Ubisoft visar krutosande piratliret Skull and Bones på E3 2018

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Ubisoft visar krutosande piratliret Skull and Bones på E3 2018

Under E3-spelmässan bjuder Ubisoft på trailer och gameplay från Indiska oceanen genom det kommande sjörövarspelet Skull and Bones, där britternas flotta måste sänkas till varje pris.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skåne, nordväst
Registrerad
Feb 2002

Verkar lovande, helt klart intressant!

Trädvy Permalänk
Testpilot
Discokungen
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2005

Ironiskt med ett piratspel från Ubisoft måste jag ändå säga.

Intel 7820X - G.Skill Trident Z 3200 CL16 32GB - Asus RVI Apex - Intel 900p - CaseLabs S8 - Asus Swift - EVGA 750 G2 - Aquaero 6 - Vattenkyld
GeForce 256 -> Gainward Ti 4600-> ATI X850XT -> 2x7900GT -> 7900 GTO -> HIS 4850 -> 2xGainward 570 -> 3xR9-290 -> EVGA 770 SC -> 2xKFA2 980 HoF -> EVGA 1080 FE

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2015

Det här namnet är så töntigt att man blir kallsvettig, låter som ett klädesmärke för kalrakade gymfetton med järnkedja runt halsen och Dodge RAM-bilar... Kul med pirater dock, hört mig till att mycket av mekaniken är inspirerad av Black Flag och det är minst sagt en bra sak!

Bara fanboys kallar folk för fanboy!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Ängelholm
Registrerad
Feb 2011

Åååh en uppföljare till Black Flag! Nice!

i7-920 @ 4.0Ghz - 12GB Corsair XMS3 - EVGA GTX 980 SC - Corsair TX850 - Asus pb298q
Main rigg - LAN-dator

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2015

Blir definitivt ett köp om det erbjuder minst lika mycket som black flag! Namnet får mig dock att vilja köra offline..

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gävle
Registrerad
Maj 2011
Skrivet av Masyve:

Det här namnet är så töntigt att man blir kallsvettig, låter som ett klädesmärke för kalrakade gymfetton med järnkedja runt halsen och Dodge RAM-bilar... Kul med pirater dock, hört mig till att mycket av mekaniken är inspirerad av Black Flag och det är minst sagt en bra sak!

Skrivet av bboy-basil:

Blir definitivt ett köp om det erbjuder minst lika mycket som black flag! Namnet får mig dock att vilja köra offline..

Antar att ni tycker "Sea of Thieves" är ett bättre namnval?

Laptop#1: Lenovo Legion Y720 | i7 7700HQ | 16Gb 2400Mhz | GTX 1060 6Gb |
Laptop#2: MSI GS73VR Stealth Pro | i7 6700HQ | 16Gb 2400Mhz | GTX 1060 6Gb |
Desktop | MSI X470 Pro Carbon AC | Ryzen 7 2700X - H100i Pro RGB | 16Gb 3200Mhz Pro RGB | 1080Ti STRIX |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sundsvall
Registrerad
Okt 2003
Skrivet av Flamso:

Ironiskt med ett piratspel från Ubisoft måste jag ändå säga.

Min tanke också när man ser introt: "Piracy Rules". Betyder detta månne att det blir första spelet (på länge) från Ubisoft som släpps utan kopieringsskydd...?

För övrigt anser jag att MS FlightSim X borde vara standard som ett av benchmarkprogrammen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2011
Skrivet av Masyve:

Lugn och fin nu så du inte sätter salladen i halsen

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2015
Skrivet av purev8power:

Lugn och fin nu så du inte sätter salladen i halsen

Äter inte sallad tack och lov, inte ens på kebab.

Bara fanboys kallar folk för fanboy!