Ubisoft visar krutosande piratliret Skull and Bones på E3 2018

Permalänk
Melding Plague

Ubisoft visar krutosande piratliret Skull and Bones på E3 2018

Under E3-spelmässan bjuder Ubisoft på trailer och gameplay från Indiska oceanen genom det kommande sjörövarspelet Skull and Bones, där britternas flotta måste sänkas till varje pris.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Verkar lovande, helt klart intressant!

Permalänk
Discokungen

Ironiskt med ett piratspel från Ubisoft måste jag ändå säga.

Visa signatur

AMD 5800X3D - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus B550 TUF - ASRock 7900 XTX Phantom - Intel 900p - CaseLabs S8 - LG 42C2 - Corsair AX1200i - Aquaero 6 - Vattenkyld

Permalänk
Medlem

Det här namnet är så töntigt att man blir kallsvettig, låter som ett klädesmärke för kalrakade gymfetton med järnkedja runt halsen och Dodge RAM-bilar... Kul med pirater dock, hört mig till att mycket av mekaniken är inspirerad av Black Flag och det är minst sagt en bra sak!

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Permalänk
Medlem

Åååh en uppföljare till Black Flag! Nice!

Permalänk

Blir definitivt ett köp om det erbjuder minst lika mycket som black flag! Namnet får mig dock att vilja köra offline..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Masyve:

Det här namnet är så töntigt att man blir kallsvettig, låter som ett klädesmärke för kalrakade gymfetton med järnkedja runt halsen och Dodge RAM-bilar... Kul med pirater dock, hört mig till att mycket av mekaniken är inspirerad av Black Flag och det är minst sagt en bra sak!

Skrivet av bboy-basil:

Blir definitivt ett köp om det erbjuder minst lika mycket som black flag! Namnet får mig dock att vilja köra offline..

Antar att ni tycker "Sea of Thieves" är ett bättre namnval?

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flamso:

Ironiskt med ett piratspel från Ubisoft måste jag ändå säga.

Min tanke också när man ser introt: "Piracy Rules". Betyder detta månne att det blir första spelet (på länge) från Ubisoft som släpps utan kopieringsskydd...?

Permalänk
Skrivet av Masyve:

Det här namnet är så töntigt att man blir kallsvettig, låter som ett klädesmärke för kalrakade gymfetton med järnkedja runt halsen och Dodge RAM-bilar... Kul med pirater dock, hört mig till att mycket av mekaniken är inspirerad av Black Flag och det är minst sagt en bra sak!

Lugn och fin nu så du inte sätter salladen i halsen

Permalänk
Medlem
Skrivet av purev8power:

Lugn och fin nu så du inte sätter salladen i halsen

Äter inte sallad tack och lov, inte ens på kebab.

Visa signatur

Bara fanboys kallar folk för fanboy!