eller? Personangrepp?
Tråkig attityd, möjligt, men det var mina två cent som sagt.

Vad i den produktionen tycker du var bra? Förstår att du är 100% objektiv också...

Trädvy Permalänk
Chefredaktör
Jacob Hugosson
Plats
Gävle
Registrerad
Okt 2007
Skrivet av Falcon:

Skämtar du eller? Personangrepp?
Tråkig attityd, möjligt, men det var mina två cent som sagt.

Vad i den produktionen tycker du var bra? Förstår att du är 100% objektiv också...

Nej, det var inget skämt. Att kalla folk "värdelösa" och onödiga tillägg som "jag kräks" tolkar nog de allra flesta som personangrepp i ditt inläggs kontext. 100% objektivt då, alltså.

Har du åsikter om något, precis vad som helst som rör SweClockers och våra syskonsajter, är vi idel öra så länge du håller din feedback på en trevlig och konstruktiv nivå. Men såna här slaskinlägg med dålig attityd och medlemmar som inte kan bete sig som folk bakom ett tangentbord klarar vi oss utan.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Kontaktas enklast via PM, nyhetstips skickas helst genom SweClockers kontaktformulär.
Önskas svar i forumet citera mina inlägg. Finns även på Twitter.